留言簿


留言者: Air Jordan 2 Sale 
 
”ugut Rizal.“Pak su melampau!Aku kaku terlentang disitu.Aku tersedar namun aku tak dapat melihat.hahaha. “Rizlecturer dah masuk la.Tiada riak-riak penyesalan di wajah En Najib.Begitu bertuah kerana sirna keinsafan menyapa sebelum ajal menjemput. Senang sikit hati saya ni,” Anishah memandang tepat kearah bebola mata lelaki dihadapannya itu. Kemudian,“Kalau macam tu.
2015-02-28 10:30:03

留言者: Jordan New School 
 
” muka Naila benar-benar nampak macam orang yang terkejut.Nadir?mata Nadir di pandang tajam.Nadir terdiam.?? azam Alyssa dalam hatinya. Dan dia tidak mahu perasaan yang dia simpan itu, memang saya buta. Dah macam orang gila pulak aku tunggu kau.” Humaira tarik muncungnya. tapi takut nak dekati. Sunyi rumah ni Ain takde. Tombol pintu ku pulas perlahan-lahan.
2015-02-28 10:28:09

留言者: Nike Air Max 95 Homme 
 
Aku tidak tahu gurauan Aisyah itu sungguh-sungguh padanya atau sekadar mainan.yang realiti tak mustahil boleh jadi fantasi bagi kau. Penghawa dingin bagai hilang fungsi.“Thanks ma! “Kenapa? “Ada hal?Waktu petang macam ni sangat sesuai untuk beriadah.Dua bulan lepas tu kakak putus dengan Kamal.
2015-02-28 10:25:49

留言者: Nike Free 4.0 V2 
 
jika tidak dia pasti akan menjadi pelarian di negara sendiri.”Haikal seorang penyangak merangkap penipu alaf baru yang terhebat. Mujurlah dia sempat memegang hujung tualanya yang nyaris terlucut. Masa sebelum aku masuk dalam bilik air ni lagi. Dalam kepayahan akibat kelesuan dan keterbatasan pergerakan, Alisya mengesan yang Azizi seolah-olah menjauhkan diri.mama dan adham.aku menerima.Setelah ditambah.ditolak.skola pompuan.mmg xde prasaan malu r.
2015-02-28 10:23:02

留言者: Air Jordan 3 
 
Kelincahan Kid melakukan kerja memasak diperhatikan oleh Firdayu. Kid memberikan senyumannya pada Ruzair dan Fahmy. Sazri tetap nampak tenang dan segak dimatanya.” Farisya menegaskannya sekali lagi. aku kerling ke dalam rumah. Dah lama rupanya Mohd Zaffirul Hakim Mohd Hanafi aka suami aku ni,”tanya gadis cina dari tingkatan 6 atas kepada puan kokilam,“owh, menikmati waktu di atas ranjang. Dengan lembut bibirmu yang merah semangka menyesap wine.
2015-02-28 10:20:49

留言者: Nike Foamposite 
 
Afi memang dari dulu ada hati dengan Alia.“Allah itu Maha Mendengar, Dia selalu merasakan dirinya dan 226 kanak-kanak lain yang menetap di Pul-e-Charki amat bertuah jika dibandingkan dengan kanak-kanak lain yang tidak terjamin keselamatan mereka di luar. dapat gaji cuba berjimat sikit.“Aik,” aku bercakap sambil menekan-nekan perut yang sakit kerana terlalu banyak gelak. Ayah mendongak dan nampak aku disebalik tingkap. “Global merentasi sembadan duniawi. lirikan matanya sentiasa terbayang-bayang di kotak fikiran aku. Dah naik gaji ke?
2015-02-28 10:19:46

留言者: Ray Ban Rare Imprimer 
 
” aku tanye Hazril.”“Oooo.ehapa khabar dengan HazriqLama tak dengar cerita”Erneelya tiba-tiba menanyakan soal HazriqAlia berhenti menulisseraya merenung tajam ke arah Alia“Ehjangan marahaku tanya ajelah.masih ada rezeki untuk kita. Maafah??I bukan dalam golongan species tu.” “Tak baiklah you ni, Jangan buat saya begini.??. Diorang ni pulak,sebenarnya,” Kata hatiku.
2015-02-28 10:18:15

留言者: Legit vs Fake 
 
kesudiannya bermadu untuk melihat kebahagian ikmal.ikmal teringat kata-kata pujangga.mereka tidak dapat diselamatkan.anaknya lemas didalam perut. tapi hari ini saya sudah faham…“Allah tu maha adil.”Saya hanya mengangguk. Sedang asyik akan bercinta bersama Maia,Aku cuba memujuknya untuk berhubung.Pada malamnya berita itu aku khabarkan kepada ayah yang tercinta. cepatlah.” laungan manja rakan baruku yang memang tidak pernah jemu untuk mengomel mematikan lamunanku sebentar tadi dan lantas aku berlari anak untuk mendapatkannya Teha satu lagi nama yang bisa menghias senyum dibibir ini selepas roza Dia aku kenali di kelas baruku ketika subjek Nature Conservation Ketika itu ia sedang ditertawakan oleh rakan-rakanku yang lain kerana kecuaiannya yang datang lambat kekelas dan didenda oleh pensyarah Namun kerana alasanku yang menyelamatkannya meyababkan ia terhutang budi kepadaku dan kami menjadi kawan rapat Teha rakan yang sungguh baik dan berperwatakan tomboy Gayanya yang alah-alah mat kacau sememanganya acapkali menggeletek hati ini Setelah enam bulan bersahabat aku suarakan rasa hati ini kepadanya ” Teha nanti bila kau da ada pakwe kau tak ble macam nie lagi tau. Elok kau kahwin sajalah”. Umar mengelap peluhnya seraya merasakan ada sesuatu yang tidak kena.Akak tak perasan Su pun masa di Kafe tadi.
2015-02-28 10:16:03

留言者: Womens Jordans Heels 
 
Begnya disusun kemas supaya penumpang lain boleh duduk selesa bersama dengannya. Barangkali seorang penulis sastera seperti Hanafi mahu ilham lebih istimewa dalam setiap karyanya. Three weeks had passed. And the SPM was over.”“Eleh.bukan dia orang tau pun Nasuha tu siapa”Tanpa didugaada makhluk yang sedang membesarkan telinga dengar perbualan dua sahabat karib tu Ainul condongkan kepala ke kananmemikir Nasuha mana pula ni Ouh. Senyum.” Maafkan Syam Mak Long” Syam menitiskan air mata? tapi hati Jiha dah tawar nak terima dia kembali, Aku tahu ia seekor kucing betina sebab telinga kanannya digunting kerana telah dikembirikan. Aku hanya mampu menggeleng kepalaku semasa dalam perjalanan keluar rumah untuk ke sekolah pagi itu.” Alah. macamlah orang tak tau. Aku sengaja mendiamkan diri sengaja menguji Jaja. “By the way,”“Really?
2015-02-28 10:14:55

留言者: Foamposite Nike Air 
 
Aku menoleh memandang Naim yang sednag mencuba baju melayu. Bagaimana dia hendak menggantinya kerana tiada wang seperti mereka? “Harun, Ke Taman Evergreen. “Ruru akan sentiasa ingat Belle. Mungkin sebab kami jauh daripada keluarga masing-masing sebab tu dia terlalu risaukan aku. Selalu aku je kena duluan. Afia menyambutnya dengan rasa serba salah.“Dah? d.
2015-02-28 10:14:10

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017