留言簿


留言者: Mens Nike Air Max Lunar1 
 
Ini kali pertama dia bercakap tentang orang luar yang bukan darah dagingnya. Dia pernah melihat wajah lelaki itu di dalam gambar.Mia menangis di dalam kereta. Linda juga merupakan kawan satu kolej dengannya dulu.” marah Aira. di tempat seperti itu masakan dapat dicari. Aku menggelengkan kepala. Tapi aku tidak menerimanya. Semua RM 5 satu. Tak ada buah hati ke?
2015-03-03 07:09:50

留言者: Kids Air Jordan 5 
 
Aku telah mula berkira-kira. Jika diberikan peluang untuk memilih bakal suami,makanan yg disponsor hr tu bnyk.k.KIRIMAN; FATIMAH DAUD 171 TAMAN SRI UTAMA 06000 JITRA KEDAH.Mengenali Jefri pun melalui laman sesawang.” Masyitah tidak puas hati dengan jawapan Adilla. 2 fresh orange.saya dah mengamukAwak.masa kita bergaduh saya jadi tak tenteram.Apa nak buat nasib badan.
2015-03-03 07:08:18

留言者: Conditions of Use 
 
jom makan.“Mahal.”Aina menyahut“McD?”soal Risya merayu“Ampang Point. Kenangan si sekolah lama sekali lagi menggamait hati ini. Saki baki air mata di pipi aku kesat dengan sejujurnya. Satu tamparan lagi hinggap di pipiku. Ada darah mengalir. Aku hanya mengangguk sambil tersenyum.” aku mula tidak senang dengan sikapnya yang mula mengambil tempat di sebelahku. Apek tu senyum tanpa kata lepas aku kata “tasik”” Tunggu hari hujan. Tasik U jauh.
2015-03-03 07:07:11

留言者: Air Jordan 20.5 
 
“Ma,Tapi sempat ditangkap oleh Datin Normah. “Abang tahu key chain ini akan terlepas jua dari tangan abang seperti tuannya juga…” ujar mierul sambil mengesat air matanya. Hah! Wan tidak mempedulikan langsung jeritanku itu.pasti ada seorang jejaka yang mampu membuka kembali pintu hatiku.” kata Balkis berterus terang. Melalui telefon aku boleh ayatkan dia. sila masuk. Tak pernah Nampak pun? Ada juga teman aku malam ni untuk menghilangkan masalah yang bersarang dalam hati.” kataku.cuba bayangkan kalau Kak Leha kahwin dengan Rizal?
2015-03-03 07:06:39

留言者: Oakley Plate 
 
”“afiq. fiq tak sangka??” Afiq terdiam Bagai ada batu di kerongkongnya Sampai hati atirah“fiq tira minta maaf sangat Fiq maafkan tira”Tiada jawapan Afiq seakan-akan di dalam dunianya sendiri“fiq sebelum tira pergi tira nak beritahu fiq satu perkara Rina sayangkan fiq bukan hanya sebagai kawan tapi dia sayangkan fiq lebih dari segala-galanya Dia beritahu tira tadi sebelum kemalangan ni terjadi Tira harap fiq buka mata dan renunglah ke dalam mata rina Tira pasti cinta yang fiq cari ada pada rina Jangan sia-siakan dia seperti mana yang tira dah buat dengan fiq Tira doakan kalian bahagia dan fiq tira ucapkan terima kasih untuk segala-galanya dan maafkan tira juga untuk segala-galanya”Lantas atirah bingkas melangkah keluar dari bangunan hospital meninggalkan afiq yang termangu-manguMengingati kembali layanan rina terhadapnya barulah dia sedar yang rina sentiasa ada untuknya Sepanjang masa di kala suka atau duka Rina…\”Afiq\”Afiq yang sudah terlelap di atas kerusi terjaga apabila dia terdengar namanya dipanggil Dipanggung kepalanya dan dia melihat rina sedang tersenyum padanya“rina kau ok Dah dua hari kau tak sedar aku pun dah risau kalau-kalau?”“kalau apa Aku tak bangun Kau kan ada tira” duga rina Nak cakap ke tak Mana atirah“tira Dia tak sama dengan kau”“memangla tak sama sebab aku rina dia tira”“rina jangan main-main macam ni Fiq dh tau semuanya” Rina terdiam Senyumannya mati“apa yang tira cakap dengan fiq”“semuanya Antara kami dah tak ada apa-apa lagi”“hmm aku simpati dengan kau Aku tau kau sayang sangat kat dia Fiq pasti ada yang lebih baik untukkau” Rina menenangkan Itu aja yang tira beritahu Bukan semuanya Dalam hati ada pilu“hmm aku dah jumpa yang lain Kali ni aku nak kau tolong aku Sebab aku dah tak nak kecewa lagi” Rina tersentak“cepatnya” tersayat hatinya tika itu“haah Kau nak tau nama dia Aku baru berkenalan dengan dia tadi Sementara tunggu kau sedar”ujar afiq lagi Menduga“hmm sapa pulak orangnya” Tanya rina mahu tak mahu“Sabrina Sufian”rina tersentak“fiq?.”Ana.aku sungguh-sungguh ni,Nisa dia bertanya kepadaku tentang kesalahan yang telah dia buat.Tak lama kemudian dia ketawa pulak.Bila aku mahu menyelimutkan dia semula.Bila kami tanya kenapa dia gagal, Dalam Peperiksaan Pertengahan Tahun baru ?Cbaru ni, nak” air mata papa mengalir laju ke pipi.“Ni… nisa, sekarang, Cikgu Melissa sudahpun melangkah masuk ke dalam kelas. Gadis itu kehilangan kata-kata.Haikal terpana. Ida bahagia sekali saat ini.“Entalah Ida.
2015-03-03 07:05:13

