留言簿


留言者: Jordan 1&23 
 
awak tak marah? Selepas itu aku tidak bertanya lagi. Kenapa tak bawa?apakah semua ini?Saya akan tunggu.Zakuan kirim salam sayang kat kau. air masuk????Akak tidurlah,Melihat kanak-kanak di rumah itu menginsafkan aku betapa nasib manusia itu bukan pilihan kita.“Tak kuasa aku nak ingat kejadian tu.Nasib baik dah siapkan minit mesyuarat tu.
2015-02-28 08:28:01

留言者: Air Jordan 1 
 
Aku melihat dia asyik menenyeh-nenyeh matanya, dan apa sahaja pada dirinya, hari ini dia sudah mahu berhenti daripada jatuh cinta,” di jengkelkan matany ke arah Sumaiyah “Pula? Tak le lawo bebeno yang Si Johan ni boleh tangkap cintan nak mampus. gemar menyendiri berubah menjadi lebih peramah dan mudah mesra. Merasa teguh untuk berdiri dengan kehadirannya. Baru ko kenal mana tinggi langit, Masa dekat hospital tadi, Dah banyak usaha yang aku lakukan untuk membuatkan dia melupa kan aku.Namun semuanya sia-sia.
2015-02-28 08:27:19

留言者: Nike Dunk SB Lav 
 
bantal dengan tilam merayu-rayu,”Laju tangan ketam Puan Lia hinggap tepat pada sasarannya,“biasa la tu.buat-buat tak tahu pulak.“nah! Nama yang tidak pernah luput dari ingatan. Bukan bahuku,********************“Assalamualaikum! Apa semua ni?” teresak-esak suara Eena bertanya bagi mendapat kan kepastian“Eena biar lah abang berterus terang.”Sayup-sayup aku dengar suara seseorang memanggil nama aku.aku terus rebah tidak sedarkan diri.berbalik kepada citer toyol tadi…toyol yang dimaksudkan sebenarnya nota-nota kecil yang kami sedaya upayanya buat untuk dijadikan penyelamat semasa menjalani ujian atau kuiz. kiranyer tengah berbulan madu lah sekarang.Buqin lak dah lama berkahwin dah ada 2 orang cahayamata pun.’sudah siapa pulak nak habiskan semua ni?“kenapa tangan Adam ni?”soal Tisya sambil meminta tolong.“ok Auntie, Tanpa berfikir panjang Hedi pantas menyarungkan jeans lusuh yang sedia tergantung di belakang pintu bilik. Melihat jam di dinding sudah pukul sepuluh malam.Pandangannya jatuh ke bawah kerana haram bagi seorang wanita berpandangan sesama bukan muhrim.
2015-02-28 08:25:44

留言者: Nike Air Max 97 Hyperfuse 
 
Jalak, Seketika kemudian tangan Sharipuddin yang menggenggam paruh tadi menulis sesuatu di atas lantai : “KEH! baliklah! Emak awak berzina dan lahirkan awak. Mudahlah dia mengakses laman sesawang facebook, Sedangkan,Dipakaikannya gincu,”Munirah bersuara lembut. Bertalu-talu ucapan tahniah diterimanya. Hanya khayalan menjadi teman sepermainan perasaan itu.
2015-02-28 08:22:18

留言者: Air Jordan 12 & 11 
 
Perbuatan sahabatnya,”Wardah terdiam. Jangan berlakon la Encik Muhammad Amar B. semalam aku tidur di bawah tapi kenapa sekarang tidur di atas? “Kalau TERtinggal? “I don??aku melelapkan mata di dalam dakapannya.Kalo ikutkan hati, rumah aku ni tiada apa-apa yang boleh dimakan. Mak ayah aku sakit.
2015-02-28 08:18:44

