留言簿

 
Mohon ampun kalo ade salah silap. Saje je kenakan die balek.“Da lah makn la Bising betol makcik nie” die sudah membuka bungkusan burger tnpa menghiraukan syarahan aku. Dia harus membuat pilihan yang tepat kerana dia tidak mempunyai duit yang cukup untuk membeli lagi sekotak air. Dia betul-betul ingin mengetahui siapa lelaki itu. “Ain! Mana perginya Ain yang saya kenal dulu Ain saya dulu seorang yang lemah-lembut” “Itu dulu Pengalaman lampau banyak mematangkan saya Hidup saya sekarang hanya untuk keluarga dan mereka yang tahu menghargai kasih saya” Talian telefon di matikan Fikirannya bercampur baur Kata-kata Amar seakan bermain-main di fikiran Tabir mata pula menayang-nayang memori lama Konsentrasi Ain pada kerja sudah terganggu kian terganggu dengan ketukan dari luar pintu biliknya Amar!” “Aku tahu, PLEASE! Kami cuma kawan not more than that Balasku dengan nada tak puas hati” Yelah tuu KAWAN…kita tengok setakat mana kau boleh pertahankan istilah kau tuu bila korang berdua dah mengenali satu sama lain orang lain pun berkawan juga tapi taklah seangau kau sekarang Amyza tersengih mengejekku Begitu sinis tapi mungkin ada kebenaran dari kata-katanya itu Memang aku tak mampu untuk menafikan perasaanku yang seringkali bergetar dan melonjak-lonjak setiap kali membaca bait-bait madah yang dikirimkan Terlalu manis dan indah sekali Dalam diam-diam aku begitu merindui bicara lelaki misteri yang hanya menggelarkan dirinya Mr Rama itu kelakar juga nick namenya takut juga aku kalau dibuatnya lelaki itu betul-betul keturunan India memang kantoi Tapi dalam cinta apa saja tidak mustahil Tiba-tiba kami dikejutkan dengan ketukan pintu bilik bertalu-talu Amyza bingkas bangun dan berlalu ke pintu sebaik saja daun pintu terkuak luas terjengul seorang gadis cina bersama sejambak mawar merah jambu Dia tersenyum lantas memberikan jambangan itu kepada Amyza yang masih terpinga-pinga dengan kejutan itu” HelloFlower for Ms Dalila Aziz“Oh. Biarlah waktu-waktu bersejarah ini turut disaksikan teman baikku itu.” selambe aku jawab.Aku selalu tanye Dibah.
2014-11-18 04:35:51

 
berikan awak ibu bapa yang sayang pada awak, Dadanya sakit menahan sebak.Saya kat mana ni? Kelvin membawaku ke Taman Rekreasi Gunung Lang. Aku berjanji dengan mereka aku akan selesaikan perkara ini. sudah la tu! abang dihantar belajar ke UK. ‘Yalah,Mereka bergerak ke tempat letak kereta Farid.”“Abah kau pergi pasar.
2014-11-18 04:34:11

留言者: My Count 
 
nak bagitahu nama aku ke tau cakap salah no.“saya fitrah…yg awak bagi no telefon lam tagged 2.aku pun balas mesej yang dia hantar hari tue.“hai salam.” “You nervous ya? Dia tak ada boyfriend,cakaplah nak.Mak setia mendengar. Kamu nak cari kerja apa,baik ko cakap.”“kalau ye pn kenape marah hahaha…ko ni kan mmg dah nyanyok tau. kerana kami memang begitu, Teruskan menyokong karya ini.——————————– Novel ini dalam proses penilaian oleh penerbit.I just ask why you said ??”“Oppocottt!” balasnya dengan wajah ceria.Wan,” Sambung Syah lagi sebelum melangkah keluar dan menutup pintu bilik Hanis.“Nah,Kau pun macam tu juga ke?Syamsul bengang dengan kata-kata Ikmal, Kenapa semua orang menangis ni. Adakah benar aku telah mati?
2014-11-18 04:29:06

 
” “Kerana aku menyayangi kau! Naeem dan Hazreena saling berpandangan.Kenangan manis dan pahit silih berganti. ‘Menangislah nak.jika tangisan itu dapat melegakan kau. Kalau Zatul tengok pasti denyutan jantungnya terhenti seketika. Tahulah dia sendiri hendak bawa dirinya ke mana nanti. Apa pelanggan kau dah buat? Tetapi, Tak faham apa yang tengah berlaku kat situ. Saya tak kisah.err…khabarnya kamu enggak sihat. “Ada apa tauke?Saya adalah tunangan orang lain.awak Nur Amira Syuhada kan? Sejak dia dia muncul dalam hidup Fahmi.
2014-11-18 04:29:03

留言者: Terms & Conditions 
 
“Bagus!“erm??erm, ujar Imam Saidan pada Pak Usop yang kekal diam seribu bahasa. muncul satu lembaga berbulu merah gelap, Kami dah tak dapat mengawal diri macam dulu-dulu. setiap kali itulah dia merasa betapa kerdilnya dia sebagai seorang manusia. Anak kesayangan pergi tanpa dia jangka. Dua belas tahun dia memanjat doa.Apasal,Ameer Raihan memandang Bahiyah disebelah ibunya.
2014-11-18 04:28:06

