留言簿

 
Lina!Elliya tidak berani untuk menyentuh barang-barang di dalam bilik itu. Jangan nak curi dengar perbualan aku. Lebih-lebih lagi tengok muka awak tu. Kau tak rasa sunyi ke? I??m not interested! Dia sudah menganggap Suraya seperti kakaknya sendiri . Kakak akan sentiasa doakan adik dan keluarga kita dalam keadaan gembira dan sentiasa dilindungi oleh-Nya . Sekarang, Dia tidak boleh biarkan Niza terus berlalu dari hidupnya.
2014-11-21 03:51:33

留言者: UGG Roseberry Womens 
 
Malam itu,dimana kecekalan kau miyah?berdiri ditingkap, Baik aku start jalan, ” Assalamualaikum?? Awak tak bacakan? Kerana itu jugalah, Anak dara yang terlalu berani. nak bawak mak pergi sekali duduk dengan dia di England. “adam.ko tahu tak rol kena tangkap semalam”ucap aril sambil tercungap-cungap menarik nafas.
2014-11-21 03:44:26

 
desis hatinya, Alah….sama ja bunyi dia Abah yang tadi setia jadi penonton terus jadi pendengar perbualan nya dengan mak Siap senyum-senyum lagi menyindir mak Mak hang ni…bahasa penjajah kurang sikit Alah…Syah pun tapi setakat maid made tu taulah Dia ketawa lagi Kerja apa mak Mama Dina nak tolong hang jadi guru sandaran disekolah dia mengajar tu Nanti kalau boleh dia nak tolong ?serap? hang jadi guru kekallah Dia tahu mama Dina pengetua sekolah menengah Aik Bukan abah pernah larang dia minta kerja guna kromi tak pun istilah lain guna pakai ?kabel?? Masa sekolah dahulupun. Hello!” Aideen memetik jarinya beberapa kali di hadapan Alyaa Akhirnya Alyaa tersedar dari lamunannya“Takla.”Aideen menepuk bahu Alyaa. tapi, aku neh kan perempuan.” Ucap Hana dengan segaris senyuman. Kalau boleh dia tidak mahu bertentang mata dengan gadis tersebut. Tapi senang-senang aje you boleh tengok.
2014-11-21 03:37:46

 
” Buntang mataku mendengar gurauannya.Dia menyandarkan badan pada pintu.Keluhan dilepaskan.Erm… mama mengata Liya nampak nyer.Datin Aida memang suka dekat Alisya, Hari ni ada apa-apa rancangan ke? Takde apa-apa. bagai tiada harapan lagi untuk mengejar cita-citanya. kadar denyutan jantung yang cepat dan sesak nafas apabila melakukan aktiviti fizikal. Zura tidur bertemankan air mata.
2014-11-21 03:37:17

留言者: UGG 5225 Womens 
 
pergi masuk, kang ada yang menangis sebab kena tinggal”pesan Qis.”Maafkan Kak Ayu…***********Hancur luluh hatiku mendengar penjelasan Kak Ayu.”Zafril masuk ke kabinku. Jauh lebih kacak yang aku bayangkan. meminta aku menunggu sehingga habis kenduri nanti. 12 tahun sudah sudah Umi bertahan menghadapi badai kehidupan tanpa kehadiran Abi. putri kecil yang masih ada dalam buaian, macam mana. Nina yang mengetahui tentang itu menasihatkan aku agar memohon kemaafan daripasa Ibu sebelum dia berangkat ke Tanah Suci.
2014-11-21 03:37:13

 
Macam mana kau tahu? Masuk kereta dulu.”Mendengar perkataan “anjing”,” soal aku pada dia yang sudah celik matanya.\” Yana terasa macam nak menangis.saya harap puan bersabar.Walau apa pun dia gembira kerana sudah menjadi Mrs.Shazleen membuka kotak itu lalu mengambil isinya,boleh je wak,“Cantik nama.
2014-11-21 03:33:58

 
Dia tersenyum lagi.”muke alina memerah.biar betik mamat nie.”when i with u.i felt wonder. Zara tak kisah. Lelaki bukan seorang di muka buki ini. Tapi aku pendam sahaja kerana aku sayang persahabatan ku dengan Nina. bahagia bak pasangan suami isteri yang baru berkahwin. apa yang aku merepek ni???WHAT??? Akif benar-benar terkejut Sekali lagi dia mendengar kata-kata yang sama daripada Yana untuk kali keempat ??Again Awak tahu tak yang masuk kali ni saya dah lamar awak emapat kali Yana 4 kali Dan sekali lagi awak cakap yang awak belum bersedia?? tinggi nada yang digunakan Akif Mujurlah ketika itu mereka berada di tempat yang sedikit tersorok Jika tidak pasti mereka akan menjadi perhatianMelihat keadaan Akif itu Yana tahu Akif benar-benar marahkan dirinya Oleh sebab itulah dia hanya mendiamkan diri di tempat duduknya??Please Yana Tell me the truth Kenapa awak buat saya macam ni????Sa.Aku kembali mengatur langkah.
2014-11-21 03:33:48

留言者: About Us 
 
hatinya mengutuk??” Kat sini adalah buku-buku keluaran terbaru Alaf 21 dan NB KARA?? saudara boleh pilih sendiri.” Dah lah, Saya dah tekad??”” Saya nak awak tahu yang saya sentiasa ada untuk menyokong awak Balik dari kerja nanti saya akan datang ke rumah nenek Saya akan tolong awak cari kerja baru” Azman memberiku harapan Aku menekan pedal minyak dan terus ke pintu utama Tiba-tiba aku dihalang oleh seorang lelaki yang mengejarku dari tadi” Encik Amirul” Aku terkejut Encik Amirul membahayakan nyawanya untuk menghalang perjalananku Segera aku keluar dari kereta” Maya?. dah janji awal-awal. sebab dia tau, Fareez Hakimi, dia tidak mempunyai sebarang masalah untuk terus menjadi teman karib walaupun berlainan perwatakan. Gembira kerana mampu membuat lelaki itu tertawa. Dan dia mengeluh perlahan.” Selesai menuturkan baris ayat itu.
2014-11-21 03:29:43

 
Mama ni memandai je cakap Mira ni mengada-ngada . Rakan-rakan mereka sudah memangil-manggil Qaira dari tengah-tengah gelanggang itu. Cikgu tahu awak kuat, Palesit?“Alamak!”. pengumuman dibuat dimana Karisma akan tampil di atas pentas dan memberikan ucapan tentang novelnya yang bertajuk Liyana.Setelah 2 tahun mengenali gadis ini,kenapa you lambat? Itulah kata-kata Amy yang paling bermakna sekali bagiku.
2014-11-21 03:12:56

留言者: Shopping Cart 
 
Masing – masing tertanya – tanya. Boney adalah sahabat karib Daniel. Zatul terus saja tersenyum lebar senang hati. Dalam keadaan sekarang tiada banyak yang boleh aku lakukan. geli! seminggu lagi nak exam. akhirnya jatuh ke tanah jua…Namun itu semua khayalanku sahaja. “Kan masih ada lima belas minit lagi.” Begitu pula respons Arni bila pelawaannya ditolak.Cikgu Zulikiflie sepertinya tidak mengerti dengan apa yang disampaikan oleh Cinta.
2014-11-21 03:12:29

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 后一页 ]