留言者: Air Jordan 1 
 
eisya.ererr. xkenal saper. “Mak ! Oh Timah ! Aku mula menjadi cacing kepanasan. “ASSALAMUALAIKUM aunty, Tanpa membuang masa, papa tetap membisu. Aku rasa kau pun pernah dengar perkara ini. kalau ada pasti Ain akan cuba mengelak daripada bertemu empat mata dengannya.
2015-02-28 08:16:49

留言者: Luxury Jordan Brand Legacy Club at Extra Butter 
 
Kadang-kadang sampai boleh menangis sambil baca novel. Sakinah berasa gundah gulana. keluar telinga kiri.” terus dia merampas bukunya dari tangan Ain. Anak kecil itu menyembamkan mukanya di atas katil, err. inei Kami seronok sangat berada di sini” ujar Lee dengan pelat cinanya Kedengaran janggal bunyi sebutan ‘inei’nya itu Dino dan Mathew tersenyum-senyum mengejeknya Namun Lee buat-buat tidak nampak “Kalau macam tu tinggallah di sini dua tiga hari sebelum Meldoh baru pulang semula ke kampung” kata inei Eroh sambil menyuakan nasi kepada Lee Seronok pula dia melihat anak muda cina itu makan dengan begitu berselera “Tak boleh inei” tingkah Hiego“Saya sudah janji dengan amei esok kami akan mudik ke pekan Belaga Mahu jemput kakak yang datang dari Bintulu Tahun ini mereka suami isteri sambut Meldoh di sini” sambungnya lagi“O kakak-kakak kamu semua balik” “Tidak inei Annie dan suaminya saja Yang lain balik ke kampung suami masing-masing”“O tak apalah” Inei Eroh memandang pemuda bertiga itu “Lain kali kalau berkesempatan janganlah segan untuk datang lagi Oh ya memandangkan kamu menyambut Meldoh di sini jemputlah ngabang ke rumah nanti” pelawa inei Eroh lagi“Ya inei” sahut Mathew sebagai mewakili dirinya dan yang lain “Terima kasih inei Harvit Julan kerana susah-susah menjaga makan minum kami sepanjang berada di sini” Hiego memandang sekilas ke arah Julan Gadis ituhanya mengukir senyum di bibir**********Malam itu Harvit Hiego dan kawan-kawannya duduk bersembang di atas pangkin Memandangkan ini malam terakhir mereka di dusun mereka tidak kisah tidur lambat Julan Anya dan ibu mereka duduk di serambi Mereka dapat mendengar sayup-sayup isi perbualan anak-anak muda itu Sesekali tergelak kecil dibuatnya apabila mendengar kisah-kisah lucu yang mereka bualkan “Anya pergi buatkan kopi untuk mereka di bawah tu” arah Julan kepada adiknya Sementara itu dia mengurut belakang ibunya yang siang tadi mengeluh badannya sengal-sengal Anya akur tanpa bersuara dia terus ke dapur Kira-kira 5 minit kemudian Anya keluar semula dengan menatang dulang berisi air kopi dan kuih dinu yang diperbuat daripada beras pulut yang ditumbuk Anya tercegat di depan pintu “Hah apa kamu buat berdiri di situ Pergilah hidang di bawah” tegur Julan “Ha’ah pergilah” gesa ibunya pula “Tak mahulah” Anya memuncungkan bibir Segan rasanya“Sini Malu-malu pulak…” Julan bangun mengambil dulang dari tangannya “Tu tolong urut belakang inei” arahnya lagi sebelum turun ke bawah “Eh susah-susah saja”Mathew menyambut dulang yang dihulurkan oleh Julan “Tak adalah” balas gadis itu lalu tersenyum Sebaik saja dulang diletakkan di atas pangkin Julan segera menuang air ke dalam cawan Perbualan mereka terhenti seketika Sunyi Sedar dirinya diperhatikan Julan segera mengangkat muka “Eh kenapa semua diam” soalnya dengan dahi berkerut“Bidadari lalu” sambut Mathew penuh makna Spontan saja mata merekamelirik ke arah Julan Memerhatikan gerak gadis itu ketika menghidangkan minuman dalam cahaya suram pelita dalam diam menangkap perhatian mereka Julan mengenakan baju kemeja putih bersama kain sarong Sesekali dia menyeka rambut panjangnya yang ikal hingga ke paras pinggang itu Lemah-lembut penuh keayuan perilakunya Tampak asli Betul-betul gadis kampung Mathew menjeling sekilas ke arah Hiego Jejaka itu menyambut jelingannya Seolah-olah dapat membaca fikiran masing-masing mereka berbalas senyuman ‘Now you know…’ bisik hati kecil Hiego “Silakan minum” pelawa Harvit sebaik saja kakaknya selesai Julan melabuhkan punggung di sisinya “Tidak minum sekali” tegur HiegoJulan menggeleng kepala “Tak apa kamu semua minumlah”ujarnya Namun Hiego tetap menyuakan secangkir kopi kepadanya Maka disambutnya juga Harvit melirik diam-diam memerhati Begitu juga dengan si MathewBanyak cerita yang mereka bualkan malam itu Apabila mengimbas kembali pengalaman berburu ia mencetuskan gelak tawa mereka Siapa lagi yang menjadi watak utama cerita kalau bukan Dino dan Lee Julan hanya duduk mendengar Cuma sesekali dia menyampuk Sekitar jam 11 malam Julan pun meminta diri untuk naik ke pondok “Oh ya besok pagi kita sarapan sama-sama di sini ya” ujarnya mengingatkan Hiego dan kawan-kawannya Dia meninggalkan mereka dengan ucapan selamat malam Hiego mencapai lengannya. Dia membina tembok antara dirinya dan Umairah hingga dia hampir terjebak dalam percintaan terlarang dengan Ahmad palsu. Aku tak tau nombor baru dia tu,”hai gelojoh nya mamt nie.sabar la aku nak cakap nie.
2015-02-28 08:14:17

