留言簿


留言者: michael kors handbags 
 
you're in point of fact a excellent webmaster. The website loading velocity is amazing. It kind of feels that you're doing any distinctive trick. Moreover, The contents are masterwork. you have done a great activity on this matter!
2015-02-13 11:32:52

留言者: michael kors bags 
 
I really enjoy reading on this web site , it has excellent blog posts. "A man of genius has been seldom ruined but by himself." by Samuel Johnson.
2015-02-13 11:26:46

留言者: michael kors bags 
 
I haven't checked in here for a while since I thought it was getting boring, but the last several posts are great quality so I guess I will add you back to my everyday bloglist. You deserve it friend :)
2015-02-13 11:22:31

留言者: michael kors bags 
 
Absolutely indited written content , thankyou for entropy.
2015-02-13 11:19:12

留言者: michael kors bags 
 
I like what you guys are up also. Such intelligent work and reporting! Carry on the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it'll improve the value of my website :).
2015-02-13 11:07:34

留言者: michael kors handbags 
 
Very interesting information!Perfect just what I was searching for! "I have great faith in fools -- self confidence my friends call it." by Edgar Allan Poe.
2015-02-13 11:05:32

留言者: Air max 90 Sneakerboot 
 
Sebabtu lah abang boleh tahu alamat rumah sayang nie. Aku kini bergelar seorang ibu tunggal dan memegang jawatan sebagai executive pemasaran di sebuah syarikat terkemuka di ibu kota.” “Hmm. Tak bolehlah aku nak tolong kalau Joe tu yang nak nikah Pandai-pandailah kau pujuk diri kau sendiri Err?? kau kat mana ni” soal Julia lagi “Cherating Aku duduk sini mulai hari ni Aku nak minta kerja kat Gemersik Resort” Aku jawab “Okeylah kalau macam tu Kau kerjalah kat sana baik-baik Satu lagi agak-agak kau nak terjun laut telefon aku dulu” “Sudahlah kau bukannya nak menyenangkan perasaan aku menambahkan sakit adalah” Aku terus tutup telefon bimbit Baiklah aku jangan layan lebih-lebih Nanti bertambah-tambah sakit hatiku Ah Kenapa semuanya seperti tidak mahu menyokong aku Kenapa aku harus bersendirian untuk waktu-waktu begini Kenapa wajah Joe tak mahu pergi dari ingatanku Kalau berterusan begini aku bakal hancur Joe sudah berjaya menjadi suami orang Dan aku percaya sangat-sangat Joe baru saja mennyarungkan cincin ke jari isterinya Pasti sudah menyentuh dahi isterinya dengan bibirnya Joe yang aku gilai dari tingkatan satu lagi sudah menjadi milik orang Waaaaa??Di mana lagi aku hendak mencari lelaki seperti Joe Joe tu bukanlah handsome sangat Tak ada mirip mana-mana muka pelakon Korea pun Jauh sekali belah-belah Hollywood sana Memang jauh sangatlah Tapi Joe cukup istimewa buatku Sangat sangat istimewa Aduhai??macam manalah aku nak teruskan hidup ini tanpa dia di sisiTiba-tiba aku rasa ada orang duduk sebelah aku “Joe” Rasa seperti nak luruh jantung aku bila melihat lelaki yang duduk sebelah aku tu Joe Dia pandang aku dan aku rasa separuh jiwa aku terbang “Kenapa awak ada kat sini” Aku tanya Joe sebab pelik sangat kenapa Joe boleh cari aku di sini Bukankah hari ni hari bahagia dia Apa sudah jadi dengan majlis nikah dia Dia dah lari ke Kalau dia lari sah-sah Mak Cik Sofea tak mengaku anak dunia dan akhiratJoe diam Tak jawab apa-apa Tapi wajah dia cukup tenang Itulah keistimewaan Joe Dia boleh bersikap tenang dalam apa keadaan sekalipun Dia tak terburu-buru macam aku “Bukan ke awak nikah hari ni” Aku tanya dia lagi Kalau aku tak tanya sekarang mahu sampai subuh esok pun Joe akan macam tu Aku dah faham sangat dengan perangai Joe “Siapa cakap orang nikah hari ni” Joe soal aku pulak “Mak Na cakap” “Mak Na salah dengar tu Bukan orang yang nikah tapi sepupu orang yang nama Jookaplie” “Hah” Aku rasa