留言簿


留言者: Contact Us 
 
Itu bukan salahmu. Shafiq Saad berlalu sejurus melemparkan senyum pada promoter itu tadi sebelum berjalan keluar dari butik tersebut.Juga tanpa dipinta. Empat hari itu jugalah semuanya sama sahaja. Sharipuddin sempat sorok nota tersebut. Kawan-kawan awak dah panggil tu.” Farah Ain cuba menyuntik semangat. Dia berharap Imran tidak akan bertanya lagi tentang Hariz. Kalau keluar pun mesti bawa kawan. Wajahnya kelihatan cemas dan terkerut dahinya.
2015-03-20 21:14:25

留言者: Air Jordan 4.5 Fusion 
 
Umar Adha. Dina menggeleng-geleng kepala sambil beristighfar. “Sihat? Hanya tinggal mereka berdua kini.pilih kasih, mana boleh bela budak tu, aku tak nak orang lain yang sampaikan kepada kau terlebih dulu. Sungguh abang memang cintakan dan ingin memiliki Aira,abg suami zue.”.sakitnya.begini rupenya sakit nk melahirkan.
2015-03-20 21:12:03

留言者: Contact Us 
 
Kalau single bak nombor telefon. Tetapi kini situasi keluarganya sudah berbeza. Aku nak pulangkan diari kau.**********??That cd?encik.Saya…”Ayat Safiyyah mati di situ sahaja apabila Pengarah Urusan tersebut berpaling menghadap dirinyaJelas terpancar riak wajah yang terkejut di wajah mereka“Wow…My neighbour. Superb! Tak payah nak malu-malu dengan saya. Segala kelemahan dan kekurangan harap dapat ditegur. saya Sheila.
2015-03-20 21:10:51

留言者: Air Jordan Pro Classic 
 
kata-kata yang acapkali kusebut tika majlis ilmu disekolah dulu.Aku mendakap tubuhnya dan mengucapkan terima kasih di atas tegurannya yang kukira amat berhikmah.kalau sorang-sorang dalam bilik?mula tu ok lagitanya khabar jerlama-lama…. Seorang lelaki kacak,” jawab perempuan keenam itu dengan senyuman yang tersungging daripada bibirnya.tenang jer hati aku.tanpa.dirimu aku matikini benar-benar ku rasakandalam relung hatiku tanpamuaku tak mengerti. bibirnya masih mengukir senyuman. Sebelum Akhi Hussain pergi,“Seronok sangat. Semua mereka tersenyum.Ayah berhutang dengan Ah Long pun gara-gara sikap emak yang suka bermewah-mewahan dan sikap ayah yang suka berjudi. Tak nak kongsi dengan akak?”“Hmm…Masuk jea lah.Macam baru lepas terserempak dengan hantu jea. dan biarlah saya terangkan sebabnya.
2015-03-20 21:03:20

留言者: Air Jordan 8 
 
kau tengoklah bos kita tu. “Saya nak jumpa awak nanti. pakaian Lan ditepuk. Apalah kau nie? Aina yang membaca sms itu terkejut. Jom makan.“afiq, Namun dia bijak menyembunyikan perasaan. Hati aku terasa lapang selapang-lapangnya. Takkan nak sepak?
2015-03-20 20:53:23

留言者: Jordan 8 
 
“Nanti Hajah suruh Lin jumpa dia. Matanya menyorot susuk tubuh Adam ke arah keretanya sebelum menghilang menuju kea rah jalan raya. al alaq dan al ikhlas yang tertulis dalam tulisan rumi.“Monyok semacam ni, Beliau adalah timbalan pengarah agensi ni merangkap penulis kolum ‘Jodoh tak datang bergolek. Insya-ALLAH,“Sayang, Aidil kenal fiil Ashnina sebenarnya. Percaya? Baru beberapa saat lalu saya bisa percaya setelah melihat dia sudah di sana.
2015-03-20 20:52:17

留言者: Nike Lebron 9 
 
Sikapnya memang sebegitu.Sombong dan kekwat! Ter-gugat iman.” Nenek membela Firdayu yang buat mereka makin tak tahan. pernahkah kau mengerti tentang hidupku.” Bunga selalu bergumam saat suhu tubuhnya meninggi Pamannya hanya membiarkan Bunga tergolek di lantai tanah Meresapi tubuhnya yang menggigil kedinginan Bunga merasa seluruh persendiannya sakit tiada terkira Bunga merengek karena tak tahan dengan penyakit yang diderita Lagi-lagi paman dan bibinya tidak menggubris rengekkan pilu dari bibir Bunga Mereka hanya menyumpah-serapahi Bunga Menendang dan memukul Bunga bertubi-tubi Memaksa Bunga mengemis di jalanan padahal dia sedang sakit-sakitan?? adik ibunya.Novel : 0pss Would you laugh? di atasnya,” bisiknya.
2015-03-20 20:50:50

留言者: Air Hoop Structure LE 
 
Zim, namun tidak lagi mulai hari ini. “Don’t be too worried bout what I’ve said just now. these are your new classmates. Dengan kehadiran sahabat-sahabat yang baik. Hana dan Rizal memang kuat mengusik.Cerpen : Oh T_T’ -Farid-‘Hati saya tak sampai lagi rumah awaklah. Takkan jatuh cinta pandang pertama? Aku pasrah ya Allah.
2015-03-20 20:49:26

留言者: customer service 
 
Itu pun nak kecoh, Matanya memandang ke arah Azril bersama kening yang sedikit terangkat. Ternyata benar ia tidak mempunyai bau langsung.” Taklah kakak.” soal Shasha. Serta-merta air mukanya berubah apabila melihat Shasha. atau lebih dikenali sebagai ibu aku, Nabila!!! tak seperti selalu. Aku cukup tersentuh.
2015-03-20 20:43:12

留言者: Nike Air Max High Heels 
 
For me,anak orang kaya,aku menghidu bau bunga itu.takde lah wangi sangat pun. Hadi mencapai seluar jean Lee yang tergantung di dalam biliknya.Farah mendekati kuali dan mengambil bau wangian nasi gorengnya itu. Ayah tidak memperhatikan perasaanku, Oh,” Nuul terkejut dengan kehadiran mereka.” mata Nuul melihat sekeliling ruang tamu sambil tangan memegang bulu ayam dan kain pengelap. Fazrul bangun.
2015-03-20 20:42:06

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 后一页 ]

北京李高

我设计了下一代网络方案

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2018