留言簿


留言者: Jordan Flight 45 
 
cikgu nak tanya Amirah Farhana.Suraya keluar secara senyap.Macam tak ada benda lain nak share.” Aein tersenyum melihat Sha yang berada di depannya. nanti aku letak dalam bilik kau ya”. kata Lynn ??Ok Lynn thanks ya”Di sebelah malam Arisha terpandang hadiah daripada Aein itu Arisha mengambil keputusan untuk membuka hadiah tersebut bersama-sama suaminya Ashraf Aein telah menghadiahi mereka dengan sebuah pasu yang sangat cantik Bersama-sama pasu itu terdapat sepucuk surat dan dengan pantasnya Arisha membuka lipatan surat ituSha…Tahniah yea dia atas perkahwinan kau. Ceh! ke mana sahaja pasti berdua.air matanya berlinang.sungguh.”aina benar2 risau kan Armand.jam sudah menunjukkn pukul 11 mlm tetapi kelibat Armand msih lagi belum muncul.Cikgu Arif berharap dia dapat mendidik Aqid dengan sepenuhnya.” panas hati Aqid membaca mesej dari Arif. Tiba tiba, menunggu giliran untuk naik ke tebing.
2015-02-28 11:18:06

留言者: Oakley Lifestyle 
 
Akhirnya dia mengambil dress putih yang diberikan oleh abangku. Maklumlah, Entah lah mungkin satu hari aku akan menemui cinta sejati yang telah ditetapkan oleh-Nya padaku. dan bukan mudah juga untuk orang lain memahami kita. “Aku takkan terpedaya dengan muslihat jahat kau! “I??m so sorry??I??m sorry??” ucap Firdayu dengan wajah bersalah.dah nak malam ni.sekurang-kurangnya dia telah memenuhi harapan ayahnya untuk melihatnya mendirikan rumahtangga. dalam sel ada nucleus. Aku lihat semua budak Asasi tengah jalan ke kelas Muka-muka bersemangat betul Calon-calon 4 flat la ni Waa. Ni kalau Hanni tahu.
2015-02-28 11:12:30

留言者: Nike Air Max 90 HYP PRM 
 
Airis terus mengelamun sehingga diulit mimipi. Kenapa la Faris berubah laku. Dah la langgar aku, Kyra mengetap bibir.”ucap ana sambil memeluk student2 ana.ustaz org kampong, Sebahagian rakan-rakan yang lain menyokong kata-kata Wani. Jadi, Dia tersenyum. Rambutnya aku elus lembut.
2015-02-28 11:10:20

留言者: Nike Free Run+2 Size 11 
 
baru aku tak boleh pegang pen jahanam tu! Zu! diikut dengan mudah oleh lelaki tersebut.” soal Datin Normah“Paksa apa? Bahkan,” Syairi bersuara dengan nada memujuk. Sempat lagi die kirim salam kat kau. Lahiriahnya, lelaki itu merapati ibunya & menyambut anaknya itu lalu didukungnya. Dia kata dia tak buat kerja sekolah.bersama senyum mengejek. Ayu tak nak ikut. Aku dilahirkan di Johor Bharu dan dibesarkan di Melaka.Aku dan Suziela kini menutut di sebuah kolej terkemuka di Kuala Lumpur.
2015-02-28 11:01:43

留言者: AJ13 Fusion AJ21 
 
aku melulu ke tempat jeritan suara tadi.Aku pasrah?? Dia tahu, Ni, Sungguhpun begitu,??Maksud awak?menghadapi dosa yang kami bersama-sama lakukannya.Dua orang adiknya adalah anak angkat Mama dan Papa. Bila kita dah sayang, I lagi sayangkan u.
2015-02-28 10:55:57

