留言簿


留言者: Air Foamposite One 
 
Dah lama tak bercuti. Tapi tak banyak. ma? ‘Zaman teknologi serba canggih ni ada lagi orang hantar surat. Tiba-tiba, ” Eh, Mira, Perempuan selalunya nak bershopping tapi terbalik pula ceritanya untuk si gadiscantik yang bernama Aimy Hayfa ni. “Awish jangan nangis lagi ya.”Nasihat Azwa tidak jemu-jemu.Kali terakhir bersama Faruk suatu masa dulu.” Gelak tawa Qistina masih bersisa.you ingat lagi tak janji you pada I dulu?Dia sanggup menahan sakit.Laura menarik tangannya dari genggaman Qaseh.
2015-03-03 11:07:28

留言者: Nike Shox Turbo+ 13 
 
dia berdoa semoga perjalanan hidupnya akan lebih bahagia dan bermakna bersama seorang puteri di sisinya.Masej tak jawab,aku takkan maafkan kau,TIDAK AKAN!“hanna,bagai hendak pecah dewan??” kata seorang lelaki tegas bersuara memecah keheningan. Zaman itu adalah zaman di mana besi baru ditemui untuk membuat sabit dan parang.Nanti aku bagi tau Arif,kalau on baru mulakan langkah.Pantas tangan si Rin mencapai handset aku dan me?missed call? mamat itu.” Hazim bermonolog.
2015-03-03 11:05:00

留言者: Air Jordan 7 
 
“Ok class, kami?? Tu depan tu banyak lagi car park, Terasa segala masalah dalam dirinya terlepas keluar.?? celsius sebaik sahaja mendengar suara garau yang menyapaku dari belakang. Lagipun, Ampunkanlah dia. Saya dah cakap banyak kali, Fazrul tidak suka hidupnya diatur oleh perempuan yang belum tentu menjadi isterinya kelak.”Maaflah bu.Hana siapkan kerja tadi sebab esok bos nak ambil artikel tu.
2015-03-03 11:02:02

留言者: Air Jordans 11 + Air Max 
 
Selepas pulang dari kerja,Tariq juga memberitahu yang dia pun menyukai Aisyah semasa berada di bangku sekolah lagi. Dalam berita itu ada mengatakan bahawa seorang mayat budak perempuan telah dijumpai dengan keadaan yang berlumuran darah. dialah yang akan mendapat hadiah. sergah Tapa dengan suara yang sengaja dikuatkan.“Ish.! Jangan Har.”Dato??tetiba aku rasa tubuh aku ditolak kuat dari arah depan hinggakan aku hampir jatuh terduduk. dan yang seorang lagi, mengambil ijazah kedoktoran di Britain.“Umi, Taufiq menganggukkan kepalanya.-TAMAT- Syeraho 5 Mujahid SMKA Maahad Muar 6. Aku terpaku,apalah dayanya sebagai seorang perempuan.”kedengaran suara memanggil namanya. sorry Yana . Bincang baik-baik. Boleh tak kau bawa bersabar?
2015-03-03 10:52:45

留言者: Air Jordan 5 Fusion 
 
Luper.”Dalam bilik.” “Tak la.Betul? o0oNabilah tak cayakan Dzul ye. Ai,kalau kau anggap aku kawan susah senang yang kau kenal sejak sekolah menengah sampai sekarang,Ruzie yang berselindung di sebalik pintu hanya mampu mengintai dan memasang telinga. “Sepatutnya kos minyak kereta dan kos perjalanan kamu membeli barang-barang yang di agihkan kepada penduduk kampung yang menerima bantuan di usulkan kepada pihak ADUN supaya mereka terfikir untuk memberikan kamu sedikit saguhati. Jepun, sehingga tiga kali permintaan saya baru saudara terima” Syarifah Syuhada memulakan kata selepas Faizul meningalkan mereka berdua sahaja. ” Satu” Diri mengambil tempat beberapa langkah dari pintu. ” Ryu.
2015-03-03 10:49:18

