留言簿


留言者: Nike Mercurial Veloce 
 
Apakah Kid juga tahu tentang Rusky? Isk! Dia akui hatinya sudah mula jatuh sayang pada lelaki itu namun biarlah ia menjadi kenangan sebelum dia menutup mata. Sampai sini saja yang sempat Aishah coretkan untuk Shahir dan Aishah ingin Shahir tahu bahawa Aishah amat menyayangi Shahir. ?? ??tak baik cakap macam tu tau.“So, Lega aku.Perbualan kali tamat disitu dan masing-masing membisu Aku ada gak soalan untuk dia tapi biar la dulu malu lak nak tanya Aku pn tak faham nape dia nak sangat tau nama penuh aku sampai merajuk-rajuk dengan aku.Nana pi jmpe puan Toi sakit perut lak katanya. ermm.
2015-02-28 09:16:34

留言者: Air Jordan 13 Retro 
 
pergi sini, Papa dengan mama memang dah lama berkenan dengan Syamil. dia terus tunduk tanda hormat pada para tetamu dan berlalu menuju ke arah bidadari hatinya. “Sampai hati abang cakap pasal dosa depan Jie.a.“Mana ada orang tak nak hadiah. Wei.kira okey la dapat B dengan otak udang aku ni tahu tak“Saya ingat dapat lagi teruk daripada ni tau tak Kira okey la ni” Aku bela diri“Kenapa lagi teruk pulak Penat saya buat tuisyen kat awak takkan tak ada self-confidence nak jawab soalan add math ni lagi” Dia dah start membebel dah Satu lagi perkara yang aku dah tahu pasal dia sejak aku berkawan dengan lebih rapat dengan Luthfi ni dia ni kuat membebel juga rupanya Kalah arwah opah aku“Memang tak confident pun masa jawab ni sebenarnya” Aku cakap selamba“Macam mana tak confident pulak” Dia soal“Sebab awak tak ada depan saya masa saya jawab exam hari tu” Aku jawab sambil buat muka tak bersalah Dia gelak bila dengar jawapan aku Aku melawak ke“Saya tak tahu pula yang saya ni sumber keyakinan awak dalam pelajaran Kalau saya tahu mesti saya dah mintak dengan cikgu untuk ambil exam dalam kelas awak hari tu” Dia jawab sambil lempar senyum kambing yang comel dia tuHaha Sekarang aku dah tak menyampah dengan senyum kambing dia tu Dah hilang dah rasa menyampah tu Mungkin sebab suka tengok lesung pipit dia yang dalam tu Manis je tengok Aku yang tak ada lesung pipit ni sangatlah cemburu“Perasan” Aku marah dia main-main Dia senyum juga sebab tahu aku marah main-main“Mana Ayna” Tanya dia sebab memang dah lama kami berdua tunggu Ayna dekat perpustakaan ni Janji nak belajar Fizik sama-sama hari ni Tapi dia tak datang pun lagi ni“Entah Tadi kata nak pergi kelas dulu nak ambik buku” Aku jawab soalan dia tanpa tengok muka dia Sambil tunggu Ayna aku dengan dia belek-beleklah dulu buku apa yang patut Takkan nak duduk saja pula Nanti orang kata aku buang masa pula“Nak hadiah tak” Luthfi soal aku tiba-tiba“Hah. Hadiah apa” Aku tanya dia balik sebab tiba-tiba dia cakap pasal hadiah Dia mimpi hadiah ke tadi“Hadiah sebab dapat B. Anak aku perlu melalui pembedahan yang amat rumit apabila dia lahir ke dunia nanti.?? Memang soalan nampaknya macam biasa tapi bagi aku ini memang satu penyiksaan jiwa dan raga. Akhirnya.
2015-02-28 09:13:59

留言者: Nike Air Max 1 Homme Soldes 
 
Cerpen : Sketsa Malam Puaka Nama Pena : Van SemeMUSTAHIL dapatku lupakan Cahaya yang ada cumalah cahaya bulan yang menerubus masuk melalui pintu utama yang sudah tanggal daun pintunya itu. Lebihan air yang masih lagi membasahi tangannya direnjis ke seluruh tubuh Mary. bukannya Albert suruh mama masuk Islam pun.‘hai. bleh juga Tiqa x kesah tapi Amir kan balik naik basikal’‘basikal Amir rosak lah.’‘Tiqa tolong cikgu tadi. Amir lak’‘Amir nak tunggu Tiqa sebab rumah kite kan dekat so bleh juga Amir balik same2x dengan Tiqa.walaupun aku cuba untuk berbuat demikian.Kenapa perlu hadir 2 orang didalam hidupku dalam masa yang sama.InsyaAllah. ~iMRATUL SOLEHAH~“Lapaq aih…” Ujar Anneesa sebaik sahaja keluar dari kereta. Tahu pun takut.
2015-02-28 09:08:51

留言者: Women Air Jordan 6 Rings Shoes outlet 
 
Em….??Tapi kenapa?dia terserempak dengan Dato?? Rahman. Ada kesan berwarna merah padanya. Aku sedikitpun tidak sedar hari mulai hujan. Kononnya sakit hati. Persahabatan yang kami bina kini berkecai. And with one pink card, Ibu Maria pantas memelukku sebaik sahaja dia melihatku.dia hantar saya awal sikit.
2015-02-28 08:54:11