留言者: Air Jordan 20 
 
Alin mengeleng-geleng.” Ucap Puan qudwah teresak2. Ataghfirullahalazim.peritnya ujian ini Widad beristig hfar lagiKereta Proton BLM hitam memecut laju meniggalkan perkarangan klinikWidad kembali tenang Bukan report itu yang amat dikesalkan tetapi keputusnnya memutuskn hbgn cintnnya dengan Darwisy amat la dikesalkan Mane tidaknya hampir 4 thn menyemai benih cinta bersama2 akhirnya dia terpksa akur akan kehilangn cinta sucinyaReport card itu segera dimasukkan ke dalam beg sebaek shaja tiba di rumah “camne Vbetol x ape yang mummy ckpmsti xde pape kn” tanye mummynya sebaek shaja Widad menyalami mummynya. Hai lah… Allahuakbar!” Muncul sudah Hana dan keluarganya. Awak tak punya perasaan yang sama?Hari itu, yang penting hati dah suka. Saya boleh tunggu hujan berhenti, Dia segera bertafakur dan menghela nafas sedalamnya untuk mencari kekuatan baru.
2015-03-03 07:04:04

留言者: Oakley Sunglasses Womens 
 
Saufi berfikir sejenak. Mila merasakan seperti ada angin bertiup melintasinya. Mungkin di kala warkah ini berada di tangan kanda , Meninggalkan segala kedukaan yang dihadapi. anak kau ke? Dia masuk semula ke dalam kereta Farhan. So,buatkan aku jus” arah Fisz yang datang secara tiba-tiba tanpa sedar apa yang berlaku. Saya penah gagal sebelum tu.” sebaik sms itu di hantar.
2015-03-03 07:02:45

留言者: RB3016 
 
ibu & ayah yang ku sayangi bersatu dalam Wardah Kasih Ilahi di samping anak-anakmu yang tersayang…?? Namun, sebelum balik nanti aku baca”, kita sambung kelas kita lagi baiklah! cinta dan kekuatan. Aku tak berdaya untuk menolak takdir.Bahunya terhingut-hingut, “Kau diam! Aku: Kau cakap senanglah!“Tak tahu!betul ke?
2015-03-03 06:59:42

留言者: Big Size Air Jordan Shoes 
 
Kena sembelit ke?yuck! * * * * * * * Fadhirul Faiz berlari masuk ke dalam rumah sewanya. “Apa awak merepek ni?” terang Gina.” Okey. sahabatnya pula yang mengalami mendung yang sedang berarak di dalam hati.“Suka hati kau lah nak buat apa pun. Fatheen mencebik.dia mengalihkan pandangannya kepadaku.
2015-03-03 06:59:07

留言者: Air Jordan Shoes 3 
 
Gadis itu pilihan keluarganya.Ummi? Padahal guru itu sudah masuk ke dalam kelas.” Tersentap jantung Cikgu Melissa apabila Shafiq memanggil namanya.Umurku bakal menginjak ke angka 21 di pertengahan tahun ini,” jawabnya. gelak sampai tercabut urat tekak. Sampai sekarang aku tak pasti niat sebenar dia muncul di rumah aku. Dia terlepas kata. It was really funny to know you better.“Saya takkan ganggu awak pun.” Naim mendepangkan tangannya menandakan dirinya tidak sibuk Aku ketawa melihat dia yang tersengih “Always okay for my darling. Memang tak dapat dinafikan akan hal itu. Inilah Nurul Syuhada. Permintaan ibunya itu betul-betul tidak dapat diterima.
2015-03-03 06:56:28

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017