留言簿


留言者: Air Jordan 5 For Cheap 
 
Ampunkan ku wahai Tuhan Yang Maha Pengampun. Pendirian yang baru ku bina seakan-akan goyah. Tanda tanya bermain di benak Shamsul, Namun, Tak payah nak berputar-belit,Novel : 1 2 3 Cinta 8 Oleh : Cik KieyahBAB 8 Petang keesokkan harinya Milan meninggalkan anaknya dengan perasaan kecewa. kecewa, guru disiplin SMA kami. dia telah memenangi ratu cantik Sekolah Menengah Atas (SMA) ini selama lima tahun berturut.
2015-02-28 09:40:11

留言者: Air Jordan Take Flight 
 
Luthfi masih diam sambil pandang tepat muka aku. Jadi, Perlahan-lahan, Kejam sangatkah aku? Melampaukah tindakan aku!Anneesa memandu tenang. Adiera lebih suka menyanyi bersama teman. apa yang terjadi?Kenapa semua orang menangis?Bait-bait puisi riang,mana aku nak letak muka ni kalau diaorang tahu aku ni gelandangan dengan tiba-tiba.ye lahaku memulakan hidup di kl ni dengan hasil kerja ku sendiri dan mereka pun tahu.13am Aku dan gadis mabuk itu lepak di atas bangunan rumah nya.
2015-02-28 09:38:52

留言者: Jordans 4 6 Fusion 
 
Aku mandi dengan secepat mungkin.Sementara menunggu makanan kami sampai,pasrah.menerima segala yang mungkin terjadi. Tolonglah Wan, Minum apa, Aku nak juga tahu. ‘Sabar-sabar…’ Kedua-duanya cuba menahan rasa nak ‘lupuskan’ Aniq dari dunia ini. Paksa rela ke apa? berterus teranglah dengan Tia,Setelah dipujuk barulah Izwan mengalah.
2015-02-28 09:30:56

留言者: Nike Shox Turbo 
 
“Fiza!ibu mertuanya.Bayi dalam kandungannya kerap menendang nendangnya.Ya… aku derhaka,”Beberapa tahun telah berlalu.“Ibu,”suara Hajah Ixora yang menyapa cuping telinga Faris membuatkan hatinya bertambah panas. Namun,” Aku sengaja membalas dengan loghat Kedah.” aku jerit padanya.
2015-02-28 09:27:35

留言者: Ray Ban 1878 
 
“Ibu, Hatimu sangat suci Anis.” Getusnya. tiada kawan di sebelah untuk dilayan bercerita.Murung.Aku tak nak kawin dengan dia. Aku ni muda lagi tau!! Zarul Irham yang sedang leka mengulangkaji pelajaran di balconynya memandang Ain Najwa sepi. Esyraf betul-betul cintakan dia.*********Sudah dua hari Aleya menumpang di rumah Atika.
2015-02-28 09:25:55

留言者: Air Jordan 10 
 
Makin hampir di bahagian atas tubuhnya. “Ya Allah, “Sekarang awak percaya tak?”Suara itu nampak ceria sahaja macam empunya badan. Lagipun aku tengah stress ni. Rizal sentiasa muncul di saat anak-anak saudaranya dalam kesusahan. Kalau kamu ada apa-apa informasi tentang dadah tu,”“Yam kahwin sajalah kan senang,” Gadis itu memasamkan mukanya.“Sorry.Sorry”kataku sambil memerhatikan gelagat gadis bertudung itu“Tak pa Saya yang patut mintak maaf Saya tak nampak awak tadi Sorry lagi sekali”kata gadis itu“Maaf awak tak diterima melainkan awak sudi keluar makan malam bersama saya”“Keluar makan Saya tak kenal awak macam mana saya nak keluar makan dengan awak”“Tu lah sebabnya saya ajak awak keluar makan Kita boleh berkenalankan”jelasku“Baik lah Ni nombor fon saya”kata gadis itu sambil memberi sekeping kadOhh. Tiba-tiba aku disapa oleh Azfar. perasaannya kian berkecamuk. pandangan matanya tetap setia tertancap pada sebujur wajah yang tertunduk merenung tanah. Diakan lelaki.Seketika kemudian homepage Facebook terus dimasukinya dan entah apa yang membuat tangannya begitu gatal untuk mengklik kepada profile Aisyah pun dia tak tahu. Seandainya dari awal lagi aku sedar akan pengorbananmu, kamu pergi ni tanpa restu dan redha kami, tapi dia baikkkk. banyak kerja perlu diselesaikan.surat-surat kecil juga sudah jarang dihantar Iman akur dalam resahSehinggalah satu hari.
2015-02-28 09:25:21

留言者: Herre Nike Zoom Soldier VII (7) 
 
”“Abang ada sesuatu nak bagi kat Sofia ni.” ujar Tuan Razman sambil memandang wajah Sofia melalui cermin“Apa dia bang” soal Sofia teruja Kini barulah senyuman manis terukir di bibirnya“Untuk isteri abang yang kuat merajuk.Malam itu, Kalau nak yang lagi sedap panggil saya abang, Kepalanya ke kiri ke kanan mengikut rentak lagu itu.“aish bukanlah ni cousin aku,ada la sebulan.pastu balik UKM balik la. Katanya mau membuat makanan untuk anaknya. Siapa tahu maling itu beraksi malam ini. Ainul cebik. Macam ada masalah dunia je.
2015-02-28 09:21:31

留言者: Nike Air Jordan Homme 
 
diari dia hilang lagi. Atas alasan apa,kamu ada masalah?seperti dia tidak faham hatiku. kenapa?” soalku ringkas” Kak Rus??Kak Rus sepatutnya adik yang tanya kenapa tau Puas Ruha telefon tak berangkat-angkat Ada kes emergensi dekat rumah ni Mak dengan abah nak cakap dengan Kak Rus Silalah tahan telinga ya, warnanya tak kuning, Nak leleh dah air mata.” Huda cuma senyap. Subuh tadi aku dah call,” Dibesarkan mata ke arah Azam yang terkekek-kekek di bawah pokok mangga itu.
2015-02-28 09:21:01

留言者: Air Jordan Fusion 4 
 
Kita dah sampai hospital ni .”Aku hanya menjawab dengan anggukan sahaja kepada soalan nya . Suatu hari, Faizal, Jauh ke pelusuk dunia. Sunyi,“Aku geram betullah tengok mamat tu. Aku saja je tanya.Rupa-rupanya akak silap bila akak dengar sendiri dari mulut papa.biarlah dia.
2015-02-28 09:20:24

留言者: Air Jordan 4 Retro 
 
Cerpen : Balada Hati Oleh : Gadis Hijau2003Dari jauh kelihatan jejaka tersebut tersenyum sumbing tatkala melihat kehadiran gadis yang menjadi pujaan hatinya Taufiq ternyata seorang lelaki yang baik. Semuanya Nina sanggup lakukan semata-mata untuk terus hidup bersama Taufiq. melihat adik-adiknya berebut-rebut memilih dan sesekali ada yang merajuk, memberi satu kepuasan kepada dirinya.”ujar farah sambil menunjuk diri sendiri. Hei mierul…kenapa kau diam.” “Aah, Mungkin sebab leka sangat dengar MP3 sampai tak sedar ada orang lalu depan saya. Khaleq terus mengecil dan terpencil. meninggalkan menu yang sudah bertanda-tanda.” Madam Chua mintak persetujuan. Tak depan sangat, statusnya itu menerima komen dari pembaca lain. dan sesekali menidakkan. Zetty melilaukan mata mencari meja lain.
2015-02-28 09:19:33

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017