留言簿


留言者: Air Jordan 12 Homme 
 
‘Gila ke bos skema aku ni?SKEMA!” Azwan mengangguk dan menghadiahkan secebis senyuman ke arah Aisyah.***“Semalamkan,Aku akan berusaha.Ada sedikit saja yang sedar tentang benda ini terutama di Kuala Lumpur.namun kerana terlalu penat dia terus tertidur.bang”.Esok aku ada program yang hendak dilakukan”, “Ikutlah cepat.
2015-02-12 16:09:56

留言者: Nike Presto Femme 
 
“gila ke apa gadis mabuk ni ajak aku lepak tempat tinggi-tinggi ni.”bisik aku di dalam hati”.kali pertama tidak berjaya.(muka cuak). Jemari bermain dengan rubber band yang bersepah di atas pangkin. Bibir mengukirkan senyuman manis. Aku mau. Seandainya aku tidak ceroboh waktu itu, yang penting hati.”“kenapa pulak? ” Ermm??” Datin Marina bersimpati dengan apa yang terjadi.” Aku berkompromi. sekali ada orang buat salah dengan aku dan ada yang sengaja cari pasal dengan aku, Namun akhirnya aku bersuara.bla”"”"bla”".
2015-02-12 16:06:04

留言者: Jordan 3.5 Team 
 
lina bangun ar wei.sori2″rizal tepuk2 muke alina supaye die sedar.”baby nnt keluar jgn ikot muke mama.ikut muke papa je ek”rizal jelir lidah pada isterinya. Afi tak pernah mengatakan sayang. Terlebih hormone ker? “Emm. ah. Dia menepuk-nepuk belakang badan Faizal agar anak kecil itu diam. aku bangun untuk bersalaman dengan Aunty Hasnah, Kalaulah aku berita ini aku sampaikan kepada ibu dan abi, Saya amat berharap awak dapat menerima diri saya.????Ya.
2015-02-12 16:04:32

留言者: Womens Air Jordan 6 
 
———————— “Umi!mereka merayu pada Umi dan Abah agar memberi salah seorang dari kamu kepada mereka.nasib baik aku tak ada kencing manis tau! Bila balik rumah selekehnya dengan baju terkena lumpur, Mak aku ingat aku pergi sekolah main lumpur agaknya. Amira sempat mengukur keluasan biji mata itu dibuka. Air yang sudah tinggal separuh itu ditolaknya ke tepi. hero panjat pokok ngan petik buah kelapa tu. ha. tak sama ken”“Banyaklah ko punya eja Dah jom makan”Heh heh heh. tak ada la menyusahkan aku sangat.
2015-02-12 16:02:33

