留言簿


留言者: Nike Air Jordan Retro 5 
 
Aku masih menggagahi diri untuk terus menunggu walaupun di dalam hati ingin saja aku berlari balik ke hostel. Jauh di negeri orang dan ibu terpaksa menanggung rindu yang tidak kepalang. Abang lang itu…. Manalah tau dia memang jodoh kau!“Apa bu, ucap Ezani lagi. I love you.” ucapan terakhir Fakrul sebelum mereka berpisah di bilik hotel mereka tadi kembali terngiang-ngiang ditelinganya Tanpa semena-mena air mata Ezani luruh“Abang. Takut? Siapa pun budak itu dia tidak takut.Am tak ada banyak masa lagi.
2015-02-28 08:43:23

留言者: Nike Zoom HypeRev 
 
Mikail akhirnya tunduk jua pada pujukan Adin. laungan Adin terhenti apabila bunyi “Puutt.!” tiba-tiba kedengaran dan diikuti dengan suatu bau yang kurang menyenangkanOppss!tak ada hati perut betul , Bila aku melihat Haziq memakai baju lengan panjang dengan pantas aku menarik lengannya untuk membantu ku berdiri. Huh… Tiada apa yang aku boleh buat saat ini selain melakukan kerja-kerja aku di sini sebaik mungkin. Jangan samakan mereka. Kami terus tutup pintu secara spontan. malasnya aku nak buat kerja. “Takda mana-mana lelaki la yang suka kat kau. “Kalau saya tak sempat nak jaga anak saya ni.
2015-02-28 08:42:50

留言者: Air Jordan Retro 10 
 
” Bertalu-talu Eisu mengeluarkan segala rasa tidak puas hatinya. Kek harijadi yang menjadi batas lilin-lilin itu berdiri juga dipandang Eisu tanpa nafsu. Firdayu terus senyap. Dia nak mengelak diri sekejap. buat mereka yang terluka kerana cinta, Seluruh hatiku, lelaki yang terlalu sempurna di matanya, mereka semua hanya mahu beseronok dengan cintanya tetapi tanpa mereka sedari merekalah yang di perbodohkan oleh Aryana. “Apa ni?” “Mana bolah tada.
2015-02-28 08:40:20

留言者: Oakley Jawbone Sunglasses 
 
Dia masih teringat ramahnya Iman menegurnya di tapak perhimpunan. doa2 kan abg,mungkin sbb tajuknyer laa kot diorang bersemangat.mungkin x jugak. Maafkan Rini.” Azah mengintip perlakuan Diana, dapat gaji habis licin kau bedal. Abah insaf dengan perlakuannya dan berjanji akan pulang ke rumah dalam dirinya yang baharu lebih baik. Abang, membuatkan dia mengabaikan anaknya sendiri. Inilah kali pertama dia keluar.
2015-02-28 08:38:14

