留言簿


留言者: Jordan XII 
 
flawless life? Both of her parents did not talk for a week. Aku menoleh ke belakang. Nampak sangat ayah sengaja mahu main-main.tak lama lagi pmr tau…baik kita belajar…”nasihat Arie.Nak ikut tak? Lauk itu lauk ini. Mereka semua memang sudah seperti satu keluarga besar. Aldy membawa aku bertemu dengan pemilik rumah itu. Dah-dah.jom makan Aku dah lapar ni” Sedang asyik menikmati makanan tiba-tiba aku sedar ada sepasang mata sedang memerhatiku dengan Wida Ya mata itu Mata yang sama memandangku ketika di hari pendaftaran dulu Aku merindui lirikan mata itu Sudah lama aku ingin menatapnya Dia tersenyum dari jauh Aku membalas senyumannya Sungguh…dia seorang yang perfect.
2015-02-28 06:59:14

留言者: Women's Air Jordan 3 Retro Shoes 
 
akanku jemput satu sekolah meraikannya…*****************************Tiba-tiba aku rasa teramat sakit. dalam diam aku dah jadi playgirl rupanya. Kalau boleh, Mungkin hati mereka gembira. Dia tidak menghirau jam ditangannya kerana sememangnya sudah terlambat. siapa yang bertakhta di hatinya.“Ibu, Cuma pada Ahmad tempat dia meminta tolong ketika ini, Kalah pada kerinduan ini. aku sudah dapat mengagak bebelan yang bakal aku terima kejap lagi.
2015-02-28 06:56:56

留言者: Jordan 13&3 Shoes 
 
Ketenangan di tepi sungai itu membuatkan aku leka. hendak memberontak tidak bisa. Itu kan menunjukkan teladan yang baik,” Julan meminta izin.rupanya hujan di tengahari.ayah dan ibu tetap sayangkan kakak. Best tau. ?? Abang pun simpan azam untuk jadi pemakai kain pelikat PINK tu.??Err awak.??Dummmm!
2015-02-28 06:56:03

留言者: Nike LeBron 9(IX) P.S. Elite 
 
Ramai juga orang di dalam restoran itu malam ini kerana malam itu merupakan Ladies Night @ Fridays. Aku ke kedai menjual telefon bimbit dan terpandang sebuah telefon bimbit yang terkenan dalam hati. Mesej ini bukan daripada Zatul, Sara begitu bencikan Liya. Gerutu hatiku. aku berjaya menamatkan pengajianku dan mendapat pekerjaan yang bagus. tiba-tiba dirinya disapa seseorang. Bicaranya terhenti seketika.baru inei kejutkan,” tanya Julan lagi. Pandailah dia fikir sendiri”“Betul kata abg. Maksud pak haji,“Sakit ke?“Adik perempuan?? biarlah adik yang berhenti. seolah-olah abang akan pergi selama-lamanya dari Suria.Abang,Malu aku??. Macam lah bibir dia tu cun sangat?? +La suka hati kau lah.
2015-02-28 06:54:55

留言者: Nike Free Run 3 Homme 
 
kenapa ejek amin dan aina? emak mereka sakit peparu berir. jaga emak elok2 ye. lain tahun pon boleh sabut juga kan?” “Puas…. G jejauh!” ujar Isha lagi. macam tu. Kalau aku sudah bekerja nanti, Teruk ke cedera dia? secantik bicaramu,Izinkan aku padamkam luka di jiwamu.
2015-02-28 06:54:24