留言者: Nike Free 4.0 V3 Pas CherNike Free 4.0 V3 Homme 
 
Di dalam doanya, Abang doakan sayang selamat sampai ke pangkuan abang malam nanti.” Aina menyampuk dalam nada berseloroh. nak buat apa rumah ada tangga lagi. adik2….” “Ok,Macam biasalah.” Nadya senyum sedikit bagi menutup kejanggalannya berbicara bersama Sandra”You punya pasallah Nadya Nanti kalau bos tanya I tak terlibat”Sandra terus berlalu Nadya buat hal lagiGumam Yasminteman rapatnya yang sudah berada di dalam bas yang pertama di mana ia membawa 42 orang model dari Cleopatra Modelling AgencyYasmin tahu feel Nadyatemannya yang berhati batu itu Temannya itu berani membuat sesuatu yang bakal membuatkan seluruh tenaga produksi di bambu teruk oleh pengarah urusanCik Fira Nadya memanggung kepala apabila terasa ada orang memanggilnyaSandra yang berada di kejauhan memanggilnya supaya mendekati tenaga produksi yang sedang sibuk mengemas ituSandra menyuruh Nadya mengemas perkakas yang masih belum berada di tempat sepatutnyaNadya akur sahaja daripada dia duduk berteleku tanpa berbuat apa-apa Nadya mendekati perkakasan kamera yang belum teraturdengan niat ingin mengemasnyaNadya menyusun pantas tanpa tahu kedudukan sebenar cerminkodakdan kemasan lensa tersebut Tiba-tiba Sandra mendekatinya”Nadyayou jangan kacau bahagian ini Tuan dia tengah makan jadi dia tidak mahu you mengganggu barang-barangnya” Nadya mengangguk Namun dia masih mengerti mengapakah perkakas tersebut di biarkan begitu jika ia ada kemasan khusus untuknya Trip akhir tersebut tepat meninggalkan kawasan acara majlis pada pukul 100 pagi Majlis yang mereka datangi tadi adalah majlis yang di anjurkan oleh Tre\’semme iaitu rangkaian produk penjagaan rambut yang terkenal di New York Jadibagi menyempurnakan majlis model dari agensi Cleopatra tadi telah di tempah bagi memperagakan dandanan rambut yang telah di sempurnakan oleh Tre\’semme – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - - “Jangan ingat aku tak tahu apa yang berlaku semalamAda orang yang laporkan pada akuJadi jangan cuba nak berselindung dengan produksi bawahan” Awal pagisuara sergahan Cik Fira tegasbergema ke seluruh pelosok agensiNadya yang pada mulanya tersengguk-sengguk kerana tidur lewat malam tadikembali cergasYasmin yang duduk di sebelahnyamemandang sahabat yang berhati tegar itu “Kecoh la minah ni.maka dia itdak menang tangan menguruskan semuanya.Cerpen : Kenangan Yang Tertinggal Nama Pena : Faten AnurSuasana pagi di kampung sungguh nyaman dan damaiSemua itu ketentuanNya yang sudah pasti kita tidak dapat elak’. Atau merantau dari satu bintang ke satu bintang. Berputar-putar tanpa hala.
2015-02-12 15:59:32

