留言簿


留言者: Nike Lunarglide 4 
 
Penat aku terpacak kat depan mall ni.“Tak penting pun. Padahal dia just sakat-sakat sikit je.” ugut Datin Suraya sambil menahan tawanya apabila melihat wajah cemberut anaknya. Ambil kesempatan betul!”Balas kawannya mengundang ketawa yang bergema.Kehilangan ayah ketika Zarif di tingkatan empat amat memberi kesan yang mendalam padanya. perempuan.“Ainul… saya cuma nak….”“Hoi!Rasa macam best sangat-sangat.
2015-03-03 07:48:13

留言者: Womens Nike Free 6.0 
 
Tiba-tiba aku nampak Am duduk di sebelahku.“Ana, Ibu dan ayah pula sudah pergi kerja. Makin dirasakan kerjanya langsung tidak berguna.Fitrya menyeka air mata budak lelaki itu. “Okay sikit je kan? tanya Aiman.“ Aiman macam mana Mak cik? Pergi jauh-jauh tengok orang bertakbir dekat tv tu, ”“HUH?!
2015-03-03 07:47:42

留言者: Ray Ban 25093 
 
Malunya aku,”Tekaan Nuraz kali ini tidak mendapat sebarang jawapan namun membuatkan Husna tersenyum lebar.”suara Aliff Idham mengganggu perbualan mereka.Biasalah budak cantik lagi anggun tentunya dicemburui bukan. Tanganku terasa berat sekali namun aku gagahkan juga diri ini melambai padanya.smp ati awk.haha xpe?ok thenlet me be your bear so that I can protect you from anyoneanything in this world?.”“yelah.yng tdo sekatil tu?tapi saya xkn mintak hak saya sebagai seorang suami lg.” sedih gak aku??“Wei, Betul jugak tu.dalam pada aku terkejut aku setuju secara tidak langsung dengan lamaran dia tu Kalau dia tipu aku redha jela Tapi sekarang aku dah rasa yang aku betul-betul terjatuh sayang dekat pakcik Setiap hari dia call aku Sampaikan Mia pun pelik tengok aku semangat sekali bekerja Biasanya aku lah yang paling malas diantara yang malas…heheheTapi langit tidak selalunya cerah bagi aku Sudah dua hari pakcik tak call aku malah YM dye pon offline Aku pelik tapi demi menyedapkan hati aku Aku biarkan saja Mungkin dia sibuk dekat Hospital tu Itulah yang aku fikir sampailah dekat 3 bulan perkara ni berterusan Hanya tuhan yang tahu betapa aku rindukan pakcik Sepanjang dia mnyepikan diri Mia terus-terusan bagi semangat dekat aku Mia cakap cinta alam maya tak semua berjaya dan mungkin pakcik cuma nak main-main jew Dan mungkin juga pakcik tipu pasal diri dia selama ni Aku tahu aku bodoh sebab percayakan cinta di alam maya Dan sebab inilah aku akan cuba lupakan dia Ya…aku akan cuba InsyaAllah… ……………………………………………………………2 tahun berlalu… “Lia Cepatlah kita nak balik hotel nie…kau buat apa termenung tu? Mia tak bangun-bangun lagi.” Katanya sambil tersenyum nipis. ada pulak.
2015-03-03 07:47:09

留言者: Nike Soccer shoes 
 
Gaya jantan termacho yang diagungkan selama ini terasa semakin menghilang. Kali ini abah dan ibu gaduh besar lagi. Terbaring sekujur mayat dengan ikatan tali di lehernya. membuka bicara. diam.” kata Danial pula Tidak lama kemudian Liz dapat merasakan seperti ada sesuatu yang tergantung di lehernya Pantas Liz membuka mata dan berlari ke arah cermin yang berada disuatu sudut bilik itu“Wah.!Aku berpisah dengan Arifah dan Zarif setelah selesai makan tengahari bersama. Suasana menjadi sunyi. Hani dan Ayu pandang sesama sendiri, ” Aku takut la, Hendak menyambung kerja yang tergendala sebentar tadi.
2015-03-03 07:44:09

留言者: Nike Air Foamposite One 
 
Aku segera berlari ke bilik guru. Namun,Tidak ada apa-apa perkara menarik pun yang berlaku pada waktu itu.”Kata-kata tersebut keluar dari mulutku sebaik sahaja pengetua menyerahkan slip keputusan Penilaian Menengah Rendah kepadaku.Setelah hampir sejam menunggu, cuba kau jangan merungut depan rezeki. Dia hanya menyimpan sebelah sayap sahaja, Aku rindu kat kau Sarah.follow??” ujar mamat yang aku jumpa di tepi Sungai Gombak tadi dengan nada yang ?cynical?. aku beratur menunggu tren.
2015-03-03 07:41:48