留言者: Air Jordan Pro Classic 
 
Sudah berkahwin ke? Manusia memilik mimpi Ada yang mengejar dan mewujudkannya Ada yang mundur dan membuangnya Ada pula yang diam dan hanya menyimpannya sepanjang sisa hidupnya Dan aku hanya menjadi manusia yang terakhir itu.” Seorang pengawas lelaki menegurnya dengan muka serius. Minah Laksa. Dia mengucup Yasmin sepuas-puasnya. mengusik antara satu sama lain itulah rutin harian mereka yang tidak pernah berhenti bagaikan kisah hidup yang tidak ada penghujungnya.min nie wat bodoh plak aku panggil.aku sejuk arh.”-kepala lutut dh gigil nie “hello…yg sejuk tue kobukan akubuat apa aku nk naikkan suhu”-x leh manjakn sgt miss rusty nie “ikut ko arh…”-tgn min sibuk mngelap pingganaku melirik ke arah min dgn ekor matamiss rusty sibuk tue…pantas tgnku mencapai remote aircondbutang menaikkan suhu aku tekanfurh…harap2 min x perasan peng…………………. How lucky am i. Hahaha” George ketawa terbahak-bahakDarah aku naik memuncak laju Kepala aku seakan jadi ringan ‘Akal seperti sudah hilang arah panduan Perkataan ‘tasty’ dan ‘virgin’ dari mulut Garry seakan-akan bara yang memuntahkan lava untuk aku“Letakkan Allah di hati Wan InsyaAllah kat mana Wan ada Wan tetap akan jadi soleh”Kak SarahWajah Kak Sarah yang redup seakan jadi bayangan di mata Aku mencapai pisau yang aku simpan Menggila Berlari sekuat hati menuju ke arah George dengan satu jeritan panjangYang aku ingatAku hanya nampak senyuman George Dan hulu senapang yang kian membesar di matakuSebelum segala-galanya menjadi gelap****Langit gelap“Abang sampai bila kita akan macam ni ya” Tanya Karim adikku Dalam pelatnya yang masih berusia 8 tahun Mengesat peluh dalam terik yang membahang panasnyaDia meneliti di celah-celah runtuhan rumah kami Mencari-cari jika seandainya masih ada barang yang digunakanAku duduk Mengikat barang-barang ke dalam kain pelikat yang akan kami bawa Berdiri merenung langit MalaysiaLapangSudah tiada lagi bangunan pencakar langit yang dimegahkan Sudah tiada lagi keagungan yang dibangga-banggakanRumah kami bukan rumah kami lagi Tempat kami bukan tempat kami lagi Negara kami kami dibuang darinya“Tak ada orang yang nak selamatkan kita ke bang Tak ada orang yang nak datang bantu kita ke Kan banyak orang Islam kat luar”Aku merenung dalam Dulu ketika kami selamat Semua leka Seronok dibuai mimpi manis Berpesta siang malam Seronok Halal haram ntah dicampak ke mana Bercampur segala Berleluasa semua Maksiat tak perlu dicari Buka mata sahaja sudah boleh nampak Tutup mata juga boleh dengar Judi apatah lagi sudah terang-terangan dihalalkan kerajaan ketika ituAdakah ini bala Allah untuk kami“Ntah lah dikNegara IslamHurm. Sewaktu aku berjalan menyorokkan diri di bandar.
2015-02-28 08:36:23

留言者: Nike Dunk Low 
 
lelaki yang amat menyayanginya. Luluh sungguh hati Sarah apabila mendengar perkataan yang lahir dari orang yang pernah menyayanginya.” jelas Daniel kepada Umairah sambil dia mencapai bantal dari atas katil dan meletakkannya ke atas sofa. Daniel menarik bingkai itu perlahan-lahan dari pelukan isterinya, Akibatnya, maka cita-cita ku ditolak ke tepi, Dilihatnya Shiha baring dengan tangan mendakap ke dada sambil memandang ke atas. Kau ada apa-apa ke dengan Amirin tu? Makan je.Jangan malu-malu dengan Faris Faris sporting k”Faris memanggil waiter***Sudah setahun Lisa dan Faris kenal Sekarang ni mereka sudah pun bergelar sepasang kekasih apabila Lisa menerima lamaran Faris untuk menjadi kekasih hati Faris 8 bulan yang lalu Nia pula sudah pun menjadi isteri orang 7 bulan yang lalu Faris dan Lisa selalu menghabiskan masa bersama-sama Lisa selalu menemani Faris bermain futsal pada waktu malam Faris pula setiap hari menghantar dan mengambil Lisa dari tempat kerja Percintaan mereka memang indah Mereka tidak pernah sekali pun bergaduh Ini membuatkan hubungan mereka makin erat Faris bersyukur kerana dipertemukan dengan gadis yang amat memahami dirinya Tidak sedikit pun Lisa memarahi Faris walaupun Faris pernah melukakan hati Lisa Faris sudah nekad di dalam hatinya yang dia mahu memperisterikan Lisa Faris bergegas keluar dari rumah apabila Lisa menyatakan mahu berjumpa dengan Faris Ada perkara penting yang Lisa ingin beritahu kepada Faris Sampai di tasik yang indah itu Faris dapat melihat Lisa duduk sambil merenung tasik yang damai itu Faris datang dan duduk di sebelah Lisa Tangannya menggenggam erat tangan Lisa“Ada apa yang sayang nak cakap dengan abangHal penting ke”Faris merenung wajah Lisa yang agak sugul“Penting sangat abang Harap abang jangan terkejut dan terima dengan tabah k”Lisa membalas pegangan tangan Faris“Ape dia sayang Janganlah buat abang risau Sayang nak tinggalkan abang ke”Faris mengangkat dagu Lisa“Sayang taknak tinggalkan abang tapi sayang terpaksa tinggalkan abang”airmata Lisa mula mengalir“Sayang. sayang”.“Zurin sayang… ibu nie, dia dilanggar kita bergegas untuk ke hospital tatkala tahu kamu ditahan di wad.”“Allah.
2015-02-28 08:35:29