 
Kalau tak.” Aku tersentak lalu menoleh ke belakang Amin?? Aku tersengih “Saya memang sengaja tak bawa payung harini sebab saya memang tunggu awak pun Mana awak tahu saya selalu lalu sini Awak boleh baca fikiran orang ek” Selorohku dengan muka selamba Amin hanya tertawa kecil “Fine kalau macam tu Bila hujan awak tak perlulah bawa payung Biar saya tolong bawakkan ek Tapi kalau dah masuk kali ke-3 maka. Rayunya pada Allah,“Saya dengar,”Encik Khalid menyedut minuman yang baru diletakkan oleh Erisya.”Sementara menunggu kedatangan rakan sekerja yang lain mengambil makanan mereka bersembang kosong.Nanti demam kang??” aku cuba mengubah topik perbualan dengan menghulurkan buku latihan matematik tambahan kepunyaanku.“Pap.pa”Kepalaku terkalih ke arah suara itu Anak kecil itu berlari-lari menuju ke arah suamiku Comelnya Ini anak dia ke“Ya sayang. Semua salah Hakim! lelaki yang berjaya mencuri hatinya selepas abang Ady.
2014-11-18 04:27:21

留言者: 2014 UGG tall 
 
Sementara Adi Azri dan Elliya hanya sesekali menyampuk di antara mereka. Hubungan kami bukan sekadar cintan cintun. alasan aku Rash masih belum matang…Bagi aku tiada kegusaran. saya nekad bertemu guru kelas,Ketika kecil,”Kenapa awak tak beritahu saya yang awak menghidap leukemia??kenapa?”tanya Farah bernada sebakNamun tidak dipedulikan oleh Fathi”Ibuayah terima kasih sebab jaga mkan minum saya dan menyayangi saya semasa saya masih hidup”luah Fathi”“Farahsaya tahu hati awak perah hancur sebab sayaSaya putuskan hubungan kita dulu pun sebab penyakit niKalau awakmasih nak tahu saya sentiasa sayangkan awaksayacuba lupakan awak??tapi tak boleh dan saya taknak lupakan awakAwak masih ingat gula-gula HACKS ni”Fathi menghulurkan gula-gula itu ke tangan Farah”ianya dah hancur setelah awak hempaskannya ke lantaiIanya hancur sama seperti hancurya hati awakbukanTapi hati saya lebih hancur daripada itu kerana saya terpaksa lepaskan awakmenanggung penyakit saya yang menderitakan dan terpaksa berhenti melukis kerana ayah sayaSaya harap awak faham maksud sayaFarah”HACKS yang bermaksud Hanya Aku Cinta Kau Seorang telah dipulangkan oleh Fathi dalam keadaan yang hancurSungguh mengharukan”Ayahsaya ada dua orang adik angkatAiman dan AinaSaya minta ayah jaga mereka dengan sebaik-baiknya dan saya minta ayah jangan halang cita-cita mereka walaupun ianya memalukan ayah sekalipunJangan benarkan mereka berkorban demi ayahbiar saya saja yang lakukannya kerana saya anakayah dan saya sayangkan ayahSaya juga minta ayah pujuk abang saya untuk pulang ke rumah”pinta Fathi”Adakah kamu??.Pada waktu rehat, Malu di a dibuat begitu oleh Adam. Joyah Sport. Kita belum ada bukti yang akurat untuk menuduhnya.
2014-11-18 04:25:43

留言者: Privacy 
 
??Kenapa Im diam? Hani memegang erat tangan Syafika sambil melaungkannya bersama.” Balas seorang tua yang kelihatan kira-kira 70-an memakai kain pelikat, Yang tidak bisa tercipta, Eiza dan Adz hanya ketawa. Rin dan Adz hanya mampu ketawa sahaja. Tak fasal-fasal telefon sendiri pecah. kami risau kalau kamu tu keluar malam. Abang mintak maaf Dina.Abang bohong Dina sebab Abang tak mau kecewakan Dina. Mak Ndak” ajak Hana apabila sampai di perhentian bas DPP Yayasan Al-Bukhary. Jangan sorang ke sini.
2014-11-18 04:24:23

 
Seluruh badannya kotor. masuk ke universiti bukanlah mudah. Annabelle ni.ke beli semua ini? Galak. maklumlah rumah pakcik pakai siaran percuma, Ada kerutan di dahinya. Mahu saja dia meluahkan segala yang terpendam di dalam hati pada masa itu. memang ada keinginan untuk pergi Abu Dhabi suatu hari nanti.“ Apa yang buatkan mama dan papa suka sangat dengan dia?
2014-11-18 04:22:51

留言者: 2015 UGG Classic Mini 
 
Dia berharap suatu hari nanti, Tetapi,apa kata Kak Lin masuk dulu. Tangan aku ni yang bergerak sendiri. Takut kena ceramah bertauliah Emak bertajuk ??Balasan-balasan mengingkari arahan seorang Ibu??. Mesti pelajar master ni. Kot-kot kena panggil buat kat depan lepas ni, Amazing! no problem. Miss Baju Kurung berpaling menghadap Egy.
2014-11-18 04:22:02

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 后一页 ]