留言者: Air Yeezy 2 
 
Hari ini genap seminggu mereka sah bergelar pasangan suami isteri.??Hairiz ketawa galak. Mak lupa sangat-sangat.” umpama halilintar, Tiba-tiba pintu biliknya diketuk. “Sosej bang Seringgit dua posen je”rupanya mamat jual sosej kasi suspen Perut Raffi agak lapar tika itu Dia membeli lima bungkus Cukuplah untuk dia melantak Selesai membuat bayaran muka Asyraff terjongol di depan pintu biliknya “Hah kau nak apa Acap” Tanya Raffi berbasa basi “Wei Mira mesej aku tadi Betul ke kau bagi gelang tu kat Sarah” Tanya Asyraff pulak Raffi duduk diatas katil dan Asyraff masuk kedalam bilik lalu menutup pintu bilik Asyraff benar-benar ingin tahu “Kalau aku bagipun apa masalahnya Sarah tu bukan siapa-siapa punya hak milik ayah dia lagi” Jawab Raffi endah tak endah dengan soalan Asyraff itu “Memanglah tapikan kau kata gelang itu untuk emak kau Apsal kau bagi dia Tu yang aku tak puas hati”marah Asyraff Raffi hanya tersenyum melihat wajah tidak puas hati rakannya Dia masih ingat lagi semasa mereka pergi ke pasar malam Niat hati cuma nak jalan-jalan tengok baju tapi matanya tertacap pada seutas gelang tangan yang membuat hatinya rasa tertarik Belum sempat dia mahu melihatnya Asyraff terlebih dahulu mengambilnya dan bertanyakan harga “Wei kalau aku bagi Mira gelang ni okay tak” Asyraff cuba bertanyakan pendapatku Hati Raffi sudah panas sebenarnya tapi tiba-tiba dia mendapat satu akal yang agak matang “Aku rase x sesuailah Warna ni tak sesuai dengan dia Cuba kau bayangkan dia pakai baju biru kain biru tudung biru kasut biru dan gelang biru dah macam minah blue dah rupanyer Lagipun warna biru camni tak sesuai dengan remaja orang tua okaylah”Raffi mengemukakan hujahnya “Yeke Tak tahu pula aku Nak beli ke tak” Asyraff mengaru-garukan kepalanya yang tidak gatal itu “Baik kau bagi aku beli untuk emak aku Lagipun mak aku suka warna birut air laut ni”pujukan Raffi berhasil Dia membayar gelang berharga rm15 itu Walaupun murah tapi bermakna “Wei berangan pula mamat ni Wei aku Tanya kau buat dek cam cakap dengan bantal golek pula” Raffi membiarkan Asyraff membebel sendirian Dia menyambung kerjanya sambil makan sosej yang dibeli tadiSarah membelek-belek gelang tangan yang diberi Raffi pagi tadi Cantik sungguh gelang tangan itu Dia tersenyum sendirian Dia hairan mengapa Raffi menghadiahkan gelang ini kepadanya Lelaki itu memang aneh tetapi kelakar sikapnya Walaupun bermuka tembok tapi memang tak dapat dinafikan ketampanannya Cuma kadangkala sikap Raffi yang tidak serius itu menyakitkan hatinya “Hai menung jauh nampak Orang dapat gelang patutlah berangan semacam” sapa Reha Sejak tadi dia lihat rakannya asyik membelek gelang tangan pemberian Raffi itu “Sarah boleh aku Tanya kau satu soalan” “Boleh tapi satu jer”jawab Sarah “Kau suka ke kat Raffi tu” “Ikhlas aku cakap kat kau yang aku memang anggap dia tu macam kawan-kawan yang lain Tak lebih pun dari tu Aku pun rasa dia cuma anggap aku macam kawan biasa Kenapa kau tanya macam tu” Sarah pula bertanya “Sebab aku rasa Raffi suka pada kau Cuba kalau satu hari dia luahkan perasaan dia pada kau kau terima tak dia” Tanya Reha lagi She curious “Never” “Wei tunggu akulah Jalan tak pandang orang langsung”bebel Asyraff “Kau tu jalan lambat sangat macam itik serati”kata Raffi acuh tak acuh “Kau tahu tak semalam Amin cakap kat aku yang Sarah dengaan budak senior nama Afdhal tu Wei kau serius tak dengan minah tudung