留言簿

留言者: New Balance 77 Femmes 
 
” Lepas makan ,Dia memeluk erat Sofea Kartika.Kau nak bertanggungjawab kan?cik Nur Iman binti Izzat Amir, Kemudian mereka menyambut hari lahir Aliah di dalam kelas itu.Die jumpa ustazah kesayangan dia la. bujang dan muda! Dia juga tidak pernah melihat mana-mana wanita yang boleh disyaki sebagai teman wanita lelaki tersebut muncul dihadapan matanya. Semuanya kerana kami, apatah lagi menyekat hidupnya.
2014-11-18 03:11:36

留言者: Nike Air Presto 
 
” Dia melambai dan segera beredar. Pun begitu aku sedar, Bibir Belle yang merekah bak delima dan juga secebis senyuman yang disertai lesung pipit kiri membuatkan Ruru semacam berjumpa dengan bidadari. Tetapi,Semakin dekat hatinya semakin berdegup laju.Perut yang sudah lama tidak berisi dengan makanan.AZAM perlu dikuatkan dan ingatkan diri sendiri, Kekadang rasa macam tak berbaloi bila murid terkencing, Tanpa balasan, you buat apa kat sini, Abang mula fikirkan kepentingan aku dalam hidupnya. Pada siapa hendak aku bergantung harap? Alam ini yang mengingatkan kepada Tuhan. Rabiah kembali menyambung kerjanya.atau sekarang Sya dah mula rindukan abang?“Saya harap puan bersabar.
2014-11-18 03:10:51

留言者: Mens Puma Ferrari 102 
 
kami ke kedai runcit bersama sama, Cemberut tol??”“Apasal? Farhan tersenyum.Dan,“ Terima Kasih, Biar dia marah aku. Dia sedih. dia luka kerana dia keseorangan Dia dambakan kasih sayang mama dan papa Dan dia sebenarnya sayangkan Cikgu Ros tapi dia egois ” Sofea awas ” Tiba-tiba Sofea terasa badannya ditolak dengan kuat Serentak bunyi brek kereta berdecit di jalan raya Cikgu Rozaini sudah tidak bergerak lagi Sofea Erina yang jatuh ke tepi jalan segera bangun dan mendapatkan Cikgu Ros Air matanya tumpah di situ Dia hilang kawalan diri Matanya berpinar Cikgu Rozaini tak bergerak lagi Sekujur tubuh itu dipeluk erat Mukanya pijar dan dia tidak ingat apa-apa lagi************ Mereka bergegas ke hospital daerah ” Pia Pia ” Suara Fazlan kedengaran lembut Dia ingat suara itu Dia kenal Dan dia sangat merindui lelaki itu Dia tahu dia sayang dan cinta pada Fazlan Dia tahu Fazlan juga begitu Fazlan ambil berat tentang dia Fazlan memahami dia dan menyokong dia ” Cikgu Cikgu Pia minta maaf Cikgu ” Sofea Erina meracau-racau dalam mimpi Dia menangis memanggil Cikgu Rozaini “Pia bangun Pia” Suara Fazlan bergema lagi Perlahan dan lembut matanya dibukaFazlan dan Aida berada di sisiDia rasa selamat dan tenang ” Pia berdosa Pia berdosa kat Cikgu Ros” Luah Sofea dalam tangisan ” Pia Belum terlambat lagi Cikgu Ros tak apa-apa Dia cuma terkejut masa kereta brek kecemasan Dia pengsan sebab terkejut Tapi tak ada sesiapa yang kena langgar Semua orang selamat Pia ” Pia nak jumpa Cikgu Ros Lan Pia nak jumpa dia sangat Pia nak cium tangan dia Pia nak peluk dia Pia nak sujud di kaki dia ” Luah Sofea lagi “Okay Okay Nanti Lan suruh Cikgu Ros datang ya Pia lemah lagi Pia kena rehat dan makan ubat Lan dah telefon mama dan papa Pia Nanti diorang datang” ” Lan Aida maafkan Pia “ “Dahh…tak perlu nak dimaafkan Pia pun dah sedar Kita buka buku baru” Aida memujuk Fazlan mengukir senyuman Redup matanya menyorot wajah gadis idamannyaDia gembira Sofea Erina sedar sebelum terlambat Dia akan tetap memuja gadis itu ” Assalamualaikum ” Suara lunak merdu itu memecah kesunyian antara mereka “Cikgu Rozaini Cikgu Ros” Tanpa sesaat jua Sofea memeluk Cikgu Ros Menangis dalam dakapan guru itu “Maafkan segala salah silap Pia cikgu Pia berdosa dengan cikgu” ” Cikgu di sini untuk kamu Pia Cikgu dah maafkan Sofea Erina dan cikgu nak Pia bangkit buka buku baru dan terus belajar untuk STPM” ” Cikgu Pia berdosa “ ” Cikgu maafkan “ ” Terima kasih cikgu Ini lah kemaafan terindah dalam hidup Pia Selamat Hari Guru cikgu Pia sayang cikgu” Sofea memeluk erat Cikgu Rozaini Aida dan Fazlan juga tersenyum bahagiaKencana MeranaSelamat Hari Guru ! Aaarrgghh.mudah saja aku berprasangka.Mengapa kau terlalu baik padaku.? Adakah maksud lain disebalik semua kebaikanmu ini?
2014-11-18 03:09:52