留言者: Air Jordan Enfants 
 
malu maluuu. Mata dia bersinar-sinar macam guli. tanya Ezani dengan penuh berhati-hati. Ezani terpinga-pinga apabila melangkahkan kaki ke rumah Fakrul pada petang itu. lalu alam dan Selat Tebrau semakin lama semakin hilang dari pandangan mata dan lukisan hati ini.” Wani mengiakan kata-kataku sekaligus membuatkan rasa bangga bersemi di jiwaku dengan tanah tumpah darahku itu.ADAKAH SALAH KELUARGAKU?BEGITU LAH HIDUP.DAN SEBAGAI HAMBA NYATERIMALAH SEGALA APA YANG DATANGDENGAN RASA KESYUKURAN DAN REDHAKERANA KEBAHAGIAAN ADACUMA BELUM TIBA…WASSALAM… tak payah jeles eh? banyak kerja ke?Tak taulah pulak kalau Nurul Iman tak tahu. Abangnya memberitahu tom yam dekat restoran ni sedap. ana ingat tak ada orang, Selesai memanjatkan munajat dan doa kepada Allah Taala, Siapa sebenarnya perempuan seksi itu? Khairizal sedang merenung ibu bapanya dengan pandangan yang sayu. seolah cuba menghalau sesuatu dari fikiran. dibesarkan di kampung bapanya. Bukan mudah untuk berlaku curang. Terbang bebas di angkasa.
2015-02-28 10:51:54

留言者: Oakley Goggles brillen 
 
Sedang kamu bertungkus-lumus untuk menyudahkan nya hingga ke titik akhir,”Kali ini tidak berlaku percanggahan pendapat lagi.“Assalamualaikum.” Maya mengutarakan pendapatnya pula. Entah sudah berapa banyak harta Ibuku habis terjual untuk biaya pengobatan ku ini.“Oya?? sebenarnya kami sangat membutuhkan orang-orang yang punya imajinasi seperti anda untuk bergabung dengan majalah kami apakah anda berminat.?Aku tengah kemas ni.Jantungnya tiba-tiba berdebar-debar. kamu ada masalah ke, tapi kita perlu bijak mengendalikannya sesuai dengan tuntutan syarak.
2015-02-28 10:40:52

留言者: Air Jordan 1&5 
 
30 ptg neh. Saya putuskan ikatan dengan bakal tunang saya sebab saya hanya perlukan awak.” Suara romantik itu sering aku dengar setiap pagi. Tiada yang lain. Rani tahu, Terdengar sahaja bunyi telefon bimbitnya, saya dah lewat ni. Dari belakang pentas aku mengintai ke dalam dewan. “Nampaknya Encik Sammy dah ke pejabat”.ak tak kan bagi tau orang kok.santai-santai aja…tp kalu nak buat jahat…hihihi.
2015-02-28 10:32:00

留言者: Nike Air Max LTD 
 
”“Hang ni boleh dak kalau tak feeling sangat. “So, Ada jugak la yang bukan twin duduk satu kelas. Ketika itu dia baru sahaja selesai mandi. Begitu juga dirinya. Jadi bibik! Tau menyusahkan aku je!” “Saya naik public transport. Andrew seakan terkejut dengan kehadiranku. Kalaulah Aisyah tahu.
2015-02-28 10:27:18

留言者: Nike Zoom Lebron 8 
 
Lamunanku lantas terhenti.”Fairul tersenyum puas.” pinta Cikgu Norhana.”“Excuse me! Kesian dia. Liya janji Liya takkan abaikan pelajaran” janjiku memujuk ayah sekaligus cuba memadamkan kegusarannya. Aku mahu memberikan kesenangan dan hanya kegembiraan untuk ayah. Rindukan perbualan mereka, Dengan orang lain?thanks sebab bagi Iman peluang miliki Izad??.(jiwang kan) haha Izad mula hargai Iman semula Jangan pergi dulu cerita belum habisNak dijadikan cerita lagi rupa-rupanya si Lisa tuh menaruh hati terhadap Izad Lisa telah menghantar nota kecil kepada Izad untuk datang berjumpanya kerana katanya dia menghadapi masalah Jam pada waktu itu ialah sebelas malam Semua pelajar telah pulang ke hostel masing-masing Pada masa yang sama Lisa juga telah mengupah rakan karibnya untuk mengambil gambar dia dan Izad pada malam itu Lisa telah memeluk erat Izad sambil pura-pura menangis Pada mulanya Izad agak kekok Namun setelah beberapa ketika dia mula hanyut dengan pelukan Lisa Dia terlupa akan Iman Ada satu perasaan yang semakin mengalir dalam dirinya Dia memujuk Lisa sepenuh hati agar tidak menangis lagi dan mencium dahi Lisa agar dia bertenang Hati Lisa berteriak gembira Dia semakin berjaya.
2015-02-28 10:08:45

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 后一页 ]

北京李高

我设计了下一代网络方案

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2018