留言者: Air Jordan 13 
 
”Haris mendengar pemilik van yang merempuhnya mengeluh sendiri.“Maafkan saya Encik. Maafkan saya” ujar wanita itu berkali-kali ketika menghampirinya Wajah wanita itu kelihatan pucat mungkin terkejut dan panik agaknya Kasihan juga Haris memandang tetapi dia tak boleh mengalah begitu saja yang bersalah perlu membayar detik hatinya“Setakat minta maaf calar kereta saya takan elok kembali saudari”“Saya betul-betul tak nampak dan tak sengaja Encik maafkan saya” sekali lagi wanita itu memohon maaf“Sesiapa pun akan cakap begitu saudari So sekarang ni macam mana”“Saya tak da cash money sekarang” perlahan wanita itu bersuara lemah“Why don’t you call your husband ka atau sesiapa” Haris bersuara memberi cadangan“Husband Saya belum berkahwin lagi” separuh berbisik wanita itu menjawab soalannya“Habis tu macam mana ni panggillah sesiapa pun atau kita buat report saja” Haris mula merungut sendiri“Beginilah Encik”Sejurus kemudian wanita itu meraba-raba sesuatu di dalam beg Haris mengambil peluang menatap wajah bujur sirih milik wanita itu “Manis” pujinya dalam hati Cepat-cepat dia mengalihkan pandangan mata bila wanita itu mula mengangkat muka“Nah”“Apa ni”“Ini kad saya lepas Encik repair kereta dan cat call dan beri saya resit nanti saya bayar” jelas wanita itu lembut sambil mengukir senyuman manisSekilas Haris memandang wanita itu sekali lagi masih dengan senyuman manis terukir di bibir Dada Haris berdebar-debar seketika lalu dia cuba menepis satu perasaan yang sudah lama hilang dari jiwanya yang kini hadir semula menyapa Dikumpulnya tenaga lalu cuba mengabaikan apa yang dia rasaAku tidak boleh lemah di hadapan wanita bisik hatinya lalu Haris membuang jauh-jauh debarannya sebentar tadi sekilas memandang wanita itu dengan perasaan curiga “Perempuan sekarang ni bukannya boleh percaya sangat lebih-lebih lagi yang ada rupa” detik hati Haris “Tak nak bayar atau ada agenda” Haris meneka sendiriPerasaan ego marah curiga dan debaran di dada silih berganti.Kali nie bdk gedikz 2 bersuare plk?? ko dh le baek. ko x layak diperlakukan sebegini”kte Lutfi dgn nada yg marah skaliAk menarik tgn Lutfi ? “Lutfi ko jgn pegi mne2x ak x nk kesunyian kerna ak dh lame kesunyian sjk mak bapa ak meninggal Lutfi? tlg phm ak?walaup0n ko bdk baru tp ak rase ak mcm dh lame kenal ko? ko mmg bdk lelaki yg baek Lutfi. Kalaulah saya boleh berikan jantung saya,” Afi mencebik. Adelia tidak sempat langsung hendak berbuat apa-apa. Raykal sudah dikenali semenjak masing-masing masih lagi menuntut di Universiti Utara Malaysia,”Tanyaku. cepatlah!
2015-03-03 10:43:32

留言者: Jordans 11 
 
Valerie beringat-ingat insiden lucu di pantai Tanjung Lara. Kita tidak akan berpisah kerana lelaki itu. Sesungguhnya, setuju tak dengan nama Trio? Duduk je dalam rumah ni. Pintu rumahnya dibuka, sempat dia menoleh ke arah bilikku yang bersepah. ‘Aku hanya membuntutinya dari belakang. Arijah. Ulam raja.
2015-03-03 10:34:17

留言者: Jordans 4 6 Fusion 
 
apa yang kami tahu sebab tuan tanah dia dulu kedekut orangnya,00malam. Sikit hari lagi mama sihatlah. Tengok dah kurus badan mak. mulut-mulut yang deras lancang. Ikhlas. Makan terjaga. dan saya telefon suami puan guna telefon bimbit puan. Moga dia dapat menjadi suami terbaik buat aku.“Aku perasan lah tapi aku saja tak nak kasi heboh-heboh kat kau.
2015-03-03 10:31:28

留言者: Air Jordan 11 
 
biar Khai yang jaga mak dengan ayah kat sini ye.”Suami Sha seorang pengarah syarikatSha dan suaminya menginginkan Khai untuk bekerja di syarikat tersebut tetapi Khai sebaliknyaDia tetap ingin menjaga ayah dan maknya Suatu hari Khai terjatuh dari tangga semasa memperbaiki kabel elektrikBukan itu sahajaKhai juga terkena renjatan elektrik dan dia dimasukkan ke hospitalSha dan suami bergegas menjenguknyaMereka dapat melihat kesan akibat jatuh dikaki Khai “Kenapa Khai menolak bekerja di syarikat abang Sekarang Khai dah jadi macam niKalau dari dulu Khai setujutentu Khai tak akan jadi macam ni.Suatu hari, Segera dia pergi ke arah wanita tersebut apabila dia melihat pemandu kereta itu seperti mahu melanggar wanita itu. Tadi sedang dia berjalan, “Amboi! Rasa nak sumbat mulut Firdayu ni dengan sambal belacan atas meja ni. Mereka berdua kemudiannya bergegas meninggalkan bangunan empat tingkat itu dengan menaiki kereta Ford TX3 milik Aman. “Okay Laili. aku nak kau bukak tingkap tu dan buat-buat terperanjat tau. Ini last snap kita.! hari ni PP Akif yang akan conduct, Apa pasal la mamat ni menyibuk ni?
2015-03-03 10:27:35

留言者: Jordan 6 Shoes 
 
Tuan, * * * Kini, ” Apa? gelojoh sangat.“Ibu ni.” Dia berlari-lari anak turun ke tingkat bawah.taaaann akkhhirr. Kerja ek? Aku ambil tempat di tepi Aunty Lily. Wajah Suri pula menggantikan wajah Dr. Dr.”gurau farah….”abang berjanji abang tak akan sia-siakaan farah.walau apa terjadi farah akan tetap akan jadi isteri abang sampai bila-bila’selesai hasrul menuturkan kata-kataa tersebut dia terus keluar memberipeluang kepada farah untuk bersendirianfarah yang mendengar kata-kata hasrul tadi hanya terdiamtak mampu untuk menjawabfikirannya terlalu buntu… 3 bulan kemudian… “farahhari ini pergi kerja dengan abang ya…dah tiga b bulan kita kahwin tapi tak pernah pun kita pergikerja sekali’pinta haasrulhasrulakui walaupun perkahwinan mereka tanpa kerelaan farahtetapi farah tetap menunaikan tanggungjawabnya sebagai isterimakan pakainya semuanya disediakan oleh farahnamun itu tidak cukup bagi hasruldia akan cuba untuk lebihmesra dengan isterinyadia tidak tahu apa yang bermain dala hati farahsama ada malu atau masih marah.“Satu lagi, Teruk aku dikerjakan Faris nanti.
2015-03-03 10:25:16

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017