留言簿


留言者: Oakley m frame sunglasses 
 
”Ramlan terdiam sambil menyemburatkan wajah masamnya. Menjadi seonggok kayu bakar. Mak Long tak pernah buat. Sal tak faham kenapa dia orang semua sanggup buat Mak Long macam ni.”“Saya.”“Ye.”Umairah menahan kemarahannya“Saya.”“Ye” Umairah menegaskan perkataan itu menunjukkan dia sudah marah“Saya. menggoda konon. Apa hal bising-bising ni?Cerpen : Ya Allah Ampuni Dosanya Nama Pena : farylearnyAngin meniup begitu nyaman sekali 2. tangisan Aleya makin menjadi-jadi.
2015-03-18 19:23:32

留言者: Cheap Oakley Sport 
 
kini harapan dan impian yang ingin dibina bersama dengan Adam Mukhriz tidak akan tercapai. Memang abang bukan cinta pertama Mayra, cuba patuh had laju dan jangan main suka hati nak pecut. Sungguh jantungnya sudah berlari 240km/j gara-gara lelaki itu. Satu per satu cermin nako yang longgar tersebut dikeluarkannya. Sebutannya juga sangkut-sangkut.Iza simpan ye.”———————————————-“Iza. Kuat benar celotehnya masa budak-budak dulu”“Sekarang pun sama jugak Mak Leha.Wajah lelaki di depannya dipandang dengan perasaan marah,Air matanya mengalir deras.
2015-03-18 19:21:18

留言者: Oakley Straight Jacket 
 
“Wak, ko mengata pasal adikku. Aku tak dapat menerima teguran tu.” Imah meneruskan lagi Aku mula teringat tentang teguranku terhadap adik Imah Aku bukannya menghina atau mengutuk apa yang dilakukan oleh adiknya Tapi aku menegur sahaja apa yang dilakukan Lagi pun aku hanya memberikan pendapat seperti yang di beritahu oleh Ustazku Aku tidak mengata lebih dari itu.Nadia terkejut sangat bila aku bagi tahu yang Haikal lah jejaka pujaan ku itu.Dia sering hadir didalam pikiran ku.Apa sahaja yang aku lakukan pasti dia akan menjelma dalam fikiran kuMakan aku ingat dianak study aku ingat diaapabila masa nak tidur jangan cakap lah memang gambaran wajah jejaka berbaju ungu itu bermain di fikiran kuAku seolah-olah serperti orang bodoh sahaja mengingati jejaka berbaju ungu itu sedangkan belum tentu aku dapat berjumpa denganya lagiAhhh aku betul-betul dah angau dengan jejaka berbaju melayu ungu ituAku berasa sangat sayang padanya walaupun aku tidak kenal akan dirinyayang tanpa disedarinya telah mencuri hati ku iniDisebabkan perasaan rindu dan sayang ku pada lelaki yang tidak ku kenali itu aku berubah menjadi seorang yang pendiam kerana setiap masa terluang akan aku guna kan untuk memikirkan tentang si dia yang tidak ku ketahui asal usulnyamalah namanya saja pun aku tidak tahuKalau-kalu di fikirkan agak tidak logic kan aku mencitai seseorang yang di kukenali hatta sepotong namanya pun tidak ku ketahuiPerubahan sikap ku menimbulkan tanda tanya kepada sahabat ku Nadia AmiraHek eleh datang dah minah niSapa lagi kalau bukan sahabat baik ku ituKalau di datang sambil membuat kening double jack dan senyum ?Baby bersin, “Baby pergi dulu bang. Rasa duka, suka saling bercampur gaul antara satu sama lain. Hatinya terus tertumpu kepada insan yang ditemuinya tempoh hari.Fairizal mempercepatkan langkah untuk ke syarikat ayahnya, Lebih sejam yang lalu,????A?? Akif pergi mana?nyanyian Fauziah Dato??nakalnya aku.
2015-03-18 19:14:45

留言者: Oakley Whisker 
 
Aryana akur dengan kehendak Saiful dan meninggalkan Saiful di situ.Dia kerap kali jatuh cinta dan menyerahkan cintanya dengan tulus dan ikhlas, aku tak mengaku.PAP!”Aku pun terus masuk pejabat aku pun sound dia direct aku nak saman dia,dia kata kat aku.andai aku dah bersedia dengan jawapan.“Sha kesayangan Arul…buat apa tu sayang?”rungutku. Papa cuba menenangkan aku.“Minta maaf siang tadi tu. Apakah hikmah dan rahmat yang tersembunyi.
2015-03-18 19:05:48

留言者: RB4161 
 
…………………………………………“Aku nikahkan engkau, Seperti yang dijangka,” Arisha diam. Abang sanggup tunggu sehingga adik benar-benar menerima kehadiran abang. Puas juga Pn. Tersentak Aliyah. “Yue dah jumpa calon yang sesuai dah babah. Kelihatan seorang gadis berpakaian kebaya nyonya manis berdiri di tepi tangga batu rumah.“Zaki, Saya tak buat apa-apa.
2015-03-18 18:54:45

留言者: RB4105 
 
“Belum. Ibu bapanya telah meninggal di dalam sebuah kemalangan dua tahun yang lepas.Patutlah 2minggu kebelakangan ini dia tak mahu menemui ku apatah lagi mengajakku keluar.dan menangis. Selalunya waktu seperti ini, Kita berjemaah sekali dengan Emak. yang kau pandang lagi dia tu buat apa. Slow lah sikit.sampai aku jd ketagih sgt nk th dia sape.Kadang-kadang Fika menelefon hazwan namun dia reject.
2015-03-18 18:50:33