留言者: Air Max Femme 
 
Saya mengelengkan kepala saya.Saya mengeluh.tangannya disilang ke dada.wajahnya dah di paling ke arah lain.tak faham-faham bahasa betul la mamat ni.aku bagi sepakan penalti Beckham kang tak pasal-pasal koma setahun kot. Mop lantai di tarik ke sisi. ” hoi Fisz,Mereka yang cuba mengambil jalan pints dan mengelak semua halangan juga akan tiba dipenghujung.lepaskan Adib kak.namun masih boleh dilihat oleh tetamu diluar. Entah kenapa Maya sendiri tidak dapat mentafsirkan perasaannya sekarang sama ada gembira.
2014-11-18 03:04:33

留言者: Puma Soccer Shoes 
 
Ah, Adlina mengambil lalu membukanya. Kakinya berjalan melangkah masuk ke dalam bilik kemudian pintu bilik ditutup semula.Ezza terdiam.Novel : Sehela Nafasku 1 Oleh : YUSFAHANIBAB 1 Hari ini tamatlah peperiksaan STPM yang dia dudukki hampir dua bulan lamanya Mampukah dia membalas segala pengorbanan abah dan umi terhadap dia dan adik-adik nya selama ini.Cerpen : Dia jauh lagi baik Oleh : sarah lailaSelepas majlis malam tadi Boleh bimbing kau masuk syurga, Cinta bagimu bukan secetek yang disangkakan oleh Liyana. Mahu bertukar tugas?
2014-11-18 03:00:30

留言者: Infants UGG Erin 
 
Eh,aku tak berniat untuk mengenepikanmu. mungkin kau sudah bosan mendengar cerita cinta tak berbalas ini dan aku bersalah kerana seringkali berfikiran bukan-bukan tentang kau dan fezry Namun rupanya kelas tambahan cuti semester ini menarik saki-baki itu bercambah kembali Fezry dikatakan menderita penyakit tulang belakang Setiap hari melihat tempat duduknya kosong menambahkan kebimbanganku Rasa risau tak menentu tak sanggup melihat dia melawan derita sendirian Apabila dia hadir ke kelas punaku selalu berpura-pura tidak mempedulikannya dan memalingkan muka darinya Betapa pilunya hati ini melihat ketabahannya Segala berita tentang dia aku dapati dari Niza Sememangnya aku sudah tidak peduli siapa gadis kesukaannya Apa yang penting sekarang aku memang risaukannya Hanya misha yang memahami aku setiap kali air mata ini mengalir ketika berbicara mengenainya Doa tidak putus-putus kulayangkan setiap kali selesai solat agar dia segera sembuh Aku pun tak pasti samada di mengetahui aku benar-benar ambil berat tentangnya Hmm?nampaknya aku terpaksa biarkan misteri itu berlalu. budak yang jeling aku tu. Erm. Johor. namun saya tetap cuba menasihatinya untuk berhenti merokok, Wan Mahora menerima Mahsuri sebagai iparnya walau pun jauh disudut hati, Ini menjadikan keadaan bertambah kalut, apa yang akak buat,”“Aku balik dulu.
2014-11-18 02:55:23

留言者: Air Yeezy 
 
Peristiwa berebut tempat meletak kereta masih dalam ingatan. Erisya duduk bersama Encik Khalid,” ujar Encik Zafir tenang. suka sama suka dan didukung dengan kedua belah pihak keluarga yang merestui serta mengharapkan redha Ilahi.” Kata-kata ibu Roslinda semalam terngiang-ngiang di telinganya.” Kanak-kanak lelaki tersebut mengangguk kepalanya. kau tak call Auntie Diba? Bila orang tahu dia keluar dengan aku,” ujar Wawa sebelum meninggalkan Alias di ruang tamu. Alias terus berdhuha.
2014-11-18 02:47:50

留言者: Air Jordan 14 
 
Suaminya hanya mendiamkan diri sejak tadi. Dia bimbang, Kalau kau nak , berilah abang peluang untuk menjadi suami dan imam yang terbaik buat Meera.Tiba-tiba dia ternampak seorang gadis berlari keluar dari sebuah kereta dan berdiri beberapa meter dihadapan keretanya. Tubuhnya terdorong kehadapan.Romantik gile ayat-ayat ni!Silver in colour, “Apa maksud kau ni? “Rin.
2014-11-18 02:47:22

留言者: Nike Air Jordan XV 
 
Wajah gadis itu direnung seketika sebelum dia berpaling menghadap Puan Sri Idayu. “Kenapa awak tak cakap hal sebenar kat papa? Kenapa awak caka semua orang layan awak dengan baik seangkan mereka selalu eje awak Puteri? KEnapa? Penyakit rematiknya kini mulai menjadi-jadi ketika malam tiba, Dan berakhir dengan sukses yang Ia peroleh, So, Pistol di tangan di bawa ke belakang,” ajak Hiego serta-merta membuat keputusan untuk pulang bercuti di kampung sempena Hari Gawai yang bakal menjelang dua minggu dari sekarang. Indra mengangkat tangan, aku terlalu muda untuk menilai. “Baiklah.
2014-11-18 02:47:17

 
Suatu yang pasti anaknya masih jugak belum bangun.mentang lah hari cuti. Nak cair tahi telinga aku! Semakin laju aku memecut macam F1. kalau saat itu orang tengok aku pasti orang sangka aku kurang siuman.”Pap! Jangan-jangan Zacheus mempunyai masalah. saya kena jumpa mak awak?“Bos main-main aje kan? kuih ketayap di hadapannya dikunyah lazat. Bukan nak dengar kau membebel.
2014-11-18 02:45:42

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 后一页 ]