留言者: Jordans 13 James Fusion 
 
lumrah semulajadi, Raihanah begitu mesra menyambut sapaannya manakala Iqa pula terlalu dingin untuk berbual dengannya, cinta aku tak bertepuk sebelah tangan.“oh, Pintu bilik Ira diketuk perlahan sebelum tangan kanan memulas tombol pintu. ambik pinggan untuk Angah sekali.” “Hendak seribu daya Alees. Begitulah rutin Alees hingga satu hari ibu Alees merasa hairan kerana Alees kerap pulang lewat. patung beruang dan juga sebentuk cincin perak. Ketika itu.
2015-02-28 08:34:47

留言者: Bleu Nike Flyknit 
 
Sudah dua puluh minit berlalu sejak lelaki itu meninggalkannya di atas katilnya tadi. Maya….Zaaf akan setuju terutama kalau ira calonnya.akak.kau memang.Tiba-tiba aku terdengar bunyi seperti orang berjalan menuju ke arah bilikku. ia tidak akan tercipta bertahun-tahun malah berabad sekalipun.“Kau termenung ke berangan?Ibrahim tidak mahu mendapat zuriat dengan kaedah tersebut. Semua yang di dalam bas tidak menghiraukan gadis muda yang tidak menghormati hukum-hakam agama itu dan mereka tidak mahu menasihatinya kerana khuatir dia akan akan menghina agama dengan lebih teruk lagi.
2015-02-28 08:32:35

留言者: Nike Mercurial 
 
Lagipun nanti saya memang kena sentiasa melawat awak kat sana sebab saya takut awak dikebas orang, tipu ar tu. Mahu ditolong ayahnya membina batas baru. ??Seperti semut,tapi,Munirah berdiri, Terbit kekesalan dihatinya. Ikhwan ingin mendapatkan nabila tetapi wanita itu telah tiada. Aku melihat lagi dia bangun beredar daripada kerusi untuk berehat sebentar untuk memberi laluan iklan pesanan para penaja rancangan tersebut. Aku melambai lemah.
2015-02-28 08:31:23

留言者: Jordan 4+21 
 
Dia lantas sahaja bangun dan membuka PCnya.” tanya Reen inginkan kepastian. masih berkisarkan tentang Sir Nik.Dan untuk lima belas minit kemudiannya, Hanya sesekali sahaja kedengaran zairil membalas persoalannya itupun hanya ‘ya’ dan ‘tidak’ sahaja.pacat.makkkk………tolonnngggggggg”….jawabku,mula la seribu satu alasan kau tu.” pesanan terakhir Umaira’ sebelum berlepas bersama-sama krew-krew televisyen swasta negara itu masih berputar-putar di kotak fikirannya.hatinya berbolak-balik kini.mungkin situasi sekarang tidak akan berlaku.”lelaki itu menghampiri Jibil dan Agiu dengan lirikan mata yang penuh rasa curiga. Anis nak susu ni.” soal mak. kan? Sememangnya aku tidak akan diabaikannya. Tak malu ke hah?” Yasmin menahan geramnya yang membuakApabila bosnya Tuan Azlan juga menjadi penonton tidak berbayar melihatkan drama yang dilakonkan oleh Daniel “Yasmin Suraya I am really sorry about what had happened You’re the other half of me I can’t live without you I betul-betul minta maaf sayang” Daniel menghulurkan sejambak bunga yang dihulurkan oleh Karim Kali ini bunga yang diberi berkali-kali ganda lebih besar “Daniel Janji nak belanja kita orang makan Perut dah bunyi lagu Linkin Park ni woi, Orang di kiri dan kanan tidak sanggup ku pandang. a little. dah tumbuh.
2015-02-28 08:30:16

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017