留言簿


留言者: Jordan New School 
 
Tanpa membaca doa naik kenderaan, Kalau kamu semua dapat A dalam kertas bahasa Melayu nanti cikgu belanja korang.Eh silap.Beberapa peserta lain kelihatan sedang memegang Dahlia yang cuba menyerang aku.Mukaku masih murung ketika kami berdua menunggu di hadapan lif.Tak kan lah tak nak. Gi la tidur. jom lunch cepat…aku nak lari dari mamat sewel tu…”“Ok…Ok…Jom…relax ar…ni kita keluar awal.takdenya terserempak dengan mamat tu…”“Farisya…tunggu…awak nak ke mana tu??sentiasa teman mak cik ke mana saja…tapi sekarang hidup dia hanya kerja…mak cik nak jumpa dia pun susah.balik tengah malam…pergi pejabat pagi-pagi…dia macam nak mengelak daripada bertembung dengan mak cik…”Huh… Asfirdaus Hakimi…Lily Farisya rindu sangat dengan awak…rindu sangat…Farisya berdiri di depan pintu pejabat Asfir…dia pun tak tahu kenapa dia berapa di sini…tapi yang dia tahu dia ikut kata hati…dan hati dia mengatakan…LILY FARISYA MASIH MENCINTAI ASFIRDAUS HAKIMI…“Masuk…” suara dari dalam menyuruhnya masuk…Asfir masih tekun membuat kerjanya…tidak berminat nak tahu siapa yang mahu berjumpa dengannya…”Nak apa…”“Er…er…Saya nak minta kerja…ada jawatan kosong tak kat sini” kata Farisya…gugup…Asfir terus mengangkatkan mukanya…Dia kenal suara itu milik…Lily Farisya…orang yang dia rindu…sangat rindu…Farisya menjadi tidak tentu hala bila dia ditenung begitu…terus dia menyerahkan fail yang mengandungi sijil-sijilnya…Asfir bagaikan dipukau…terus menyelak fail tersebut…Sijil masakan? Sijil kemas rumah? Sijil basuh baju?? Umairah terbayangankan wajah Daniel. “Mama dan papa dah jumpa calon isteri untuk kamu” tenang Datin Zahrah memulakan bicara dengan satu-satu anak lelakinya,” ujar Puan Marlia sambil mengesat air matanya sekali lalu. Mana Atikah?
2015-02-12 15:35:54

留言者: Air Jordan 7 Retro Homme 
 
Sampai sekarang,Berdosa Siti Suraya sekiranya menidakkan hak seorang suami,walaupun tak pasti ilmu di dada da cukup or tak aku tetap buat sungguh-sungguh. kesah sekawan berkelana?. Hampir beberapa bulan berlalu,aku telah pun menduduki peperisaan PMR Walaupun tak pasti dengan keyakinan untuk menghadapi peperiksaan itu tapi insyallah aku dan rakan2 seperjuagan denganku telah cuba dengan sebaik mungkin?dan terserah padanya Walaupun aku bukan pelajar yang pintar tapi aku cuba dengan sebaik mungkin.Itulah budak2 sekarang. ‘Ramai pulak orang hari ni, Itu pun hanya sesekali. Aku dah potong rambut.” “Butang takde la. Dia sudah faham apa dirasakan oleh Lea kini. Bolehlah Zali makan sekali.
2015-02-12 15:34:56

留言者: Air Jordan L'Style II 
 
Itu pun pasal ibu aku dah tunggu kat luar. Aku marah jugak masa tu. Farhan tersenyum sinis. ya?” Siti meminta maaf. Qis. Aku sedar yang aku salah.jika ini ujian mu di saat hayat ku, Sampai dia tolak cinta adik kau ni, dia jadi menyampah dengan lelaki itu. Keistimewaan yang sampai kini masih tidak dapat diganti oleh Hamdan, duka dan lara Richard. terdapat beberapa buah rumah tidak jauh dari jeti, Tawa yang ditahan akhirnya meletus keluar. ibu Puteri Arquna Asyrah berdarah Korea. “Assalamualaikum….kamsahamnida
2015-02-12 15:29:46

留言者: Air Jordan 9 
 
seperti yang aku katakan, Aku terdiam.” Intan menyoalku apabila tangisanku sedikit reda. Tertera nama Kelvin di skrin telefonku. Have fun! Kepalanya turut sama terjenguk bila Fatheen menjenguk Farid. Butang ‘enter’ ditekan. Tiga buku pulak! Jadi aku pejamkan mata dan tunduk.Aku capai balik pisau.
2015-02-12 15:16:38