macam pandangan mataku dah gelap Dah tak nampak apa-apa Aku pegang kepala Kenapalah keturunan Mak Cik Sofea ni ramai sangat yang nama Joe Macamlah tak ada nama lain Dan satu lagi kenapalah mak boleh salah dengar Kalau mak tak salah dengar mesti aku tak larikan diri sampai ke sini Baru satu hari aku rasa dah tak sabar nak balik rumah “Bukan awak yang nikah” “Bukan tapi tengok gaya tak lama lagi orang kena nikah jugak” kata Joe dengan serius Aduh Rasa nak tercabut kepala aku bila dengar Joe cakap macam tu Dia datang cari aku ni semata-mata nak nak cakap benda tu saja ke Kalau macam tu tak payahlah cari aku Buat aku tambah berpenyakit saja “Dengan siapa” Aku tanya terus Tak sabar nak dengar jawapan dia “Err dengan manusialah” Joe jawab Pun dengan nada serius Tak ada lawak-lawak langsung Terus aku cekik lehernya Saja nak buat aku cemas tak tentu pasal “Na tahulah dengan manusia Tak kan dengan orang utan” Aku cakap dengan kuat sambil lepaskan leher Joe Joe dah gelak masa tu “Okey orang beritahu Tapi janji jangan beritahu orang lain” kata Joe selepas itu “Okey Na janji” “Emm… Ceritanya macam ni” Joe pandang wajahku Serius aku aku cakap masa tu aku nampak Joe kacak sangat Tak tahu kenapa Sebelum tu aku rasa Joe memang kacak tapi petang ni memang nampak berganda-ganda kacaknya Aduhai??Rasanya biarlah lemas dalam laut jangan lemas dalam perasaan Payah sangat “Cakaplah cepat Karang ada pulak yang kena berenang tengah laut tu” Aku desak tapi sebenarnya aku cuba sembunyikan rasa-rasa yang sedang bergelora dalam hatiku Joe tak perlu tahu sebab Joe mungkin nak tahu semua rasa tu“Orang dah jatuh cinta dengan dia masa tingkatan tiga lagi” Joe sambung bercakap “Nora Aishah” Terus aku sebut nama pelajar yang pernah menjadi kegilaan pelajar lelaki sekolah kami “Ah Dia tak cantik mana pun” Joe jawab tenang Aku paksa otakku berfikir untuk mengingati siapa pelajar perempuan yang pernah Joe suka Tapi aku tak ingat sesiapa Joe langsung tak pernah cerita dan aku pun tak pernah jadi posmen dia Sebab tak dapat fikir siapa aku tanya lagi Joe “Na tak ingatlah pelajar perempuan yang mana” Joe pandang laut di hadapan kami Kemudian dia menghela nafas panjang Seperti sedang mengumpul segala kekuatan untuk bercerita Aku pula sabar menanti Terlanjur hatiku hancur biar hancur terus Asalkan Joe bahagia aku akan berusaha untuk bahagia juga Betul kata orang cinta tidak semestinya saling memiliki Melihat yang tersayang bahagia itu sudah cukup “Orang sayang sangat dengan dia sebab selama ni orang tak pernah kawan dengan sesiapa Orang cuma kawan dia Dia seorang” beritahu Joe sambil pandang mukaku pula Dia tersenyum selepas itu Senyuman yang paling aku suka Joe paling susah nak senyum tapi kalau dia senyum aku rasa macam dunia ni aku yang punya Cantik sangat senyuman dia Mungkin sebab itu aku jatuh cinta dengan dia Hmm beruntungnya gadis itu kerana berjaya menawan hati lelaki Joe Aku tahu Joe baik walau ada banyak perkara yang aku tidak berkenan dengan Joe Joe seorang yang kuat mengusai Joe suka buat keputusan sendiri Joe tak pernah peduli perasaan orang lain Tapi yang anehnya aku dah jadi macam robot Ikut saja apa kata Joe Jarang aku bantah sehingga sampai ke satu tahap aku rasa nak pijak saja Joe tu Anehnya sampai sekarang aku tak pijak lagi dia Mungkin aku sayang Joe jadi apa saja Joe buat aku tak kisah “Orang sentiasa bersama dia Waktu orang senang waktu orang susah hati orang dah terbiasa dengan dia Dialah yang terpenting dalam hidup orang” “Eh Joe Jambul boleh tak jangan cakap banyak Na tak kisah awak buat apa pun dengan dia tapi boleh tak beritahu Na siapa perempuan tu” “Kenapa nak tahu sangat ni Penting ke Penting ke Na nak tahu siapa dia” soal Joe “Penting Sangat penting” tegasku “Penting