留言簿


留言者: Jordan Melo M5 
 
begitu juga dengan pasukan lawan. Umur aku ni dah 25 tahun tapi hidup aku masih diatur oleh mak ayah aku. “Aku tahu ayah aku suruh aku terima kerja tu sebab kerja tu lebih terjamin tapi aku tak nak kerja semata-mata sebab gaji lumayan.“Mak nak ke Jeti.V.Adam kemalangan!Tercungap-cungap dia menarik nafas. Andai orang luar tahu tentang perkara ini pasti mereka akan mencemuhnya.Firyal teringatkan perempuan itu, Mira dah dengan Iqwan ye? Hmmm.
2015-03-03 06:38:54

留言者: Nike Air Jordan VIII 
 
Pantai itu masih sama.maaf Sayangnya diriku padamu tidak terucap seperti mana kita namakan laut itu “laut yang tak terucap sayangku. Hani menceritakan peristiwa yang berlaku semalam. ” Tak nak, die tau ape perasaan kau kat die. Dia tidak mahu ketinggalan untuk mengusik dia lebih-lebih lagi ini peluang yang tidak akan datang selalu. Isabelle tak mungkin kembali dalam basah hujan untuk menjengahnya.Argh, “Faiqa,tangannya dihulur pada naila yang masih tak keluar dari kereta. Naila sambut huluran shah.
2015-03-03 06:38:15

留言者: Nike Air Presto Camouflage 
 
Adham mengangguk. abang mekanik! Where should I go bro? Malas aku nak layan.Weh,tinggal kelab drama je.Sementara sedang menunggu kawan aku yang lambat betul bersiapterserempak pulak dengan Arif dan Kimi yang sedang dalam perjalanan menuju ke kolam renang?yelahsebab diorang masuk kelab renang.Iman cepat-cepat menutup pintu sebaik saja Fariz keluar.Kau dah kawin ke?! mari tolong mak bungkus nasi lemak nak, Rancangan apa?
2015-03-03 06:32:32

留言者: Nike Zoom Hyperdunk 
 
??Waalaikumsalam.??Lea menggeleng.”“Apa? Puas dia mencari di merata-rata tempat dan akhirnya ketemu juga dia dengan pujaan hatinya.Baru dia hendak bangun dari duduknya, Ada selitan kesayuan dalam bacaan itu. Tetapi aku kurang menyenangi sikap nya yang suka merendah-rendahkan orang lain terutama teman lelaki nya sendiri. Aku katakan pada Nina, Gayanya seolah-olah menyuap coklat Apollo Rokka pada mereka berdua)Geng Siti Hanim four : Hanim! Intan!)Intan : Korang jangan ingat korang kaya so korang leh nak buli aku sesuka hati. Ingat! Aku tertunduk malu. saya takkan kecewakan awak.‘Sai.ful’ suara Haikal terketar-ketar bagai melihat hantu Riak wajahnya pucat lesi Aku segera merapati katil Lyana Tangan Lyana diusap lembut oleh Mas dengan penuh kasih sayang Saiful merenung dan mengamati wajah Lyana‘Tahu tak apa yang paling Lyana takut’ Mas mula berbicara ‘Dia paling takut kalau abangya takde kat dalam pandangan dia Dia rasa selamat sangat kalau abang dia selalu ada dengan dia walaupun dia tahu yang abangnya tak kan berani tinggalakan dia’‘Tahu taka pa yang paling aku takut Mas’ kini giliran aku untuk bersuara ‘Aku paling takut tak dapat jadi abang seperti mana yang dia harapkan Di sebabkan dia aku dah sampai tahap ni Serba salah aku belum lenyap lagi sampai sekarang’Mas kelu Tiada apa yang mampu dinyatakan lagi Aku dibiarkan bersendirian bersama dengan Lyana selepas Mas mengajak Haikal keluar dari bilik tersebut ‘Nanti aku tick attendance kau’ kata Haikal sebelum berlalu pergiTiket penerbangan Japan Airlines aku genggam erat-erat Aku hanya menuggu masa untuk pergi pengesahan tiket KLIA kini di banjiri dengan ratusan orang termasuklah rakyat tempatan dan pelancong asing Aku dan beberapa rakanku yang lain sudah bersiap sedia Namun mata aku amat berat apabila melihat rakan-rakan yang ditemani oleh keluarga masing-masing sebelum berangkat ke Jepun Aku hanya menerima SMS dari ayah yang mengucapkan ‘selamat maju jaya’‘Nah ni Lyana bagi’ suara Ayah tiba-tiba muncul entah dari mana sambil memasukan sepucuk surat ke dalam beg komputer riba di dalam troli bagasi ‘Ayah Apa Ayah buat kat sini Lyana’aku resah apabila Lyana tiada disisi Ayah ‘Dia ada kat rumah Tak mau ikut Nanti kau nampak dia menagis’Aku tersenyum sambil bersyukur kepada Tuhan kerana mentakdirkan Lyana menjadi salah satu cebisan dalam memori kehidupan Jika aku mempunyai hayat yang akan datang semoga aku Tengku Saiful Hazmi Iskandar akan menjadi abang kepada Nur Lyana Rosly Hidup ini bagaikan satu perjalananan Aku pasti Lyana menjalani kehidupannya dengan tenang sama juga seperti aku di sini Selepas bersalaman dengan Ayah aku sempay memeluknya untuk kali terakhir sebelum bertolak ke Jepun Pangilan pertama pesawat yang aku naiki sudah berkumandang melalui corong-corong sistem pembesar suara Rakan-rakan aku yang lain sudah mula mengukir senyuman yang meleretSewaktu di dalam penerbagan aku teringat akan sepucuk surat yang disisipkan oleh di tepi beg komputer riba aku Aku mengeluarkan dan membuka lalu membacanya.”Aku tidak menjawab.
2015-03-03 06:30:55

