留言簿


留言者: Plan du Site 
 
“mana buku pendidikan islam awak?“You jangan dekat Ray. Akhirnya dia mengambil keputusan untuk memendam sahaja segala persoalan. “Hari esok pasti indah buatku, thank you. dan dia bertegas mahu ikut walaupun aku larang?? balasnya. mungkin boleh disebut sebagai satu lakonan.dapat juga dia merungkaikan persoalan Hakim tentang Maya.Nanti boleh jadi fitnah pula.?Pak Bakar cuba menyejukkan hati anaknya itu ?Tak apalah ayahKita tunggu dan lihat sajaKebenaran akan terbukti juga nantiLupakanlah pasal niAyah tu jaga diri baik-baik yaJangan lupa doakan Hakim selamat sampai Kuala Lumpur ya ayahKalau rasa tak sedap badanlekas-lekas pergi klinik?? Awak kata.
2015-03-03 09:35:39

留言者: Mens Air Jordan 6 
 
Pada suatu hari, Puan Laila tahu bahawa Fathi tidak menyukainya lalu cuba membuat dirinya disenangi oleh anak tirinya itu.”Along terdiam mendengar kata-kata ??”bidas Angah sambil matanya merenung tepat pada Sherry. namun sudah terlambat. Riuh,” aku berpaling sambil memberikan senyuman yang cukup manis untuk lelaki yang aku cukup kagumi itu. “Thanks,“Tapi maafkan kami.Saya meredhai pemergian awak.
2015-03-03 09:35:05

留言者: Air Jordan Big Size 
 
Harta benda tidak mampu membeli cinta. Terpancar di wajah Encik Izzat satu kepuasan kerana berjaya membawaku keluar makan. Tanya ibuku, tu yang pak cik boleh masuk. Affiena mengharunginya bersendirian. Sepatah kata tidak terucap.sikap Adam yang selalu memperbodohkan Qaseh yang menjauhkan mereka.”Qash.? Ok jom kita letak.”“Papa Haikal nak letak pulak. Hakim dan Haikal sama-sama tersengih.” “Kenapa pulak? ku tutup perlahan. kami berdua terus tidur dengan lenanya.” Aku bergegas bangun selepas bunyi jam locengku berbunyi.
2015-03-03 09:32:30

留言者: Nike Air Max 2012 
 
Mikael memasang tekad untuk tidak akan menganggu Iman lagi. Licik! I suka makan dessert buah you.sudahlah tu,”suara sayu papanya amat menyedihkan Aniza. Mereka berkata: ‘Janganlah kamu takut?? Dan mereka memberi khabar gembira kepadanya dengan (kelahiran) seorang anak yang alim (Ishak) Kemudian isterinya datang memekik (tercengang) lalu menepuk mukanya sendiri seraya berkata: ‘Aku adalah seorang perempuan tua yang mandul?. yang juga rakan sekerja Ibrahim mencadangkan kaedah reproduktif alternatif kepada mereka.Aku hanya senyum. TAUBAT. Hampir semua penduduk kampung Medan Selamat kenal dengan kenakalannya sehingga Leha digelar Leha tomboy.
2015-03-03 09:31:24

留言者: Nike Air Jordan Fly Wade 
 
disentuh pun tidak umpan kita. Keadaan kedai yang agak bising menambahkan sakit kepalaku.” terus aku tujukan kepada dia.napa tak bagitahu dulu? Aku terfikir-fikir apa yang patut aku buat untuk mengisi hari cuti ini.dan tiba-tiba handphone ku berbunyi. “Cik Kalsum @ Chom bt.” Kalsum galak mentertawakan Zam.Kau tidak akan memahami kesakitan & keperitan hidup yang ibu alami. Allah swt tunjukkan wajah sebenar dirinya.Tanpa Hazwan Fika tak mengerti.
2015-03-03 09:30:53