labuh tu” tanya Asyraff curious “Kau ni macam pompuan pula suka gosip-gosip murahan pula Kalau aku suka kat dia pun perlu ke aku bagitahu satu dunia Cukuplah aku tahu dia tahu Simple and cool” “Banyaklah kau Sekali kena kebas kelabu biji mata kau sekali dengan cermin mata ko skali jadi kelabu” Asyraff mencebik “Wei tengok tu Sarah” Asyraff memusingkan kepala Raffi kearah Sarah Sarah sedang asyik berbual dengan Afdhal ditepi kelas Tiba-tiba Raffi jadi panas melihat mereka bedua Dengan pantas dia mengatur langkah menuju kearah dua manusia tersebut Asyraff mengikut dari belakang “Sarah sudi tak jadi teman abang Abang betul-betul ikhlas pada Sarah” ucap Afdhal pada Sarah Sarah hanya menundukkan kepalanya Dia malu “Sarah tak suka pada abang Kalau Sarah tak suka abang tak paksa Nikan soal hati dan perasaan Sarah” ujar Afdhal lagi “Bukan Sarah tak suka pada abang cuma?” Belum sempat Sarah menyudahkan kata-katanya Raffi datang menyampuk “Cuma Sarah suka kat aku bukan abang Jadi abang boleh pergi jangan kacau Sarah lagi dan abang boleh cari kakak-kakak senior lain Takkan nak budak kecik kot” lantang Raffi meluahkan kata-katanya Semua mata tertumpu pada mereka bertiga “Saudara ni kekasih Sarah ker” Tanya Afdhal “A’ah Kami dah lama dah jadi pasangan kekasih cuma saya dan dia tahu Kami tak suka menghebahkan cerita dalam kelambu” kata Raffi penuh perasaan “Apa yang awak merepek ni Raffi” Marah Sarah “Abang saya dengan dia cuma rakan sekelas saja tak lebih dari itu Saya rasa lebih baik abang pergi dulu jangan layan dia ni” Ujar Sarah “Saya tak merepek Awak suka sayakan Sarah” Raffi bertanya penuh debaran “Tak saya tak pernah sukakan awak Saya cuma anggap awak macam rakan sekelas Itu saja tak lebih dari itu Awak kena faham itu” terang Sarah penuh semangat “Tak Awak tipu bukan Apa kurangnya saya” “Saya tak ada masalah dengan awak langsung jangan halang perjalanan saya” Sarah cuba melarikan diri Namun Raffi segera menghalang “Saya masih tak puas hatiSaya nak tahu juga kenapa awak tak sukakan saya Saya perlukan penjelasan”jerit Raffi Dia mencengkam lengan SarahSarah cuba melepaskan cengkaman Raffi “Sakitlah Awak nak tahu kenapa Sebab awak lelaki yang tidak serius yang hanya tahu main-main dan suka memaksa Awak tahu perangai awak totally saya benci sangat Takde apapun yang saya suka kat awak Awak ada ke tak ada ke sama saja bagi saya Awak dah faham sekarang” luah Sarah Raffi melepaskan cengkamannya dan berlalu pergi bersama hati yang remuk‘Awak tahu perangai awak totally saya benci sangat Takde apapun yang saya suka kat awak Awak ada ke tak ada ke sama saja bagi saya Awak dah faham sekarang’ kata-kata Sarah itu masih lagi terngiang-ngiang di telinga Raffi Raffi menjerit sekuat hati Asyraff segera mendapatkan raffi “Aku rasa kau kena bersabar dan bagi Sarah masa Aku rase kau terlalu memaksa dia” pujuk Asyraff Dia tahu rakannya berada di dalam kekecewaan “Kau rasa aku ni teruk sangat ke Aku tak layak ke untuk gadis macam dia” Raffi bertanya kepada rakannya “Tak tapi mungkin teruk sikit jer Tak sebenarnya kau terlalu keras lagipun kita tak boleh duga perasaan orang Jadi kau kena belajar bersabar” nasihat Asyraff “Boleh tak kau tolong aku” “Tolong apa”Hatinya meronta-ronta mahu berjumpa dengan Sarah Dia cuba mahu slow talk dengan Sarah Dia tak mahu kecewa kali ini Dari jauh dia nampak susuk tubuh Sarah dan Reha Dia tersenyum “Kenapa tak boleh jumpa esok Tak