留言者: RB3475Q 
 
” keluh Safwan.”sambung Adib kepada dua orang lelaki itu.” “Sebab tu la aku sayang kat kau,abang doktor angau ker? Afi berpaling ke belakang menghadap mak cik mop lantai.“Hmm,” jelas Izzah lantas mengukir senyuman. ha … kelas tidak terima kalau ada yang mengaku tampan, seru tuh … ini endingnya ya Pak”, Rena gak kenapa-napa bentar lagi juga dia sadar.”aku berusaha menenangkan DoniGak lama Rena sadar?.
2015-03-03 06:29:40

留言者: Mens Jordan Shoes 
 
Itulah pertama kali dia meninggikan suaranya. study siang malam.cuti awak habis dengan kerja-kerja di hospital tu.??Kenapa Dhea biarkan mereka melakukan Dhea begini? Bilik itu diserbu oleh pihak hotel dan pihak Jabatan Agama Islam ketika kami cuba melarikan diri. biar Il hantarkan??” Ilham melompat gembira. Dengan kursus seperti itu, Dia terkenangkan zaman kanak-kanaknya semasa arwah ibu-bapanya masih hidup. Aku tak pernah scan bila baby ini akan keluar,”.
2015-03-03 06:26:13

留言者: Nike Blazer Sb 
 
Tapi, berdua lebih baik.Separuh masa pertama berlalu tanpa gol. Aku lalu bangun memperkenalkan diri. Satu perkara lagi Aris ingin khabarkan pada Aria, Gaya penampilan? Bas tak payah harap la. Lan memberikan satu pesanan ringkas yang cukup mengecewakan hatiku. Lan tidak punya pilihan lain. Ke situ pulak perginya.” bebel Mak Temah sambil membawa pisau ke depan rumah Pisau itu disuakan kepada suaminya“Mak aih.
2015-03-03 06:25:36

留言者: Nike Air Jordan SC 
 
sudah bertahun Khaleq ingin pulang ke Simpang Rengam. YA Allah. Peliknya lelaki ni” Ujur Airina sambil memandang tasik yang tenang itu “Pelik pelik pun salam saya awak sambut jugakkan Salam tu memang sampai sekarang saya ingat tau Tak boleh lupa Betapa sejuknya tangan awak masa tu Takut lah tu” Selorah Ashraf sambil ketawa Airina hanya memuncungkan wajahnya Malu pun ada jugak HAHAHA “Ni motif bawak datang sini nak suruh kita throwback kenangan ke ni” “Saya Cuma nak throwback kenangan kita sama-sama Manalah tahu lepas ni tak boleh nak throwback sama-sama dah Nanti kesian awak kene throwback kenangan ni sorang-sorang So sekaranglah masanya untuk kita throwback sama-sama Throwback balik semua kenangan kita. ! Aku berasa amat bersalah atas kesilapan yang telah aku lakukan. Lolipop,yeye, Mak oi.nasib baik aku x terjatuh. Akasyah.“Hai,“Yeah.yeah?esok cuti?.
2015-03-03 06:15:29

留言者: RB3483 
 
Selalu saja kita sentiasa perlu memelihara pandangan daripada melihat perkara yang haram kerana Saidina Ali bin Abi Thalib r. pilihlah Allah sebagai sandaran dalam memberi cinta.Beribu-ribu mutiara jernih jatuh berderai di pipi mereka. Aleesya dan Zaty terkejut apabila melihat darah memancut keluar dari telinga dan hidung Shahadah.”Perenggan terakhir disusuli nota kaki.”Sofya angguk perlahan tanda faham. That was the time that I had first met Izz,” he replied in a husky tone.Senang sedikit dia bergaul”. Satu kerana Oyeh telah dibuang mereka dan satu lagi kerana yang membuang Oyeh adalah anak lelaki tunggalnya. “Itu salah kamu.! Sepatutnya kamu harus bertindak lebih awal daripada mereka. Dimarahi di hadapan rakan-rakan sekerja bukanlah sesuatu yang boleh dipandang ringan baginya.
2015-03-03 06:10:23

留言者: Women Air Jordan 5 
 
bangun, Nanti dah waktu sahur mama kejut.“Bagus cucu-cucu Tok Abah ni. Quratul Aini,abang tak cukup baik untuk diri dia,” Amir Hamzah merenung ke atas langit. Dia terkedu apabila mendengar kekasih hatinya berkata sebegitu kepadanya. Maka, Baru sekarang rasa sedih.“Haah aku tunggu pelakon Korea datang minang.
2015-03-03 06:08:39

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017