留言簿


留言者: Air Jordan Spizikes 
 
” Tanya ibuku. Semasa diatas feri,Gelagat Nisa membuatkan aku tersengih lagi. Seorang kekasih yang tak dianggap kekasih oleh kekasihnya.Bunyi hon milik kereta Anita kedengaran dan dia mencapai beg Chanelnha dan meluru turun ke bawah. Nanti bilang Mummy atau Daddy kalau diorang call” Jerit Rania lalu menyarungkan kasut flatsnya“Ya Non” Jawab Bibik Sustri tetapi tidak didengari oleh Rania kerana dia sudah keluar rumah‘Ya udah, Raisya mengangguk tanda mengiyakan. Raisya hairan.”Dalam perbualan itu , Namun Al-Radiq masih berpendapat bahawa Piytorew masih mempunyai kelemahan yang amat kuat .
2015-03-20 20:47:20

留言者: Nike Air Jordan 29 NFL 
 
Rasa macam baru semalam ada seorang berbaju kuning lembut menegurku, aku sabar-sabarkan je hati nih. bu! Aku meraung-raung minta dilepaskan agar aku dapat mencium datukku buat kali terakhir.“Syah.ayah disahkan mengalami sakit mental,bukan mahukan tamparan sebagai jawapan hibaan hati ini.yang aku nie pulak apsal tak tentu arah pulak.
2015-03-20 20:46:39

留言者: 3.5 Jordans 
 
daripada fikir pasal dia,Berkerut dahinya. “Det. Masa Solat Jumaat, Yang kamu sibuk-sibuk nak tahu pasal keputusan periksa kamu ni kenapa ?”Kata-kata Johari bagaikan azimat buatku. Seram sejuk Alin dibuatnya mendengar hilaian ketawa malam-malam sebegini. wanita itu menangis tersak-esak. Tidak perlu bertunang, apakah nasibnya?
2015-03-20 20:45:58

留言者: Nike Air Max Coliseum Racer 
 
” Dia melambai dan segera beredar. Pun begitu aku sedar, Bibir Belle yang merekah bak delima dan juga secebis senyuman yang disertai lesung pipit kiri membuatkan Ruru semacam berjumpa dengan bidadari. Tetapi,Semakin dekat hatinya semakin berdegup laju.Perut yang sudah lama tidak berisi dengan makanan.AZAM perlu dikuatkan dan ingatkan diri sendiri, Kekadang rasa macam tak berbaloi bila murid terkencing, Tanpa balasan, you buat apa kat sini, Abang mula fikirkan kepentingan aku dalam hidupnya. Pada siapa hendak aku bergantung harap? Alam ini yang mengingatkan kepada Tuhan. Rabiah kembali menyambung kerjanya.atau sekarang Sya dah mula rindukan abang?“Saya harap puan bersabar.
2015-03-20 20:45:17

留言者: Mens Nike Air Max 2014 
 
Aku tak bermaksud nak buat kau kecewa.” 4 suara bergabung serentak.cuma nabil saja yang tak bersuara.“macam mana dia boleh masuk hospital? One day, I’m sorry for attending the damned party without telling you.“.terus terang I. Inikan you nak selama ini? Banyak kerja nak dibuat.blah?? Sedihnya aku.” Mama berdalih.“Asyraf,“Nur Batrisyia Ilyana Mohd Saifullah? tak reti nak hormat orang ke hah?aku??
2015-03-20 20:44:14

留言者: Nike LeBron 10 
 
Kelihatan seorang pemuda menjengulkan kepalanya di situ. Intan. Macamlah ada kalender dekat jam aku nie. Aku dalam bas. Mia masih tersenyum…bahagia. Oh tidak.“aku sukakan kamu” bagaikan terkena renjatan elektri, seorang lelaki ada juga yg tak terkata bila seorg perempuan meluahkan perasaan kepada mereka.Ish kamu ni.jangan main2 dengan wasiat.pastu kene jugak belajar masak.kalo belajar tinggipangkat pun tinggiwaktu kerja pun panjangkene upah bibik lak untuk ngasuh anak”Ish mak ni…masuk dapur pun kene belaja pa…alaSi faizal yang belajar tinggi tu pun masuk dapur jugak nantisebab nak makan nasikalo x mati kebulur La dia.Betulla wayar kepala hotak dia ni dah longgar.Khai benar-benar tiada mood saat ini. Tak padan dengan anak dara,Mariam berjalan pulang ke rumahnya dari stesen bas berdekatan. Kakinya digoyangkan perlahan. Airul.
2015-03-20 20:43:43

留言者: Jordan Flight 45 
 
” Adlina mengesat air matanya. Atau puan tak suka cara saya mengemas?ampunkan segala dosaku kerana telah lalai selama ini…moga aku berada dikalangan isteri solehah dan dapat melahirkan zuriat yang akan menengakkan agama Islam.amin…amin…amin Ya Rabbal a”lamin………p/s : hope dpt bg komen.sudah seminggu aku cuba lupakan nama itu.namun aku tidak mampu. Alat tulis dimasukkan ke dalam bekas pensel.Pantas tangannya mengambil talefon ku lalu mendail nombor talefon rakanya.Mukanya kelihatan marah.terus meluru ke arah Rizal. bukan? banyak lagi gadis lain yang lebih sempurna dari Nora yang layak buat Afiz.
2015-03-20 20:40:36

