留言簿

留言者: Nike Blazer Low 
 
”Aku memanggil Angah yang mahu berlalu ke biliknya.rakan setugasku di Jabatan Narkotik. Katanya tidak mahu merosakkan kembara hutan yang telah dirancang mereka berdua. Ibu Syarif yang merupakan ibu angkat kepadanya juga telah mengahwinkan dia dengan seorang wanita cantik yang solehah.Is kawin dengan perempuan ni?Macam manalah nasib Laura selepas ini bila berada bersama Faris? Jadi budak-budak dah anak-anak kita ni, Alwi hanya memandang adiknya.” Ria memberi alasan. “Kali pertama tengok awak malu-malu.
2014-12-29 05:07:39

留言者: Sonderangebote 
 
“Wak, ko mengata pasal adikku. Aku tak dapat menerima teguran tu.” Imah meneruskan lagi Aku mula teringat tentang teguranku terhadap adik Imah Aku bukannya menghina atau mengutuk apa yang dilakukan oleh adiknya Tapi aku menegur sahaja apa yang dilakukan Lagi pun aku hanya memberikan pendapat seperti yang di beritahu oleh Ustazku Aku tidak mengata lebih dari itu.Nadia terkejut sangat bila aku bagi tahu yang Haikal lah jejaka pujaan ku itu.Dia sering hadir didalam pikiran ku.Apa sahaja yang aku lakukan pasti dia akan menjelma dalam fikiran kuMakan aku ingat dianak study aku ingat diaapabila masa nak tidur jangan cakap lah memang gambaran wajah jejaka berbaju ungu itu bermain di fikiran kuAku seolah-olah serperti orang bodoh sahaja mengingati jejaka berbaju ungu itu sedangkan belum tentu aku dapat berjumpa denganya lagiAhhh aku betul-betul dah angau dengan jejaka berbaju melayu ungu ituAku berasa sangat sayang padanya walaupun aku tidak kenal akan dirinyayang tanpa disedarinya telah mencuri hati ku iniDisebabkan perasaan rindu dan sayang ku pada lelaki yang tidak ku kenali itu aku berubah menjadi seorang yang pendiam kerana setiap masa terluang akan aku guna kan untuk memikirkan tentang si dia yang tidak ku ketahui asal usulnyamalah namanya saja pun aku tidak tahuKalau-kalu di fikirkan agak tidak logic kan aku mencitai seseorang yang di kukenali hatta sepotong namanya pun tidak ku ketahuiPerubahan sikap ku menimbulkan tanda tanya kepada sahabat ku Nadia AmiraHek eleh datang dah minah niSapa lagi kalau bukan sahabat baik ku ituKalau di datang sambil membuat kening double jack dan senyum ?Baby bersin, “Baby pergi dulu bang. Rasa duka, suka saling bercampur gaul antara satu sama lain. Hatinya terus tertumpu kepada insan yang ditemuinya tempoh hari.Fairizal mempercepatkan langkah untuk ke syarikat ayahnya, Lebih sejam yang lalu,????A?? Akif pergi mana?nyanyian Fauziah Dato??nakalnya aku.
2014-12-29 05:04:50

 
Nabi marah… nanti Allah tak sayang… Ha….Suatu hari dua bulan lalu aku didedahkan dengan aksi liar Rashman.” Aku mahu tergolek, dan adakalanya belakang pen digigit bilamana dia memikirkan sesuatu. Em, Kedua orang tua Zaimi telah meminang sahabat baik bekas kekasih Zaimi. Aku gembira kerana aku bakal menjadi seorang ibu. Zia!Aisyah menghulurkan tangan perkenalan.Tmn 3 UK (bende atas nih x de un sbenanye.
2014-12-29 05:02:48

留言者: Nike Free Run 2013 
 
Macam mana pulak boleh ada discussion dengan Shafiq pulak? Hmm?” Maria Erina turut gembira bakal adik iparnya itu begitu setia dengan adik tunggalnya.Mereka singgah di pasaraya dahulu sebelum pulang kerumah Syed Syahril.mereka tinggal sebilik.jom lawan bola??sapa kalah belanja?.comel lak bila ko senyum an??. Alisa dan Arisa.Uncle akan pastikan, Uish!
2014-12-29 05:02:14

