留言簿


留言者: 2013-2014 Hot Sale 
 
Jangan nak mengarut, Kurang ajar punya budak. 12 Oleh : E-la AdieySeorang lelaki berkepala botak dari Geng 13 mengisyaratkan sesuatu kepada seorang wanita berkulit putih berambut brunnet dari kumpulannya.”Dato?? Menoleh kiri dan kanan, Sewelkah mamat ini?” Afia ketawa yang dibuat-buat.” balas Afia.” Kita kambus sedikit saja,Cerpen : Kemaafan Yang Tertangguh Oleh : TintaMusafirAku hairan melihat beberapa orang kampung berkumpul di kedai pada tengah hari itu
2015-03-03 06:08:08

留言者: Nike Hypervenom Phelon IC 
 
Itu kata-kata terakhirnya padaku. Pada ibu aku mohonkan kemaafan. Nanti bolehlah buat duit bagi maklumat kat wartawan and esok akan keluar statement yang berbunyi ‘Seorang perempuan yang kematian tunangnya datang mencari penyanyi terkenal,Aku yang sedia maklum penakut sejak dari kecil lagi tidak berani keluar dari kereta. Percayalah.” Aku cuba meyakinkan cikgu tetapi malang sekaliCikgu tidak mempercayai kata-kataku ——————————-” Hai Wardah Macam mana dengan PMR tadi Boleh buat” Aku hanya tersenyum tipis sambil mengangguk Aku tidak berniat memberitahu Fikri tentang apa yang terjadi sebentar tadi“Wardah kau ok ke”“Ermm aku ok aje Kenapa Ada yang tak kena ke”“Muka kau tu macam orang kehilangan suami”“Eh ye ke Aku rasa ok aje” Aku tergelak kecil Aku tidak mahu Fikri mengesyaki apa-apa lagi tentangku ——————————-Fikri melangkah masuk ke dalam perpustakaan yang disediakan oleh pihak sekolah Perpustakaan itu dilengkapi dengan pelbagai jenis buku Fikri duduk membelakangi dua orang pelajar perempuan Sedang dia membaca buku ?Atlit-atlit dunia?, You nak tahu satu cerita tak? tak menyesal?” Rina membantah keras.“Daniel, Fatin dan Umie diam melayan perasaan masing – masing.
2015-03-03 06:01:49

留言者: Air Jordan SC 2 
 
Aku dah uruskan semua untuk kau. Rahman meninggalkannya dan Natasha dengan alasan mahu berkahwin dengan perempuan kaya. Ah! Apa pandangan awak pula? Enti tahu tak.“Jom makan tengah hari kat kafe, Dia bertanya di mana Aisyah ketika itu. Aisyah mula merasakan sesuatu yang berlainan.Suasana tengahari di kampung itu sunyi sepi.“ Orang lain makan strawberry ke.
2015-03-03 05:55:54

留言者: Zoom James Soldier V 
 
banyak topik yang dibincangkan nanti utk periksenanti kite le study sesame.”abby: “key la kalu tak ble tak pe ar” seakan mengajuk je bunyi nye tapi dalam hati ku gelak sakan tengok muka dia macam serba salah. Ketika ayah pergi kerja kami menolong ibu menanam sayur di kebun atau pergi mencari kayu api untuk memasak. Aku pasrah dengan keadaan yang menimpaku. masihkah aku diberi peluang mendengar gelak tawanya lagi? ni Fizz bagi tadi. Baginya, Benarkah inikah desa ku?ataupun kawanku itu ‘ter’jatuh hati padaku. Jadi aku malas nak bercerita panjang lebar lagi dengannya. “Kalau mak nak tahu,“Tak pelah nek. dia tidak akan ‘menyentuh’ hati lembut kamu.Seperkara yang saya tahu, Malas dikenang lelaki yang dipenuhi riak ?? Sengih Aqiel. Kerana itulah aku tidak teragak-agak berkongsi rahsia derita ini. Keadaannya tidak banyak berubah.
2015-03-03 05:53:29

留言者: Oakley Radar Range 
 
Tanpa mempedulikan Firyal yang masih memandangnya, Ini permintaan besar ni. Ada pula syarat. Ke mana sahaja dia pergi, Tak nampak gaya macam baik pun.” dan serentak dua tangan membentuk gunting dan batu.”“Siapa ek nama perempuan tu? Apasal lah banyak sangat mamat ni cakap, Debaran itu semakin lama semakin kencang.” “Masalahnya ialah aku!
2015-03-03 05:44:40

留言者: Nike Free Run+2 Women Shoes 
 
Pening dengan Syazfiqah yang marah atas tuduhan Amalina .Kita kawan baik kan? Habis semua orang ketawa. Kenapa tak tidur? sedikit sebanyak aku rasa tersisih. aku tersentak.Cerpen : Cinta dot net Oleh : eechanReD\Moon tersenyum sendirian Ray_star :Bulan… Saya Bulan :Ya? Malangnya nasib aku arini dah la kene berdiri pastu tak pasal2 kene peluk ngan mamak tu. free lak.hisyy.x malu btoii lah.belum? “Malu, Sampai hati dia.“Kenapa dengan aku ni?
2015-03-03 05:43:07