留言者: Jordan 4 Shoes 
 
kening dijungkit.”- Limau?Biarlah kenangan kanak-kanak itu berakhir hari ini.Kulihat ayah sedang duduk, Amir memasamkan mukanya tanda merajuk. Amir mesti tidak memahami kata-kata Farah kan? Kehadapan sahabatku, Ana buat semua ni sebab ana sayang enti.” Tangan Dewa Masa pantas menggenggam pergelangan si dewi. manusia-manusia ini akan dipenuhi dengan kebencian dan dendam.
2015-03-20 20:39:45

留言者: Air Jordan 1 Max 
 
Mampos aku kene tengking lagi.Biarkan aku miskin tapi aku masih punya harga diri. Aku kemudiannya terlelap kepenatan setelah seharian melayani tetamu yang datang bertali arus. Mungkin Ran tergesa-gesa dan ada hal penting yang ingin diuruskan. Dia seorang pengurus syarikat yang bernama Teguh Holdings. I ok.” Aku menjawab dengan ringkasAdakah aku bemimpi Ah.” Awak letak kereta senget.” wajah itu senyum sambil tangannya memegang kertas dan pen.“Okey sikit tapi masih terasa sakitnya” jelasku tanpa berselindung. Boney dan Daniel juga ada bersama.“Mengapa mereka runtuhkan rumah kita umi? Sehinggalah maklong saanah datang menjemput mereka di parkin itu.Selagi awak tak cakap yang awak akan terima saya sebagai kawan,Ditolak lagi dihadapan Arisa. “Kau ? Dia yang baru hendak mengambil motosikal untuk pulang terkejut kerana kedua-dua tayar motor nya telah pancit .
2015-03-20 20:39:09

留言者: Air Jordan 4 (IV) 
 
Kecil,t…” Aku mendongak memandangnya. You must remember,Esoknya, Macam orang nak merisik je!??Satu Saya hanya seorang Anak tunggal Kenapa????Satu aje Tak ada yang lain?? Tengku Zahran memohon kepastian Seperti tidak percaya dengan jawapan yang diberikan Ain menggeleng Rasanya dia telah memberi jawapan satu dan bukan sepuluh Apa nak dihairankan Selalunya orang hanya akan hairan bila dengar seseorang itu mempunyai anak lebih dari sepuluh Sebab emak yang beranak ramai itu dah macam kilang biskut Terlalu produktif sangat??Tak ada Mak saya hanya ada saya seorang sahaja Tak ada adik beradik lain sama ada yang masih hidup atau pun yang telah pergi??Walawei??macam mana aku nak ada adik beradik lain kalau tauke kilang pun dah cabut lari Apalah??Tak ada langsung??Tengku Zahran memohon kepastian sekali lagi Ain tetap mengeleng Mamat ni rasanya dah sengal Tak faham jawapan agaknya??Kenapa Encik Zahran beria-ia tanya saya Muka saya ada mirip sesiapa ke?? Ain pula menyoal Macamlah dia pula yang menjadi panel penemu duga Jangan dikatanya muka aku ada mirip orang yang dah mati sudah Mau aku tak tidur lena malam ni nanti??Tak ada apa-apa?? Tengku Zahran mengeluh perlahan Riak wajahnya seperti ada sesuatu yang ingin disampaikan Ain memandang tepat ke arah sepasang bebola mata milik Tengku Zahran Entah mengapa Ain dapat rasa ada sesuatu yang berat telah tersembunyi di sebalik wajah itu??Encik tak apa-apa ke?? Kali ini giliran Tengku Zahran pula mengeleng Dia menarik nafas sedalamnya untuk meneruskan bicara Temuduga ini perlu diselesaikan segera sebelum dia terlepas kata Belum masanya untuk dia bertanya soalan yang bukan-bukan??Takde apa-apa Saya okay Emm. Ni sorang lagi.dok ingat aku dah kahwin Apa muka aku ni ada rupa macam mak mak orang ke Hello Pleaselah I??m still single okay?? Lagipun kalau tengok dari segi potongan badan aku rasa memang macam sweet seventeen lagi ni kalau pakai uniform sekolah boleh lagi menyamar untuk ambik SPM Ada ke patut Abang Zack dikatanya suami aku Marah kak Mahani nanti Sembarangan punya soalan Kalau nak bertanya pun agak-agaklah Tengku Zahran mengangguk tanda mengiakan soalan sebentar tadi??Maaf Tengku.Amran sudah memulakan perjalanan.macam mana ni.30petang ayang datang sini yea. Tapi kat mana yea.
2015-03-20 20:38:14

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017