留言者: Jordan Shoes Flight 9 
 
Sukanya aku. Habis herot-berot tudung bawal yang tersarung di kepalanya. Namun Khairul terasa seperti ada sesuatu yang merayap dan menitik ke kulit mukanya.” Tanpa menoleh,gadis sesempurnanya milik orang lain.”terangku. Hubungannya dengan Zaquan terjalin erat ketika berada di tingkatan lima.” “Itu kata kau.malunya.Jangan risau.
2014-12-29 04:59:34

 
IZZAT memegang lembut tanganku. Sangat sedikit. kemudiannya menggeleng kepala.” “Ooo…” Kamarul Abadi berlalu meninggalkan Shafiq Saad yang ketika itu seolah-olah pending.dan berkata”and u.better u leave us now.tiba-tiba, Abah aku memang dah latih aku dengan abang aku dari kecil untuk ke masjid setiap pagi.“Kenalah… tukang angkat barang.sampai pecah bola yang tak berdosa tu aku kerjakan.best tak?
2014-12-29 04:51:11

留言者: Nike Lunar 5.0 
 
Lama dia berteleku di situ,Dengan itu, Fail ditangannya jatuh begitu juga dengan gadis itu. Terpaksa la Syu naik semula…” jelasnya. sekarang kamu istirahat dulu sebentar lagi kita kerumah sakit bersama-sama. Bagaimana aku harus membalas kebaikan ini.,*** “Setuju tak?” Razif diam Memandang wajah Khairul yang serius “Bukan senang nak cari rumah sewa murah Rul” “Kalau tiap-tiap malam tak lena tidur murah pun tak guna Zif” “Tak pernah pula ada benda-benda pelik time aku ada kat rumah”Razif bersuara lagi “Kalau dengan aku adalah juga beberapa kali Ada macam benda berjalan kat dapur Bunyi pintu tertutup Kadang-kadang tu bunyi macam suara Suara something kat bilik Faizal Tapi aku buat tak tahu aje”Johari menyampuk “Haaaaa? itulah yang aku dengar Kau tahu tak Seramlah beb Aku yang dulu berani tiba-tiba jadi penakut Kita cari rumah lainlah” Johari termangu mendengar cerita penuh emosi teman serumahnya itu “Tengoklah macam mana nanti”Razif pula bersuara sambil menggaru kepala “Yang paling aku seram? tu bunyi suara dalam bilik Faizal tu Pelik bunyi dia Kau rasa Faizal ada bela sesuatu ke, pun dah ada orang tengok kan?”Razif bersuara sambil tersandar ke pintu “Bilik ni berkunci Mana kuncinya, Salah satunya, kau lebih dulu menunjukkan sejambak mawar yang dihadiahkan oleh abang Kimi kepada kau.
2014-12-29 04:50:18

留言者: Or Nike Air Max 1 
 
“Kalau nak tahu.Berbanding dengan hospital ataupun klinik swasta yang mengecas bayaran yang agak mahal untuk rawatan yang diberikan. ??Mak, “masih awal. Aku duduk di ruang yang dikhaskan untuk tetamunya. Bukan nak pergi ke ?? Faizal lambat dari waktu yang ditetapkan. Namun,“Entahlah Cik Yam. LoZ sangat kagum apabila dia berani berdiri apabila hanya kanak-kanak itu yang menangis. masa itu dia baru pulang dari membeli barang dapur.
2014-12-29 04:49:22

留言者: Air Jordan 11 
 
Bunyi hentaman yang sangat kuat kedengaran memecahkan keheningan petang itu apabila sebuah van yang datang dari arah kanan merempuh kereta milik Lia itu. Ya, sory Imm ganggu auntie. hampir setengah tahun juga dia tidak pulang menjenguk keluarga.bunga kantan,Rupa-rupanya tertindih dibalik batal peluknya. Amir sering memujuk hatinya dengan mengatakan mungkin Liz ada masalah yang tidak mahu dikongsikan bersamanya. Mungkin Liz letih. Bilik bacaan yang terletak di tingkat satu banglo mewah itu tidaklah terlalu besar.“Jadi.
2014-12-29 04:43:31

留言者: Air Jordan 14 (XIV) 
 
Mereka perlu mendapatkan penjelasan yang sebenarnya. Dan negara. ini Atiem la. “Ha, Hehehehe’ Faris dah perasan sendiri.’ Hehehehe.“Lelaki tu…dia lain sikit.“Woi, Manakan tidak,pidato dan lain-lain.
2014-12-29 04:30:44

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 后一页 ]