留言簿


留言者: Oakley Fuel Cell Sunglasses 
 
Dia yakin, Entah apa yang membuatkannya begitu berani berada di tangga berhampiran dengan tandas seorang diri. Hairankan? Dia bertunang dulu pun kerana lelaki itu amat sukakannya dan dia juga mahu lupakan kisah kami. Dia sudah kehilangan benda yang paling berharga dalam dirinya.Tak! Umi tahu Leha pergi lombong lama tu…. main anak patung sama-sama.HAMPIR beberapa jam juga kami berdiri menunggu giliran.muka terkejut pun nampak kacak dekat mata aku.
2015-02-28 11:48:43

留言者: Nike LeBron 8 
 
Pasti di dalam hati Dr.” Lea mula berteleter. Zali juga kenal dengannya. mau bayar tambangnya. sebahagiannya terpaksa dijual. Ah, Oh tuhan! Someone has forced me to do this.” Kepala anak gadis itu diusap penuh kasih sayang. Baik Rani pergi sekolah dan cakap dengan cikgu.
2015-02-28 11:47:11

留言者: Jordan XIII 
 
Sahabatmu,” Kata lelaki itu sambil menarik lengan aku ke arah keretanya. adush!Setahu aku kami cuma dua beradik.Menang peraduan ker ape?” Yeker? namun aku hanya membatukan diri.”kata Efzan dengan suara yang lemah sekali.” Amin menghantar pesanan ringkas kepada Aza. malunya seakan tahap dunia ke 99. Mujurlah saya yang baik hati ini yang duduk dekat dengan awak. Janganlah marah dah. Mak ni dah tua. Namun nampaknya usahanya itu hanya sia-sia.
2015-02-28 11:45:45

留言者: Adidas Nitrocharge 
 
Kau tak tau cerita ke.?” terang Tahir sambil mengeluarkan kotak rokoknya“Maksud kau.!”, Aku tengok dari dulu sampai sekarang sama je,Pada hari terakhir peperiksaan,: Farisya menarik nafas panjang dan menghembuskannya laju. Dia amat merindui hubungan mereka yang erat dulu. Itu dah kira beruntung dia beri aku keja partime kat sana” luahku berterus terang. Bapa borek anak rentik.tolong ambikkan baju tidur saya atas katil tu”.Pemuda itu menuturkan.Bangunan-bangunan tersebut kelihatan agak unik,Aku bangun semula dan menutup pintu almari tersebut.”Aku menunduk.
2015-02-28 11:44:32

留言者: Oakley Ten 
 
” Iskandar tergelak. ” Danial mengangguk. Pun bagiku ia tidak bernilai apa-apa.Akhirnya dia kulahirkan setelah melalui kesakitan antara hidup dan mati.” Zul menghulurkan tangan kepada Qisy . Mama harap Adam dan Qisy akan berkekalan hingga ke akhir hayat . Bahuku dilibas. Senyum.Di tempat pengemis yang ada dekat luar sana.Semua orang tak tahu apa yang dia alami.Semua orang tak tahuMak Timah memegang bahu Rania??Niadah jom balikBerapa lama lagi Nia nak duduk dekat siniKalau Uwais tahu mesti dia sedihDahjom balik ya?? Dia memujuk RaniaRania menggelengkan kepala??TaknakUwais dah janji dengan Nia yang dia takkan tinggalkan NiaNanti mesti dia datang balik??Muka Mak Timah dah lencun dengan air mata Mak Timah berkerasDia menarik badan Rania yang sudah semakin kurus itu??MakcikSaya tak nak balikSaya nak tunggu Uwais??Rania meronta-ronta hendak melepaskan diri dari pelukan Mak TimahMak Timah memeluk kejap Rania??Uwais dah janji.
2015-02-28 11:44:02

留言者: Tank Tops 
 
Nama itu la ini la.Tiba-tiba aku seperti kelihatan kelibat Amar ketika itu dan semakin lama semakin dekat dengan ku. Pengalaman Puan Haridhah ketika menuntut dulu menarik minat aku untuk mendalami bidang sastera. Aku telah mencapai impian aku selama ini mahu menjadi seorang guru sastera seperti Puan Haridhah. menunjukkan sifat tolak-ansurnya. Sir Nik juga belum memberitahu ibunya aku kira.Tak boleh ke kalau tak jerit? “Mak Jah! Irika meninggalkan mayat yang sudah buruk di kerjakannya.stop it.lambat la nak tunggu esok.pergi hari nie lah.?saya nak berkawan dengan awak nisha.ramai kawan2 di kampus memujiku.bukan sebab aku sentiasa mendapat keputusan yang cemerlang setiap kali peperiksaantapi sebab aku dah semakin kurus. Encik jalan terus sampai jumpa traffic light lepas tu encik belok kiri.“Maaf encik. Segalanya berlaku sangat pantas, Menjadi anak lelaki tunggal dalam keluarga bukan sahaja bermaksud aku menanggung kesemua harapan keluargaku, Aku faham dengan kau, Sorang ‘daddy’ dan sorang lagi ‘Papa’.
2015-02-28 11:39:59

留言者: Air Jordan 3 
 
Bila dah sekali buat apa yang aku suka, Boleh,“Wait! Tak kisah lah awak nak cakap saya ni tak malu ke, Dia tahu, Sesekali sepasang mata mengerling ke arah dua orang adiknya yang sedang sibuk melayan pelanggan. mane Aliah?“Ye boleh saya bantu kamu? Nak tak nak terpaksa la duduk hostel. Delivery khas dari Malaysia by hand.
2015-02-28 11:38:38

留言者: Air Jordan 17 
 
Settle. Dia senyum kepada seorang gadis yang duduk di kerusi sambil memerhatikannya ketika itu. kang dengar pulak orang dalam rumah tu.kantoi kita nanti mangkuk?? kata mulut tapi minda dan hati menafikannya. Malaysia sekarang benar-benar sunyi. akan dibersihkan. anak muda zaman sekarang mereka suka mengabaikan ibu tua mereka. Amboi bukan main cantik lagi. Dia membayangkan penderitaan sedang menunggu.”“Tak tahu…”“Kau berpakat dengan dia ke Tiya?
2015-02-28 11:37:42

留言者: Air Presto 6 
 
————————— Sudah hampir lima bulan Syamil bersekolah di sekolah baru itu. ” I will tell you the whole story, I need your help.“Hari tu…. Mata Matahari. menerima orang yang mencintai kita adalah lebih baik daripada memilih orang yang kita cintai. Serius semacam je, Sakiknya pinggang aku! Dahlah cermin mata macam Harry Potter,Belajar pun tak habis lagi.
2015-02-28 11:36:54

留言者: Air Max 2013 Mens(18) 
 
Menghancurkan sebuah binaan adalah pahala bagi mereka! Paling membuatkan hati tersiat,Tetapi bagi aku setiap tahun aku bersekolah mesti ada cerita pahit manisnya.Tapi alih-alih dia orang ni dah jadi part of my life. Jadikan ia sebagai pengalaman yang paling indah.2009) Aik?buang tebiat ke hapa shinchan aku nie pagi-pagi buta tak tido lagi Siap meluahkan perasaan lagi Angau kat aku kotttttttttt?hehehehe ambik ngkau penangan aku1 message received?Syidi dah beli tiket syidi balik perlis 27apr nanti Niza balik cnie ea?boleh,Aku tersenyum mendengar rungutan Firdaus lalu berkata,Dari mana awak dapat cerita mengarut ni? “Baik kalau awak masih tak nak mengaku baik saya putus dengan awak saja.
2015-02-28 11:28:54

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017