留言者: Ray-Ban RB3016 Clubmaster 49mm Eye 
 
Tapi Along tetap Along. Liz terus bercerita segala yang berlaku semenjak mereka berpisah dulu.Cerpen : Terlewat sudah kasih sayang Nama Pena : LeaQistina“Lizhatiku terkejut apabila dahlia membalas pelukanku.Benarlah,” Kira mengeluh.takde, “Ermmm bila tu? Dia memerlukan keizinan dari ayahanda dan bondanya yang jauh di kampung. Qeisha merupakan anak tunggal yang dibesarkan oleh ayahnya sejak ibunya meninggal dunia lapan tahun yang lalu akibat kanser pangkal rahim yang lambat dikesan.
2015-03-18 18:49:37

留言者: Ray Ban RB4147 
 
Taufiq berpaling. Tok!he. )Mamat itu: Awak ok keAku: Saya ok memang dah terlebih ok sangat sampai perut saya yang sakit tadi pun dah Ok(Oops…ape yang aku cakap ni)Mamat itu: Ape cik cakap tadiAku: eh… takde ape-ape ah…(tersenyum)Mamat: Nama cik siapa tinggal dekat mane orang sini ke Ape buat malam-malam dekat siniAku: Banyaknya soalan awak Tanye saye macam nak buat survey pulak. perompak ke? Baju kahwin? Biar betul Ayul ni Hampir ternganga Ezani dibuatnya gara-gara terkejut dengan jawapan ringkas yang diberikan oleh Fakrul tadi“Kau biar betul Ayul” tanya Mak Cik Limah yang ternyata sama terkejut dengan menantunya Tidak percaya dengan apa yang didengarinya“Betullah mak Ayul dah tempah hotel tadi Kad pun Ayul dah tempah Katering Semua-semua pun Ayul dah tempah Tinggal Ayul dengan Zani nak pergi tengok baju je lagi Hujung minggu ni kita orang nak bersanding” terang Fakrul panjang lebar“Kau nak bersanding Dalam keadaan si Zani ni tengah mengandung ke Fakrul” tanya Mak Cik Limah lagi Segalanya sudah pun ditempah Baru kini dia diberitahu“Ok ape mak Best ape kita orang boleh bersanding tiga orang Lagi pun Ayul nak pastikan Hanna ada kenangan yang indah untuk dikenang bila kita orang dah tua kelak mak” terharu Ezani mendengarkan jawapan tulus daripada suaminya ituFakrul berpaling menghadap isterinya“Abang tahu Hanna berkecil hati sewaktu abang batalkan majlis persandingan kita dulu kan” tanya Fakrul terhadap Ezani Ezani hanya tertunduk mendengarkan pertanyaan tersebut“Mesti Hanna ingat abang buat semua tu sebab abang kecewa tak dapat kahwin dengan Nina Tapi percayalah sayang Abang lakukan semua itu dulu sebab abang tak nak menyusahkan sayang pada waktu itu Lagi pun kalau pun kita buat pada waktu itu pasti sayang tak dapat nak menjiwai majlis tersebut sepenuh hati sebab sayang rasa terpaksa pada waktu tu kan” sambung Fakrul lagi Manik-manik jernih yang mula membasahi wajah Ezani itu disekanya lembut Kucupan tulus dihadiahkannya ke dahi Ezani“So abang nak sayang enjoy sepenuhnya pada hujung minggu ni ya Abang akan pastikan ianya akan menjadi detik terindah dalam hidup sayang” kata Fakrul sambil memeluk isterinya erat“Terima kasih bang. Tiba-tiba terasa sayu pula hati Ezani mengenangkan emak mentuanya itu.”“kejap lagi awak boleh tengok dia??kau langgar dia ke? ??Rumah ni agak-agak siapa punya ya??? tegah Auni.Bersama Abang Ril.Tiba-tiba lelaki itu tercegat dalam biliknya. Susah aku nak jawab nanti kat Anne, Selamat aku tak debik kau tadi, maka Ali ialah maulanya. Bayang-bayang berdua menjadi satu pun ikut sama berhenti. Mustahil! Tali leher dirungkaikan. Abang tetap abang adik. Aku gamam.
2015-03-18 18:40:40

留言者: specials 
 
Terima kasih Ya Tuhanku, Insyaallah. Amir akan cuba belikannya nanti buat Liz sebagai cincin kahwin kita ye. Tak pasal-pasal aku gaduh ngan Fahmi.” tersekat-sekat Hazran menuturkan kata-kata. ??Kapal terbang kertas atau juruterbang? “Thanks…” hanya itu yang keluar dari mulut mungil Fatimah Zahrah. Pandangan kami bertaut lama. “Iyelah. saya sukakan awak. Tanpa sedar ada air mata yang bergenang di kelopak.
2015-03-18 18:36:07

留言者: Ray Ban Lunette 3302 
 
Bukannya aku tidak merindui mak dan abah di kampung, Pantas aku mencapai telefon bimbit dan mendail nombor May Ling.kn manis.jom sayang.lina da x thn nie.”alina mengetuk pintu bilik air sambil sebelah tgn nya menekup mulut.” arah Syazryn,” “Ya,macam inilah,”sakat Nor lagi.“Tak daaku tengah risau ni…aku tak ada duitlah nak bayar yuran perkhemahan tu”luah Mila dengan nada sedih. Hana tidak pernah berhenti mencintai Luth Haikal seperti matahari sentiasa menemani bulan walaupun pada hakikatnya malam selalu melindungi kemunculan matahari” Lama Hana duduk di bangku luar apartment menikmati keindahan petang. Hana cepat-cepat lari mendapatkannya.
2015-03-18 18:01:32

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017