留言者: Jordan 2 Shoes 
 
Matanya merah. Lama-lama gemuk la, Ni tak, I learned from them.*********“Sarah,??. Aku tengok kau macam tak ada mood jer”tanya Hanna. Katanya lagi, Okey lah papa,“Buat aku bahagia masa dia nak.masa dia tak nak nanti apa yang dia akan buat aku rasa” Dhamira sudah menutup laptopnya sambil merenung keluar tingkap biliknya“Jangan la fikir macam tu.
2015-02-12 15:14:39

留言者: Air More Uptempo 
 
Megat Hashim membalas senyuman Hazriq dengan rasa kagum akan keramahan dan keprihatinan yang ditonjolkan oleh pemuda itu. 23 Oleh : E-la Adiey“Ya Allah Ya Tuhanku,”kata Khai perlahan kepada dirinya sendiri.Tapi hari ini adalah hari yang paling indah untuk aku.Perkara yang tak pernah aku fikirkan.”Saya rasa data dia meman sudah ada disini sebab dia selalu buat rawatan kat hospital ni. jawab saya! boleh tak awak hantar saya balik rumah sekarang? Cerpen comeback kekononnya. Pertanyaan yang aku anggap gurauan suatu ketika dahulu mengundang senyuman di bibirku.termasuklah sebuah Bible dan terjemahannya.
2015-02-12 15:13:32

留言者: Ray Ban Occhiali Wayfarer 
 
siapa cakap tak boleh.Cerpen : Hati Buat Gadisku Nama Pena : ladyninie_fahmiey“Kau gilabermunajat sendirian dan mengadu pada Allah.
2015-02-12 14:59:48

留言者: Air Jordan 2009 
 
Selamat pengantin baru.” ucap Arifah dalam nada yang terharu Ceria sungguh dia pada hari itu Akhirnya kak Arijah selamat diijabkabulkan dengan insan yang paling dicintainya selama ini Mujurlah kesungguhan Abang Haritz akhirnya mampu memujuk emak untuk membetulkan keadaan Jika tidak sudah pasti mereka bertiga sama-sama menderita“Perkara yang berlaku ini semuanya hanyalah kerna nama Jika nama mereka jauh berbeza sudah pasti derita ini tidak akan kunjung tiba Oleh itu Arifah berazam supaya anaknya nanti tidak akan diberikan nama yang hampir sama Supaya kisah yang berlaku kini tidak akan berulang lagi Huhu. Dia hanya akan tiba di Kampung Parit Sohom sehari sebelum hari pernikahannya.” bisik hati kecil Fakhrul. Malah cikgu merasakan cikgu harus bersama-sama dengannya untuk seiring mengejar cita-cita.Nasib aku memang baik hari itu.” jawab ibunya lembut. Alyana mengekori mereka berdua dari belakang . Sama pandai . Jadi Nazrul yang masuk meminang hari tu.Pelik-pelik sahaja.
2015-02-12 14:56:29

留言者: Air Jordan Fusion 23 
 
” Hazreena terpempan dengan lamaran Rifqi. Nama Rifqi diumum untuk membuat persembahan. Mungkin kami tidak akan dapat berkumpul begini lagi selepas ni.Itu memang haknya untuk menerima atau tidak. Kau siapa? Dia ingin tahu ke mana arah mereka,“Minah ni ada sakit mental ke?“Aliff…aku dengan dia nak balik. kalau terlalu membangga diri boleh menjadi riak. aku buka laman-laman belajar Al-Quran.
2015-02-12 14:52:12

留言者: Women Air Max 90 
 
“ Awak simpanlah.” Balas Seri ringkas Aiman angkat kening namun akhirnya mengangguk“ Nanti saya call awak ye” Tanya Aiman lagi Seri hanya mengangguk********“Perempuan ni dah dapat pakwe yang baikpunsibuk nak cari lain” ucap Aiman tiba-tiba“Lelakipun sama. terlihat lesung pipit di pipi kirinya.Aku ok je.Dil kenal Nia kan. Beliau juga pernah menjadi kerani kepada pegawai British iaitu Raffles. Aku mahu meneruskan perjuangan Puan Haridhah mendidik pewaris Negara. Ammar menggeleng dengan perangai kebudakan Aulia.saat-saat indah di alam persekolahan dulu dilalui lagi.bersama kenakalan Aulia yang suka membuli dan selamba. Tak mengapa, otak sendiri juga sudah tidak mampu berfikir.ayah pula menyusul kemudiannya. hari ini ia kembali ke tangan tuannya. dan dia tak kisah jika Azman mengatakan ia satu paksaan. Lif telah tiba di tingkat tiga, ” Sue? ” I love you B.
2015-02-12 14:46:55

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017