sampai larikan diri” soal Joe sambil jeling aku Lain macam cara dia jeling Rasa-rasa macam dia dah dapat tangkap yang aku memang suka gila dengan dia Aku dah tak tahu nak cakap apa Rasa macam ada batu besar sedang menghempap kepala Kenapa Joe boleh tanya macam tu Apa kena mengena aku lari dengan perempuan yang dia suka tu Tiba-tiba saja aku rasa Joe macam sembunyikan sesuatu Joe tak pernah macam ni sebelum ni Dan Joe tak pernah langsung nak tahu urusan perasaanku“Na??” Joe panggil aku tapi dia pandang laut Aku diam Pandang laut yang sama“Kenapa sampai sekarang Na langsung tak faham perasaan orang” Joe tanya Matanya tetap pandang laut Gaya-gaya macam bercakap dengan laut pun ada Terus aku pandang muka Joe Ayat Joe tu rasa pelik sangat Aku tak faham perasaan dia Dia tu yang tak mahu faham langsung faham perasaan aku Langsung tak tahu kasih sayang aku untuk dia selama ini “Kenapa susah sangat Na nak faham yang orang sayang sangat dengan Na”“Hah” Aku terkejut Rasa macam tak percaya saja dengan apa yang aku dengar“Kenapa susah sangat Na nak faham yang orang sayang sangat dengan Na” Joe ulang ayat yang sama Bermakna tak ada acara main-main sekarang ini Jauh sekali acara tipu-tipu Aku tutup mulut bila mata dah rasa pedih Kenapa aku tak pernah faham apa yang Joe rasa dan kenapa Joe tak pernah nak ambil tahu apa yang aku rasa Jadi di mana silapnya perasaan kami sehingga tidak boleh membaca hati masing-masing Jadi selama ini Joe memang sayangkan aku Dia sudah jatuh cinta denganku sejak dari tingkatan 3 lagi Tapi di mana perasaan aku ketika Joe jatuh cinta itu Kenapa aku jadi tidak perasan langsung“Na kita kahwin boleh” Joe pandang aku dengan pandangan penuh mengharap“Emm??” Aku angguk kepala cepat “Bila” Aku tanya selepas tu“Sabar boleh tak” Aku dah gelak tapi dalam masa tu air mata luruh juga Air mata gembira Aku ingat aku bakal merana seumur hidup Akan menanggung sengsara sampai mati“Na??”“Apa”“Alang-alang kita datang sini apa kata kita honeymoon dulu nak”“Nak mati??” Terus aku cekik Joe Joe dah gelak sakan Kemudian kami sama-sama gelak Baru aku tahu kenapa aku tak sedar Joe jatuh cinta denganku Kerana selama ini kami tak lebih sebagai seorang kawan Jadi siapa sangka kami ada perasaan cinta Apapun aku gembira sekarang Sangat-sangat gembira“Sayang sangat dengan awak” kata Joe selepas itu Aku anggukkan kepala Sebab aku juga sayang dia Terlalu sayang“Nak dengar orang nyanyi” soal JoeAku anggukkan kepala sekali lagi Tapi aku tahu lagu apa yang dia bakal nyanyikan untuk aku Tentu saja lagu Bila Nak Saksi nyanyian kumpulan Spider kerana lagu itulah yang selalu buat Joe terpekik terlolong macam cengkerik tercekik Rupanya ada makna disebalik laguku Aku faham kini?? Apa pasal ni?”Aku pejam mata seketika.”“Huh!ya memang orang yang pergi tak usah di kenang-kenang tetapi??.hai jas?? Mana tidaknya, Saya diberitahu awak ada bertanya staf di bawah tentang jawatan awak.
2015-02-13 10:42:12

留言者: Air Jordan Shoes 4 
 
“kay….senyap. Daripada tidak tahu apa-apa,” “Apanya?” “Opah tu. Kau harus ketemukan cinta”Itu mungkin kali terakhir kauberkomunikasi dengannya. cinta merelakan pengorbanan. bukan kat tangan kita. Dalam hati aku berjanji.”“Tekalah kak, Azhari tidak bersuara sewaktu makan.
2015-02-13 09:34:52

留言者: michael kors purses 
 
Very interesting information!Perfect just what I was looking for!
2015-02-13 09:06:48

留言者: michael kors uk 
 
Thanks for sharing excellent informations. Your site is very cool. I'm impressed by the details that you have on this site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the info I already searched everywhere and simply couldn't come across. What an ideal site.
2015-02-13 09:00:18

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017