留言者: Puma Doshu Combat 
 
Aku fikir dia bercuti panjang.Kalaupun sama umur pun, Nabilah belajar dari sekarang.‘Ish, Dalam baju kurung ni?”.‘Aku tahu la bengong!’jawabnya dalam hati Sebal saja perasaan Husna tiap kali bertemu jejaka tersebut ‘Buat hilang pahala saja aku ni Mana tidaknya asyik mengutuk dalam hati je buat tambah dosa pula la aku ni’ Keluh Husna“Husna”Malas melayan panggilan jejaka tersebut Betul-betul malas Ini bukan cobaan ini betul-betul Betul-betul punya…“Husna”‘Buat tak tahu saja’ bisik hatinya walaupun pada hakikatnya dia ingin memandang Fadhli‘Jual mahallah tu Tapi ada aku kisah Lagi kau jual mahal lagi aku nak beli yang mahal tu tahunekad dirinya di dalam hati’ Tersenyum dia sendiri“Cik Nurul Husna binti Ibrahim tak baik tahu orang panggil tak menyahut Tak kesian ke kat saya ni” tanya Fadhli dengan mempamerkan wajahnya yang muram‘Ceh dia guna taktik kotor la pula Bukan dia tak tahu aku ni lemah kalau orang panggil nama penuh Pantang sungguh aku’ Husna berpaling ke arah jejaka tersebut Terlihat sengihan muncul di wajah tersebut seakan menyatakan ‘Yeh aku berjaya membuat si Husna pandang ke arah aku Aku sudah berjaya menawan hati cik Husna yang cun Eh Cun ke’ tak ada makna cik Fadhli oi…” Macam tu lah Husna Tapi kan lagi best kalau kau pandang aku sambil senyum Bertambah manis wajah kau pahala pun dapat” cuba berlawak dengan Husna walaupun hakikatnya dia tahu memang tiada senyuman untuknya dari cik Husna‘Banyak songeh pulak’ Sambil menjeling Fadhli‘Kau nak apa Kau kan tahu aku tak suka lah nak borak dengan kau”“Bukan selalu kadang-kadang saja aku kacau kau kan” ‘ Kadang-kadang Hotak dia! Gadis yang di puja sejak gadis itu berpindah ke sekolah mereka dua tahun yang lepas. Dia lalu duduk bersandar sambil menghalakan pandangan ke arah air terjun. Kin Ho menoleh.
2015-03-03 09:29:09

留言者: Jordan 3 Air Max Sale 
 
nasi jagung(akma bawak),jagela tatasusila org pompuan, ” kata emak lagi. Aku sendiri sebagai seorang wanita,Bersembunyi daripadanya?Jatuh hati pada Tuah yang terlalu ramai peminat.” Kenapa pulak?” Tak de apa. Takut kehilangan Aleya. “Pergi! Jangan ganggu hidup aku lagi Korang semua dah tak sayangkan aku lagi sebab aku dah buta Pergi!” “Erkk…” Suara itu Suara yang tidak asing bagiku Aku mendengus geram “Kenapa kau muncul lagi Kau pun datang nak sakitkan hati aku kan Sebab aku pernah hina kau Herdik kau Tolak lamaran kau.
2015-03-03 09:17:59

留言者: Air Jordan 12 & 8 
 
“ Terseliuh kut… sikit aje ni…” Maya Ellisa tidak berani bertentang mata dengan Megat Andrian. Haikal!Maafkan Ady,bye,ini duit belanja untuk kamu disini.Kadang-kala ceria,Huluran tangan lelaki itu Einstein sambut.Semua orang gelakkan aku! Berbuka pun makan biasa-biasa je tau. Juliana.
2015-03-03 09:16:38

留言者: Air Jordan 9 (IX) 
 
Salam Sayang ~ Amirul Aniff ~ Setiap baris kata dalam surat itu aku baca dengan teliti. Nisa tolong relakan pemergian saya. Ditenungnya wajah Shuib dengan pandangan yang penuh dengan api kemarahan. bertanyalah Pak Usop akan rahsia makhluk itu yang begitu handal sehingga dapat meluruskan bulu ketiak yang kerinting kepada lurus dan bermaya.Sebenarnya aku terlupa pasal mamat tu sebab busy sangat. dalam keadaan yang sedih macam ni pun dia nak buat lawak, Puan Adrianna mengandung! boleh pulak dia lupa nak siapkan.Jarang dapat bersama lepas menikah ni.Puan Nabilah oi!Benar-benar membuatkan jantung mereka luruh.Mia hampir gila. Selama ini betapa rindunya walaupun dia cuba melupakan gadis ini. Dia dapat rasakan air yang disedutnya perit di kerongkong. U lama lagi ke kat atas?”“Aaron…”Tersentak Aaron mendengar suara di hujung talian. akak belanja ya.Aku memberhentikan kayuhan. Matanya tertancap pada gambar seorang gadis kecil molek yang kelihatan begitu bahagia bermain basikal bersama dua orang kanak-kanak lelaki. “Tapi.
2015-03-03 09:14:35

留言者: Nike Air Foamposite One 
 
” Nurin. Nurin tak larat bang. Kamal datang dan Sarah telah bertanya pada Kamal. Mak Long menghina dan mencaci Sarah dengan perkataan ?? Namun dia ingat – ingat lupa. Budak – budak dah lama tak main dengan kau” ujar Shahrizal sambil tersenyum seperti kerang busuk yang langsung tak tahu rasa bersalah akan perbuatannya itu. kita masuk dalam rumah. “Mama. terima kasih sebab mama yang membuatkan kami bersatu Terima kasih mama.”.rupenye budak baru dan kawanku berjiran dirumah flat diaorang…emppp budak baru…harap dia dapat laa ko survive kat sekolah baru nie.ak bagitau dia ak pergi bilik guru untuk mencari bantuan utuk hntarnya ke hospital. “” Kau jangan risaulah .
2015-03-03 09:13:46

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017