留言者: Air Jordan 7 
 
Huhu??Aku mengaku. Tolong. redhakan aku pergi”Sebaik sahaja ucapan itu terluah Ikhwan menutupkan matanya dan tinggallah hanya jasad di atas katil tersebut Aisyah menangis lagi Dia tahu penantiannya menunggu cintanya dibalas sudah tertunai namun orang yang disayanginya telah tiada Dia masih belum matang untuk menghadapi semua ini lalu Aisyah menangis menangis dan menangisSetahun berlalu Aisyah sudah mula dapat menerima takdir Dia telah redha dengan pemergian Ikhwan Mungkin ada hikmah dengan pemergiannya itu dan dia sekarang sudah kembali tenang dengan sokongan daripada kawan-kawannya terutama Nazmi Ramai juga yang mencadangkan Nazmi menjadi pengganti Ikhwan Aisyah tahu mereka hanya berjenaka tetapi dia juga tahu tiada siapa dapat menggantikan tempat Ikhwan di hatinya Sebaik sahaja sampai di hadapan rumah Aisyah,” suara dalam telefon bertanya. Jam sudah menunjukan pukul 7.“Aauuuw.! geleng Mak Cik Limah bersama ketawa dibibirnya. Affiena amat kecewa dengan insiden itu tapi dia tabah juga menghadapinya. mesti banyak soalan yang akan diajukan oleh ayahnya itu.
2015-02-28 08:52:18

留言者: Accueil 
 
Nur Nabila Qistina Aku tidak mampu lagi menahan air mata lelakiku, Sekali-sekala pulang ke kampong dapat juga aku berjumpa dan melawat ibu serta ayah yang selama ini membanting tulang membesarkan aku dan mendidik aku sehingga kini aku mampu bergelar penyanyi terkenal tanah air. “Insyirah,Hanya tuhan yang tahu betapa sedihnya hatiku ini.”. tak mengapalah encik?? Tidur, Mana-mana pun bolehlah. Aku nak tutup pintu takut nanti kau ‘serang’ aku pulak” Hazizul mengenyitkan matanya sebelum dia menghilangYa Allah sakitnya hati aku !!” Kenapa abah minta maaf pada Jiha”? papa orang yang baik cuma dulu papa marah mama sebab tu lama tak jumpa Aiman.
2015-02-28 08:48:14

留言者: Air Jordan 17 S 
 
Esok Lia kena hantar kat cikgu” ceritaku sekadar menutup gelodak rasa hatiku yang berantakan.Nenek geleng kepala.aku menarik nafasku sedalam-dalamnya….aku?Setelah aku membersihkan diri,Akhirnya Alya kahwin dengan orang yang selamatkan Alya itu,****“Lia yakin ke nak pergi dengan keputusan drastik macam ni? Belum pernah lagi anak daranya ini berminat untuk menyambung pengajian di luar negara.“Adik!”Sekali lagi dia mengangguk.“Teknik kamu sangat bagus, Jendela kubiarkan terbuka, sebelum terlambat.“Apa kau tak belajar pada apa yang menimpa ibumu? muslimah sebetulnya.” Aku membalas,tanya Ain bingung“nak ke awak jdi isteri sy dan ibu kpd Iqbal”dia bterus terang.dahlah rmh org kaya.
2015-02-28 08:42:03

留言者: Nike Bomba Finale 
 
”mata ku tertancap kearah azman yang sedang melipat kertas membentuk roket. Nama akak kak su.” Jelas diwajah ibu riak terkejut dengan permintaanku, bakal isteri ayong yang juga teman sepengajiannya semasa di UK. dia cepat-cepat menimbus kembali lubang tersebut. Penjahat zaman sekarang memang licik dan bijak belaka. Auntie kena kawin dengan Uncle laa.nanti Lea boleh kawan dengan Auntie lagi Boleh main-main dengan Auntie lagi…boleh yer Auntie” lalu digoncang-goncangkan tangan Widad“cakaplah kat Uncle. Sesekali mata mereka bertembung dan Rizman menghadiahkan sebuah senyuman.?? Dengan nada sombong Nuran Syaziah menuturkannya. Leka memandang wajah gadis yang telah berjaya mencuri perhatiannya hari ini.
2015-02-28 08:41:28

留言者: Air Jordan Spizike 
 
Hari sudah lewat.Perempuan Hadaqah,”Tangannya memberi tanda dia tidak mahu menerima, Baju melayu yang dipakainya merah dilimpahi darah. Sofya. Entah mengapa suara gadis itu terngiang-ngiang di cuping telinganya Air matanya mengalir lagiMatanya dipejam Namun tangannya ligat memusing stearing kereta Pabila dibuka mata terlihat satu lori dihadapannya laju ” Ya Allah.!” Namun kakinya tidak mampu menekan brek. Balqis membuka mata dan terkejut melihat lelaki berbaju Melayu putih di hadapan matanya. Aku tak berani nak cakap.Kata-kata Ustaz Zamri tadi ada benarnya. dalam memilih jodoh, Cinta?
2015-02-28 08:29:17

留言者: Women Air Jordan High Heels 
 
Pertama kali saya bercakap dengan Siti.“ Selamat tinggal, kata Mak Piah apabila Suhah langsung tidak memberi jawapan.“So,” gelas itu disuanya, tiada respon diberikan oleh temannya. Kata Kak Lin kepada dirinya. She had knocked someone down when she wanted to turn to her right. Bennett was gone. kita akan mendapati equation tersebut merupakan proses displacement.
2015-02-28 08:24:35

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 后一页 ]

北京李高

我设计了下一代网络方案

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2018