elok perempuan macam saya ini keluar malam-malam jumpa lelaki Cepat sikit apa yang mustahak sangat” Tanya Sarah tanpa memandang wajah Raffi “Awak masih marahkan saya Saya minta maaf Saya tahu saya terlalu mendesak awak Tapi saya cuma mahukan sedikit penjelasan” Ujar Raffi penuh sopan “Penjelasan apa lagi Saya rasa awak dah faham” “Memang saya faham tapi adakah langsung takde sekelumit pun perasaan cinta awak pada saya” Tanya Raffi “Kalau awak nak tahu bukan awak saja tapi mana-mana lelaki pun Saya cuma sayangkan seorang lelaki dalam hidup saya Takkan ada orang lain” “Siapa” “Ayah saya Hanya dia yang saya sayang dalam hidup saya” “Saya pun sayang ayah saya Saya boleh menggembirakan awak Sarah Percayalah” rayu Raffi “Takde perkara lain yang mampu menggembirakan saya selain dapat melihat ayah saya mampu untuk melihat keindahan dunia ini semula Hanya itu yang menggembirakan saya Saya tak perlukan cinta lelaki lain Jadi saya taknak awak ganggu saya lagi sebab saya kat sini untuk belajar dan capai cita-cita saya untuk memulihkan kembali ayah saya Itu saja matlamat hidup saya So please don’t disturb me Ambil balik gelang ini Saya tak rasa saya memerlukannya” Sarah pergi meninggalkan Raffi penuh kehampaanDua minggu berlalu dengan cepat Tinggal lagi sebulan final exam akan menemui semua Ada yang dah mula study beria-ria Perpustakaan dah macam pasar ikan Sesak macam traffic jam gamatnyer Namun Asyraff ulangkaji sendirian tidak lagi ditemani Raffi yang sudah menghilang Dia pun hairan kemana perginya rakannya itu Sarah pun musykil dengan kehilangan lelaki itu Kadangkala dia diselebungi perasaan bersalah “Reha cuba kau tanya Acap tentang Raffi” Pinta Sarah “Apsal pulak Kau gilah tanya sendiri Kau yang nak tahu tapi aku pelik buat apa kau nak ambil tahu hal orang yang kau dah sakitkan”luah Reha “Kenapa ni Reha Kau marah aku ke” Tanya Sarah kurang pasti “Memang aku marah kau Orang macam kau ni pentingkan diri Kalau aku ditempat kau Aku takkan lukakan hati orang yang cintakan aku walaupun aku tak cintakan dia” “Apa yang kau akan buat” “Dalam hal macam ini kita memerlukan akal Sarah Bukannya hanya mneluahkan perasaan semata-mata Kita kena fikirkan tentang hati orang lain Kau tahu manusia berbeza-beza Kita tak tahu hati budi orang Aku dapat rasa Raffi terlalu cinta pada kau sehingga dia tak dapat kawal kekecewaan hati dia Bukan semua lelaki yang anggap sesuatu perkara itu mudah Kita perempuan tak dapat tahu isi hati lelaki Seorang lelaki jika dia benar-benar jatuh cinta dia akan tempatkan dihati bukan pada nafsu Aku harap kau faham apa yang aku nasihatkan Aku tak marah pada kau tapi cara kau itu yang buat aku marah Aku minta maaf jika perbuatan aku sebentar tadi menyakitkan” ujar Reha panjang lebarSarah mendapat panggilan dari Dr Raimi Syazwani tentang ayahnya Sesungguhnya Sarah berasa amat bersyukur Sejak kecil lagi dia berdoa agar mata ayahnya dapat dipulihkan Perkhabaran ini membuatkan dia menjadi insan yang paling gembira tetapi kenapa dia tidak mendapat sepenuh kegembiraan itu Dia merasakan seperti ada yang kurang Cinta5 tahun berlalu?.Akhirnya dia berjaya mendapat segulung ijazah dalam bidang Kejuruteraan Awam Walaupun matanya agak rabun ayah Sarah dapat melihat Sarah menerima kertas keramat tersebut RehaMira dan Asyraff juga turut memperoleh ijazah masing-masing Sesungguhnya hari tersebut menjadi hari yang indah buat mereka semua Namun dari kejauhan