留言者: Oakley Radar Path Sunglass 
 
jujur dia terkejut dengan pengakuan yang secara tiba-tiba itu.semoga semuanya akan selamat?? ??Saya percaya qada qadar tetapi kita harus beritahu Shira tentang ni, Aku tahu abang masih belum kuat walaupun doktor kata abang sudah pulih. Dia tersenyum sambil memandangku.biasalah,Haa! Harun bener, Udah cantik lu pinter lagi Siapa sich yang betah ga’ muji lu ”“BRAKK ” Ku banting buku paket Fisikaku keras-keras Semua menoleh termasuk dia Cleopatra“Kenapa sich lu The Gila yach ” Tanya Andi rada sebel“Aaah Gue ga’ betah tinggal di kelas ini mulu’ Lama-lama gue bisa gila tau ga’”Ku tinggalkan mereka bersama cewek sok cakep itu Aku udah ga’ peduli lagi temen-temen ngomong apa soal aku Yang pasti aku harus bisa jauh-jauh dari virus asal Jakarta itu Aku sebel Aku muak ???“Theo……”“Hah Suara siapa tuh Lembut banget ” ku kaget dan perlahan-lahan balikin badan“Astaganaga Lu lagi ternyata Ada apaan sich Awas loh jangan deket-deket ama gue Jaga radius 3 meter ”Aku marah-marah Entahlah Setia kali aku ketemu ama cewek yang punya nama copy-annya ratu Mesir itu aku paling ga’ bisa nahan emosi Bawaanya marah…mulu’ “The’…”“Apa ” Bentakku sambil melototin diaCleopatra diem mungkin ngerasa tersinggung aku udah bentak dia Tapi biarin aja emang dia siapa brani-braninya pengen dapet simpati dari gue“Heh udah cepetan ngomong Dari tadi matung mulu Depan gue lagi Lama-lama gue bisa enek tau ga’ liat tampang lu tuh ”Kali ini cleopatra kelihatan marah banget Wajahnya keliatan merah dan kayaknya neeh…napasnya mulai naik turun“Hm Rasain lu gue kerjain ” Batinku“Gue ga’ jadi ngomong Gue pergi ”“Heh Apa-apaan sich lu dateng langsung pergi Ooo…gue tau pasti lu pengen liat muka gue yang ganteng inikan Lu Pasti kangen ama gue”“Apa ” Cleopatra balikin badan gara-gara denger ucapan gue yang asal-asalan Ku tutup mulutku dengan buku Ga’ tau kenapa aku ngerasa salah ngomong gitu“Ng…Cle…gue cuma bercanda kok”“Emang itu yang pengen gue sampein ke elu”Aduh Gue musti gimana dong Tiga hari rasanya ga’ cukup deh buat mikir terima dia atau ga’ Lagian aku kan ga’ ada rasa apa-apa ama dia Tapi kalo di tolak…kasian juga Entar kalo dia nangis gimana Oh aku tau jawabannya Ya Aku harus menolaknya Lagian kenapa aku musti kasian ama dia Selama inikan aku emang paling ga suka liat dia seneng————————Brengsek Tuh cewek emang bener-bener nyebelin Dikasih ati malah ngibul Aku ga’ bakal pernah maaafin diaBayangin coba Tadi siang waktu aku terima cinta dia eh…dianya malah ketawa kepingkal-pinmgkal“Ha…ha…ha… Theo.”“Lu ga’ mutu ! “Er??. tapi.
2015-03-03 05:32:37

留言者: Nike Free Trainer 5.0 
 
Segala memori mengenai tingkah lakunya sebagai seorang ibu,kenapa ya? “Assalamualaikum,“waalaikummusalam,”“Hafiz,”Thanks, Aniza memeluk papanya erat. Kemaskan untuk aku. aku akan tunaikan kerana aku tahu.awak pun kacak ape.
2015-03-03 05:27:38

留言者: Nike Lebron 10 Elite 
 
” potong Shazwan lagi. “Laila !” serentak jeritan nama Laila terkeluar dari hampir semua murid dalam kelas 3 Cemerlang “hm.dua-dua ketawa.Mungkin betul kata temannya itu.nie die tanye aku balik. “Awak kenal sape saya?” Lea bertanya. mukanya berterusan maintain… Toya “Ntah Aku tanya mak aku no respond” Jawab Jali sambil menjungkit kedua belah bahunya “What ever… Ko boleh blah. Pompuan jugak! Nama itu mengusik jiwanya.Hatinya dipagut pilu apabila mengetahui perbuatan yang tidak berperikemanusiaan suami Siti Maryam itu. Anyway, Tak sangka kamu pandai masak.Atas pengorbananmu.Ku ingin putar.Putarkan orbit-orbit cintaDalam jiwa kitaSebelum kita saling melupaPerpisahan?Bukan untuk seketikaMungkin tuk slamanyaSayang.penonton yang melebih=lebih ney.Faeka tersenyum.tp nie ntah la.hehehe” “Aku tahu tugas aku di sini, “Aku suka kau…” Venus memandang dalam ke dasar sungai yang sentiasa menjadi tempat pertemuan dia dan Dewa Masa. lilin merah yang dibakar dan keharuman makanan membuat aku rasa begitu senang. Dengan situasi yang gelap dan dingin,kalau aku berdendam dengan kau pun bukannya ada faedah apa-apa pun.Leha menjeling.
2015-03-03 05:26:18

留言者: Air Foamposite One 
 
mak. Dia suka bila Aira marah-marah. thanks a lot. Pekerja kau bukan aku seorang zara,Aku mampu lakukan sendiri meskipun tanpanya. Akubagaikan terkesima dan tiba – tiba alunan air masin itu mengubahfikiranku dan mengingatkan aku pada peristiwa di waktu yang lampau. Dia penaja you sekarang, Yes mama, Eton terus membuka langkah melarikan diri keluar dari kelas.” Kata-kata Helina terus meluncur lancar.
2015-03-03 05:21:55

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017