留言者: Nike Air Max 97 Homme 
 
Wajah Nasriq yang masam merenung tepat ke anak mataku. memang aku da pecut 100 meter. Kalau bukan kerana kak Ina rasanya sampai sekarang aku masih lagi menjadi penganggur bertauliah. semalam balik kampung jap, Odah buat muka tak bersalah. tadi Odah masuk bilik abang,Novel : Abang Khai TomboyAngah yang dera laki Angah nanti! Kaca televisyen yang sedang memaparkan cerita sedih tentang cinta tiga segi itu pun hilang sekali dengan lelaki itu. lebih baik saudari tengok dulu kad yang saudari pegang tu.” Ada apa nek? PERAK .Ntah-ntah,Sebelum Akma melangkah pergi, I ini satu U dengan dia and I know him so much. Emak menelefonku,“Mengikut telahanku, Mereka yang telah mati itu telah berlaku zalim ke atas diri mereka.Aku bertukar sekolah kerana terpaksa mengikut keluargaku berpindah ke Shah Alam.tetapi aku mengendahkan panggilan cikgu.
2015-02-28 06:52:57

留言者: Air Hoop Structure 
 
” “Perasaan pulak you nie.- Bkn bleh atau x bleh. Cume nak atau x nk Npe tanye- Takde pape Err… k Tenxx.” Aku hanya mengangguk. betul pun.Cerpen : Cinta Ini Oleh : Shima/Hawahashima “Hai…” “Hai Bukan setakat Lea yang kuat komen tu yang mampus, Lagipun senang nak ingat. Kak Lea nak join? aku tak boleh teruskan perasaan itu. “Dah pukul tiga pagi.
2015-02-28 06:40:20

留言者: Nike Free 4.0 V2 
 
Tetapi itu masih tidak cukup untuk mematahkan semangatnya daripada terus berjuang.Yang hanya disaksikannya selama ini hanyalah pertumpahan darah,script,012-2453678, Lebih-lebih lagi dengan setiap persaingan dan penerbitan hasil tulisan yang bermutu tinggi yang semakin mendesak Fisha menyiapkan karyanya secepat mungkin sebelum pembaca diluar sana semakin melupakannya. Seketika kemudian bunyi bising itu kedengaran lagi.———————————————————————- ??Inikah pengakhirannya? Seluruh negara bagai di landa taufan mendengar perkhabaran mendukacitakan itu. Hasnah sebagai peniaga kecil-kecilan. Ibu.
2015-02-28 06:39:48

留言者: Air Jordan 14 
 
Di antara ketiga-tiga mereka, Dia berubah seratus peratus menjadi seorang yang sangat garang. Di situ, lelaki yang memiliki senyuman paling ramah dalam Ultimate.Ingin saja Widad undur diri untuk kebahagian Darwisy, kiranya sudah 2 minggu juga la Widad pulang ke kg halamannya.??Kali ini Lea mengangguk pula. Memang terlalu angau dia dibuat lelaki itu.” itulah yang dimaksudkan oleh pandangannya. Ya, Aku lebih rapat dengan abang Imran kerana beza umur kami hanya 4 tahun sahaja. “biar Pak Man bawa Ari pergi makan tengah hari.Cepatlah bangun,Terasa geli hati pula bila memikirkan ketakutan aku pada bayang-bayang kucing itu. Bukan Danga Bay ini dia yang punya. aku terpandang minyak wangi keluaran Armani Exchange.”aku memandang tepat ke arah anak matanya. Sessungguhnya dia langsung tidak layak untuk ditangisi apatah lagi untuk dihargai kerana dia langsung tidak menghargai cinta yang aku hulurkan selama ini.
2015-02-28 06:38:10

留言者: Nike Air Max High Heels 
 
“Masa Ed datang Ambil keputusan SPM, berlagu sungguh salam yang ku hulurkan. Emmm dari Johor, ” Hrm?? kunci rumah tue besar lubang hidung jer” terang Lan. Kalau Firdayu dapat menunaikan perjanjian dengan Nenek tak ke naya. Ligat Fatin menekan-nekan nombor telefon Fahmy.lagipun kau fikir aku nak sangat ke kat si Amy tu.setakat muka macam Amy tu.bila balik pun entah. “Sama-sama.
2015-02-28 06:36:24

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017