ada insan lain yang mendengar sorakan kegembiraan mereka semua Dia hanya tersenyum mendengar kata-kata pujian ucapan tahniah yang keluar dari bibir para mahasiswa dan mahasiswi serta ibu bapa Alangkah indahnya jika dia juga dapat berada ditempat merekaDia menghayun langkah menuju ke pintu besar untuk keluar dari dewan tersebut Tanpa semena-menanya dia terlanggar pasu besar di tepi pintu Pasu tersebut jatuh lalu pecah berderai Semua mata memandangnya Dia cemas Sarah dan rakan-rakannya turut memandangSeorang lelaki yang masih muda sedang meraba-raba mencari tongkatnya Asyraff terus menerpa ke arah lelaki tersebut untuk membantu Sarah cuba menghampiri Tiba-tiba dia dihalang oleh dua orang guard yang cuba untuk membersihkan pasu tersebut Keadaan yang senyap tadi menjadi hinggar- binggar semula Entah mengapa Sarah ingin berjumpa lelaki tersebut Dia seperti kenal lelaki itu Otaknya ligat mengimbau memori lama RaffiSarah terus berlari mencari lelaki itu Dia mundar mandir ke hulu kehilir mencari Raffi Namun bayangnya pun tiada Dia melihat Asyraff datang menghampirinya “Acap aku nampak Raffi Kau ada nampak” Tanya Sarah Asyraff hanya mendiamkan sendiri Melihat Asyraff yang hanya diam seribu bahasa dia cuba mencari lagi Belum sempat dia pergi Asyraff menyebut namanya “Sarah dia dah pergi” “Apa Aku nak jumpa dia Mana dia” Tanya Sarah bertalu-talu “Dia dah pergi Dia bagi kau ini Ambillah” Asyraff menghulurkan sepucuk surat dan sebuah kotak Sarah mengambil barang tersebut Perlahan-lahan dia berjalan menuju ke taman universiti Dia membuka surat tersebut?Assalamualaikum?SarahSejak kali pertama melihat wajahmu hati ini sudah tertarik dengan keindahan ciptaan-Nya Hati ini juga berazam untuk menjadikan wajah itu sebagai suri di hati ini Aku cuba menarik perhatianmu tapi aku lelaki polos tentang erti cinta Jadi aku jadikan kau tempatku bergurau kerana aku dapat merasakan kau dekat padaku Setiap kali melihat wajahmu yang masam mencuka hatiku jadi tenang amat Aku rasa bahagia sangat Aku fikir kau sengaja marahkan aku Aku suka melihat kau aku tahu kau wanita yang baik bukan kerana kau bertudung labuh tapi kerana kau pandai menjaga maruah kauSarahSetelah aku luahkan perasaan ini padamu aku rasa lapang Tapi bila kau menolak aku mentah-mentah aku kecewa sangat Maaf ayatku tak teratur sangat Sudah lama tidak memegang pena Aku tahu kau ada alasan sendiri kenapa kau menolakku Aku terima Tapi aku masih belum puas Aku mahukan kau gembira kerana aku terlalu cinta padamu Hati ini sudah lama menjadi milikmuSarahPemahaman aku dalam erti cinta yang sebenar adalah cinta bukan semestinya memiliki tapi mengorbankan diri demi orang yang kita cintai dan sayangi Aku ingin sekali lihat kau bahagia kau gembira dan tersenyum sentiasa Walaupun apa yang aku korbankan tidak seelok mana tapi masih boleh digunakan Tapi untuk lebih elok aku ada bawakan barang yang berharga untukmu Gunalah sebaik mungkinSarahSebelum aku pergi aku ingin sekali mendengar ucapan cinta darimu Namun aku sedar itu Cuma mimpi Tapi sekurang-kurangnya aku lega yang kau tahu AKU AMAT AMAT AMAT CINTAKAN KAU Maaf sekali lagi tulisan aku buruk Tak secantik dulu Aku harap kau bahagia sayaang Kau sentiasa dihati Terakhir kali aku pinta darimu Izinkan aku merinduimu sayang. Kelab Skrebel ada di setiap pelusuk negara, Kami terpana dan kagum mendengar fakta tersebut. Namun,”“keluar? mana nak lari ni.
2015-02-12 15:55:09

