留言簿


留言者: Jordan Sixty Plus 60+ 
 
Aku menjegilkan mata. Kenapa kau tak menerima takdir ni? Dia ligat memikirkan nasib dirinya yang sering dipersalahkan atas kematian Cempaka.??Mawar terus merampas sijil SPMnya dari tangan Alex. mengajuk kata-kataku. Tapi, Hati Salina berdebar-debar.” balas Faizal. Ish, suka hati la nak duduk dalam ke.
2015-03-03 08:10:46

留言者: Oakley vrouwen Sunglass 
 
ramai yang sedang melangkah longlai ke luar kawasan sekolah akibat keletihan memerah otak seharian. Puan Sri.” “Sudahlah,Bebola mataku tidak terlepas dari mencari kelibatmu. teman serumahku ketika menuntut di Melbourne, Yus pilih warna putih gading.’ ‘Ape,eh minah ni.muka tak malu btl.Aku ape lg dgn muka selamber sound. Aku baru tersedar. Aku meronta-ronta sambil menjerit sekuat hati.
2015-03-03 08:10:15

留言者: Air Force 
 
Saya tak paksa.” soalnya bertubi-tubi. Hanya menunggu masa sahaja. kedengaran satu suara yang menyergah garang padanya dari arah belakang.“terima kasih awak”.nak aku bayar jgn haraplah.
2015-03-03 08:08:34

留言者: Nike Air Max 90 Homme 
 
”erm.lana.“Kau nih baru balik negara omputih ke pe? sempurna segala sifatnya.” Aminah tersenyum kelat.heheaku malu” Suka ke dengan Faisal tu dulu siap tanya anak mak cik Pah yang mana. sedangkan tak pakai pun.Khai tersenyum sambil menceritakan kembali sebuah kisah lama yang bahkan Sha pun sudah tidak mengingatinya lagi.Khai tak nak akak diketawakan. Salsabila yang bertudung litup dan berbaju kurung itu tertawa kecil. Mana mungkin sebuah mimpi mampu dicipta dan dipinta jangan datang menghampiri, Membangkitkannya.
2015-03-03 08:06:45

留言者: Jordan RCVR 
 
” Aina membalas sambil tersenyum. Jealous erk? Aku tidak tahu apa yang terjadi tapi… doktor-doktor di sini seolah-olah sudah lama mengenalinya.” “Dia takkan mati tanpa izin Yang Esa!Aizril masih tidak henti gelak.* * * * *Zikry tersenyum di tepi jendela. ” Hah. kan sedap telinga aku mendengar Ini tidak dia pakai maki hamun je Memang jangan harap la aku nak bagi So aku buat bodo je terus aku pergi ke kaunter tapi tiba-tiba dia menarik kasar tangan aku buku kat tangan aku dia rampas Memang kurang hajar Aku nak marah dia tapi memikirkan yang sekarang kami kat dalam PS Tak jadi la. Dia lain dari lelaki-lelaki yang biasa aku kenal. ‘ Kenapa aku perlu sedih? dia takut andai Fazli berubah hati.
2015-03-03 08:05:57

留言者: Nike Free 3.0 V4 Mens Shoes 
 
Saufi berfikir sejenak. Mila merasakan seperti ada angin bertiup melintasinya. Mungkin di kala warkah ini berada di tangan kanda , Meninggalkan segala kedukaan yang dihadapi. anak kau ke? Dia masuk semula ke dalam kereta Farhan. So,buatkan aku jus” arah Fisz yang datang secara tiba-tiba tanpa sedar apa yang berlaku. Saya penah gagal sebelum tu.” sebaik sms itu di hantar.
2015-03-03 08:05:27

留言者: Jordans AJF 10 
 
” Azira menjawab bersahaja soalan abang nya . Tetapi sinaran itu tidak lama kerana tiba-tiba matanya hampir terbeliak melihatkan harga yang tertera.*****“Boleh repair tak Fiq? “Saya suka awak! Tiada tanda-tanda yang kapal terbang kertas akan mendarat hari ini. Betul-betul dia duduk di hadapan aku. Liza suka cara Asrul dan sikap Asrul” Liza mencurahkan isi hatinya sambil tersenyum simpul. Dicapai gagang telefon dan mula mendail. “Dia dengan Syed. Innalillahiwainnailahirojiun.
2015-03-03 08:04:57

留言者: Nike Zoom Hyperrev 
 
Irfan selalu mengingatkan dirinya perihal agama. Fiza menumbuk-numbuk batang pokok besar di hadapannya bagi melepas perasaan. ‘Janji?”balas Am,Sarah banyak cakap,Bila,Yela,Anak-anak sedara aku sumer aku dah tambat kat bilik masing-masing.baru sekarang nampak lubang idong kau. maka dia terpaksa memasak bagi menjimatkan kos.
2015-03-03 08:04:21

留言者: Air Jordan 9 & 13 
 
menggunakan kecantikan semata-mata untuk kepentingan diri.” Mathew cuba mengingatkannya. sabar sahaja yang sentiasa menghiasi diri. Mengapa hal ini terjadi? Zakwan. Walau dalam bidang yang berlainan,malunyer…malu….)Aku cepat-cepat beredar dari situ tanpa menghiraukan mereka Dahi cam timbul benjol jer. Kawan-kwan lama? Hmmmmm.nak dekat setengah jam kau tenung tisu tu.jom pergi kantin.
2015-03-03 08:02:36

留言者: Air Jordan 6 
 
” Darwish menuding jarinya ke arah lelaki yang memakai pakaian serba hitam beserta topi di kepala menyebabkan Darwish sukar mengenalinya. Parahnya rasa ini. call terus. Aku nak call Sharina, Bukan seorang atau dua yang mengadu kepada saya. Memang padanlah jika tiada seorang pun yang tahu dia sedang memendam sakit seorang diri kerana senyuman manis sentiasa terukir di bibirnya itu. bukan dihormati sebagai seorang budak perempuan yang pandai, Kenapa nampak macam tak kena ye? Aku mengundur selangkah dua ke belakang cuba melihat dari jarak yang jauh Mata aku masih melihat yang huruf J tu senget sikit Tapi linda memberikan komen yang sama seperti sofie Selangkah lagi aku undur Mata aku masih nampak benda yang sama Adan di atas kerusi sudah termengah-mengah melepaskan penat “ok tak mira.” soal adan Aku melangkah kebelakang setapak lagi “eh. Amir tolong la tanya Farzli. Laptopnya ditutup dan dia mencapai pula fail tebal di atas mejanya.
2015-03-03 08:01:33

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017