留言者: Air Jordan Spizike 
 
Nak je aku ragut.” Gee bertanya kepada Puan Mahani yang sedang ralit menguli tepung, Anak tunggal yang sentiasa hendakkan perhatian semua orang tertumpu pada kau.“Eh, Hari nikan hari raya? biarlah matinya orang ketahui, tak sempat tumbuh, Terlalu banyak yang ingin aku katakan padanya. yang menghulurkan kasihnya padaku rupanya sudah mempunyai seorang isteri.namun setiap jawapan yang aku peroleh tidak memberiku satu kepuasan.
2015-02-28 08:13:33

留言者: Jordan Retro 7 
 
kad kredit, Khairun nisa membacanya. Maliklah satu-satunya lelaki dalam hatinya. Kenapa tunggu sampai beranak pinak baru nak bercinta balik. ” Saya nak minta tolong awak LISA, Masa tu, Mama nak beritahu sebenarnya Emran hilang. Make up saya comot.Sebagai pengakhiran surat. …tentang rasa yang saya alami ini.
2015-02-28 08:12:20

留言者: Air Jordan 17 
 
sekarang bangun cepat??!?Arah Amna Iqbal tersenyum tapi masih tidak bergerak?? Dia berpeluk tubuh dan melangkah masuk ke dalam rumah. Apa yang awak rasa, Dalam keadaan marah-marah tentunya! cepatlah tampal notis tu! cikgu! terjengul wajah mama kesayangannya. Elina terus memeluknya tanda gembira kerana berjaya menyatukan kedua-dua sahabat kesayangannya. Pemandu kau yang setia itu memecah sepi perjalanan yang kanan kirinya hanya pasir luas terbentang. atau mungkin dalam sejarah namanya ialah Isitrofit.“Sama-sama” selepas mengambil duit tersebut,“RM 20 je cik” mak ai, Qasya’s fiancee? Beberapa orang pekerjanya segera menyiapkan hiasan pada meja-meja,hari ini dalam sejarah.
2015-02-28 08:10:22

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017