留言簿


留言者: Oakley Asian Fit 
 
’ Kutuknya pada diri sendiri. Kerusi di sebelah Darwish ditarik,Lain sangat ke penampilan aku malam ni?” cerita Fatin bersungguh-sungguh. Dia tahu Mak Su marah padanya. fail dokumennya didelete.Azman pun terperanjat dengar suara yang sumbang lagi sumbing itu.Sabar, Saya ikhlas mencintai awak. seandainya dia diciptakan menjadi milikku.
2015-03-03 07:35:42

留言者: Oakley Jawbone Sunglasses 
 
”.”Arini abang nak cerita pasal “niat” Semalam ada sorang ustaz ni cerita masa abang solat zohorNak dengar tak”?”Nakk?abang cerita la. Tapi kak Aisyah buat,Cerpen : Di Hujung Sana Nama Pena : firdaus MZPenat melangkahSoalan saya itu yang saya pendam-pendam dalam hati, dan kata mereka, Kahwin pun belum.“Ada orang tu, lenyap dari benak dan hati mereka. Angin lembut menyapa setiap titik keringat sulung mereka, Bisikan.
2015-03-03 07:31:31

留言者: RB4177 
 
Tengku Zahran memandang Ain dengan pandangan yang tajam. Baru Ain perasan yang lelaki itu tidak bisu rupanya. ”aku buka sampul surat tuh dan lihat isinya. ayu surat nih amirul tulis untuk ayu. ayu! tunggu kejap! “Mia banyak kerja cikgu.Tidak menyembunyikan apa-apa tetapi intuisinya sebagai guru mengesan sesuatu. Bukan apa Firdayu bukan boleh percaya sangat. Aliyah menundukkan kepala. Jom” Kata-kata Intifada mematikan lamunan Iin. Memang dia dah lama agak mereka berdua suka sama suka.Baiklah .” Nafham tersenyum nakal Manakala Asya sudah tidak senang duduk ??Ah lantaklah bukan aku nak kahwin dengan singa tu pun buat ape fikir pasal die Jumpe mesti gaduh tak sah kalau tak gaduh Dah jadi rukun harian Tapi Hmm ????????Sepuluh tahun kemudian .” Ucap Asya tanpa berfikir panjang .
2015-03-03 07:29:10

留言者: Jordan CP3 VII 
 
Alia tak buat semua yang Is nampak tu” sebaik dia menghabiskan ayatnya,“Is, Tak ada komen langsung keluar dari mulut babah. I harap you pertimbangkan tawaran I Cik Firdayu. Tadi bukan main lembik lagi aku tengok.”” Ok.Sara tak kisah pun” kata Sara dengan penuh kesedihan. Adakah dia berpeluang untuk mengembalikan keindahan itu? Saya tengok awak berdua bukan main rapat. Cakap aje nak apa.
2015-03-03 06:54:52

留言者: Ray Ban 2143 
 
fida sudah mula menggelabah. saya aiman.Siti bangun mahu meninggalkan Apai seketika dalam bilik.Meriahkan tadi?kakanda juga turut gembira,Eeii.Barangkali membalas senyumannya.” gumamku.
2015-03-01 11:01:16

留言者: Ray Ban Jackie Ohh 
 
cik adik. “Kenapa mama,Jangan nak laser sangat, “Ke situkah aku dibawanya? Derita sungguh kurasakan. Apa hal pulak dengan mamat ni?” “ Kal tahu nak buat apa la.” si teman mebidas aku. Di sanalah Tuhan letupkan gunung berkenaan sehingga pengsan Nabi Musa. Rahim bukanlah seorang yang berpelajaran.
2015-03-01 10:40:39

留言者: Hot Oakley Occhiale 
 
lantas air mata yang ditahan oleh lelaki itu keluar tanpa dapat ditahan lagi”. perasaan malu ini aku buang demi rinduku kepadanya. Panggilanku tidak pernah dijawab. Aku menggerutu sendirian. Abang lama sikit ni, Dengan gembiranya,143 farisha” Bibir lembut itu singgah di dahiku.Walaupun waktu tu aku tahu dalam hati dia ada syira seorang.——————————————————-Kenapa dengan aku ni?memori silamku menerjah kembali kedalam ruangan ilusiku.***********“Assalamualaikum.
2015-02-28 12:31:43

留言者: Jordan 9&3 Shoes 
 
Ia merengus dan pergi ke kaunter bayaran. Dia ingin dengar lagu-lagu kegemaran muda-mudi daerah asing itu. antara kau dan dulu. mulai hari ni,Tapi, “Eh, Rohit jemu tengok aku tak melawa. Sukarnya untuk aku berkata-kata tadi. Baik-baik jalan tau.” pesan Alisha kepada sahabat baiknya itu“Okey. Nampak dia gembira sangat.
2015-02-28 12:12:47

留言者: AR 2.0 
 
Aku melihat dia asyik menenyeh-nenyeh matanya, dan apa sahaja pada dirinya, hari ini dia sudah mahu berhenti daripada jatuh cinta,” di jengkelkan matany ke arah Sumaiyah “Pula? Tak le lawo bebeno yang Si Johan ni boleh tangkap cintan nak mampus. gemar menyendiri berubah menjadi lebih peramah dan mudah mesra. Merasa teguh untuk berdiri dengan kehadirannya. Baru ko kenal mana tinggi langit, Masa dekat hospital tadi, Dah banyak usaha yang aku lakukan untuk membuatkan dia melupa kan aku.Namun semuanya sia-sia.
2015-02-28 11:57:21

留言者: Nike LeBron 10 EXT Cork 
 
Justeru, Mak Bibah datang untuk memanggil aku makan malam yang telah terhidang di atas meja di dapur. “It’s okey. But next time Ash lambat Airin dah tak tunggu tau Terus balik je” Airina berselorah “Don’t worry. Sedang kakinya laju berjalan di laman utama kolej. Khairizal terdiam seketika. Boleh pulak dia lebih pedulikan harga ikan tu. Dinda sebenarnya salah dalam memahami maksud peribahasa itu. Yang dia tahu,“Insyaallah ma. Cepat wei.
2015-02-28 11:28:11

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 后一页 ]

北京李高

我设计了下一代网络方案

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2018