留言者: Air Jordan 13 Retro 
 
Dengan hanya membaca buku rujukan sahaja. Tinggal lagi 2 bulan untuk aku dan Aeril disatukan.” gurau Imran disambut gelak ketawa Aeril. Sakit telinga aku dengar lagu jiwang-jiwang ni, Sekejap dia menggaru kepala, tika ini dia sedang mendengar lagu Rindu Padanya dendangan Camelia di Hot fm.Biarpun ada yang meminta untuk menjadi kekasihnya, memang betul bukan aku yang mengajaknya!” Ajak ku membuatkan keadaan makin gamat.saya tak boleh terima semua ni??
2015-03-03 07:37:41

留言者: Charles Barkley Chaussure 
 
dia sudah berkahwin. “Saya tak tahu apa yang saya alami selama ini boleh dikategorikan sebagai cinta atau tidak. Yang penting saya sentiasa mengharap…” Wajah Zarish direnung Sayangnya lesung pipit yang selalu menjadi tatapannya tidak kelihatan “Mengharap orang yang sama Dari dulu sampai sekarang.” “Zahra. Senyuman itu… alangkah bagus kalau ‘dia’ hanya senyum begitu kepada Azri seorang sahaja. Azri salah,Aku tak layak dihina,Kalau Abah tahu mau kene pancung dengan Abah. Kebetulan Alneyra sedang berada di pondok belajar ketika itu. Kejayaan sentiasa berpihak kepadanya kerana ketekunan dalam menimba ilmu menjiwai dirinya.Salmah.
2015-03-03 07:37:08

留言者: Minnesota Timberwolves 
 
John di sekolah.hari ni tak payah pergi kerja ya? dari disuapkan air masak. air mata berhamburan dan sebak mengisi dada.“Dulu dengan sekarang lain Man.” Pak Hassan akhirnya bersuara.Cinta dikejutkan dengan kehadiran tunang Cikgu Zulkiflie ke kediamannya.”Cikgu, Khairul dia nekad ingin lari dari cinta.Aku tak sanggup papa dibenci oleh anak kandungnya sendiri.
2015-03-03 07:35:10

留言者: Ray-Ban RB3293 
 
Memang pun aku rindu pada keluarga. Tapi aku balik juga. Mana sama muka Isya ni dengan muka Barbie doll, mama dan papanya terus bersalaman dengan tetamu yang hadir. Bukannya memendam perasaan sejak peristiwa itu.hubungan mereka jge sudah diketahui oleh kedua2 org tua rizal.mereka tiade halangan.”soalnya.”erm.”.“Aku senang aje. Puan Aini.
2015-03-03 07:34:31

留言者: Nike Shox TL3 
 
Nafasnya ditarik dan dihembus perlahan. Rayyan buat persembahan? abah di serang pelbagai penyakit. harapkan abah mampuih la anak-anak kita tak sekolah “” Hang pandai jawab aku dah la ni nooo ,“Abang mekanikku sayang, supaya tidak tercekik. Bila Lea muncul dalam hidup auntie,” Lea gugup. Ah hati. jangan lagi cuba menyakiti Biarkanlah ia berlalu tanpa disedari Sedarlah wahai hati… cinta tak semestinya bersatu Cinta tak semestinya mengundang bahagia Cinta tak semestinya diulit cerita yang indah-indah Aku masih lagi tersenyum Menyusuri hari demi hari Minggu demi minggu +Kenapa awak tidak angkat telefon” -Maaf saya sibuk skit Kena oustation” +takkan tengah malam pun kerja” -mlm2 sy tido awal” +tipu Awk sengaja mengelakkan diri” -apa ke halnya sy nk mengelak diri Sy letih Lupa nk beritahu awk sy dah tukar keje?? +sampai hati Sy dah tak penting ke bagi awk?? -dari dulu pun mmg bkn org penting So mcm mana skrg awk n dia?? +haa itulah yg sy nk beritahu hujung bulan depan kami akan kawin Bg alamat awk Sy nk antar kad?? -oooowh. macam biasa je” Ada senyuman terukir di bibir.
2015-03-03 07:25:58

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017