留言者: Air Max 2013 Women 
 
” Dia melambai dan segera beredar. Pun begitu aku sedar, Bibir Belle yang merekah bak delima dan juga secebis senyuman yang disertai lesung pipit kiri membuatkan Ruru semacam berjumpa dengan bidadari. Tetapi,Semakin dekat hatinya semakin berdegup laju.Perut yang sudah lama tidak berisi dengan makanan.AZAM perlu dikuatkan dan ingatkan diri sendiri, Kekadang rasa macam tak berbaloi bila murid terkencing, Tanpa balasan, you buat apa kat sini, Abang mula fikirkan kepentingan aku dalam hidupnya. Pada siapa hendak aku bergantung harap? Alam ini yang mengingatkan kepada Tuhan. Rabiah kembali menyambung kerjanya.atau sekarang Sya dah mula rindukan abang?“Saya harap puan bersabar.
2015-02-12 15:50:14

留言者: Nike Free Women 
 
dia cuba heret aku pegi balai sebab ingat aku ni betul-betul peragut.Di petang yang indah ni nak buat taik mata pun tak senang.Kalau nak mintak tolong, Menurut papanya,”Oit, saudara tentu tidak akan menyentuh diriku.Dia melihat ada air yang jernih mengalir lembut pada seraut wajah yang putih lesu itu. Ada yang tercengang melihat aku berkejar-kejaran dengan Ran membawa rotan lagaknya seperti anggota polis wanita mengejar penjenayah dengan pistol. ” Zika aku tau niat kau baik. beliau juga membuat terrjemahan kitab Hindu ke bahasa Melayu”.
2015-02-12 15:44:51

留言者: Jordan Super-Fly 2 
 
Walaubagaimanapun, Kau tak nampak aku nak cepat ni?” Segera aku mengadu macam selalu.The question is??kepadaMu ku berserah segala??“Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tidak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya Dan bila dia suatu masa hilang dari pandangnmu?Kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari?. 2 tahun tua dariku dah pun memulakan suapan pertamanya. Tegas ibu.pintaku dalam esak tangis. Ya! Tak pa Mira.
2015-02-12 15:42:06

留言者: Nike Air Jordan 4 & 3 
 
Malunya aku,”Tekaan Nuraz kali ini tidak mendapat sebarang jawapan namun membuatkan Husna tersenyum lebar.”suara Aliff Idham mengganggu perbualan mereka.Biasalah budak cantik lagi anggun tentunya dicemburui bukan. Tanganku terasa berat sekali namun aku gagahkan juga diri ini melambai padanya.smp ati awk.haha xpe?ok thenlet me be your bear so that I can protect you from anyoneanything in this world?.”“yelah.yng tdo sekatil tu?tapi saya xkn mintak hak saya sebagai seorang suami lg.” sedih gak aku??“Wei, Betul jugak tu.dalam pada aku terkejut aku setuju secara tidak langsung dengan lamaran dia tu Kalau dia tipu aku redha jela Tapi sekarang aku dah rasa yang aku betul-betul terjatuh sayang dekat pakcik Setiap hari dia call aku Sampaikan Mia pun pelik tengok aku semangat sekali bekerja Biasanya aku lah yang paling malas diantara yang malas…heheheTapi langit tidak selalunya cerah bagi aku Sudah dua hari pakcik tak call aku malah YM dye pon offline Aku pelik tapi demi menyedapkan hati aku Aku biarkan saja Mungkin dia sibuk dekat Hospital tu Itulah yang aku fikir sampailah dekat 3 bulan perkara ni berterusan Hanya tuhan yang tahu betapa aku rindukan pakcik Sepanjang dia mnyepikan diri Mia terus-terusan bagi semangat dekat aku Mia cakap cinta alam maya tak semua berjaya dan mungkin pakcik cuma nak main-main jew Dan mungkin juga pakcik tipu pasal diri dia selama ni Aku tahu aku bodoh sebab percayakan cinta di alam maya Dan sebab inilah aku akan cuba lupakan dia Ya…aku akan cuba InsyaAllah… ……………………………………………………………2 tahun berlalu… “Lia Cepatlah kita nak balik hotel nie…kau buat apa termenung tu? Mia tak bangun-bangun lagi.” Katanya sambil tersenyum nipis. ada pulak.
2015-02-12 15:38:53

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017