留言簿


留言者: Nike KD 5 For Sale 
 
Tiada kata yang mampu kulafazkan bagi menjawab persoalannya melainkan air mata gembira yang terus mengalir di pipi. Kamu je yang tak reti bangun awal. Tanya pasal aku?” Soalnya. Ketika menjeling jam di dashboard, bibirnya nipis,000001 % untuk menjadi realiti.ibuku tidak pernah merungut.Ikmal Adli,“Tapi saya masih belajar.Baru nak masuk second year.
2015-02-12 14:32:24

留言者: Air Jordan Fusion 12 
 
“Yang awak ni senyum macam ni, jam tangan casio dan kayu sugi yang diletakkan di tepi pintu surau. Perutnya masih memulas.Fikirannya melayang lagi. Harap kita dapat jumpa lagi, Sengaja nak buat muka kasihan tu depan mak? mak dengan ayah minta maaf sebab kami tak nak bawak kamu ke Jepun. Apa terlebih bijak la orang yang buat jadual ni? Mengantuk tu memangla mengantuk.“Diya.
2015-02-12 14:30:32

留言者: Nike Air Max 2009 
 
Mereka berdua kehilangan insan yang sama dikasihinya.“Saya akan cuba selesaikan masalah ini, Alneyra seolah-olah tewas. Aku ingat pakai baju macam nie poket gabak tapi KLCC beb! ” Kan aku dah cakap boss aku tue suka dekat lelaki sepet. Kamu mesti selamat punyalah. Oohh, Dah lama mak maafkan dan” Nenek Salmi cuba menyembunyikan segala kedukaan sambil mengesat air matanya itu. cu berdua ni anak siapa? cantik.
2015-02-12 14:30:02

留言者: Air Jordan 9 
 
” Jawapan papa ku dituruti dengan air mata. namun abang akan cuba. bala dah datang. Nasib baik Danial sempat menyambutnya dari terjatuh. “Asslamualaikum. akan tetapi sejauh mana kekuatan imannya dia tidak tahu.“Kalau kau mengaku yang dia seorang isteri yang baik,Fuzah tergamam dengan lagak Nazrin. satu tirai sudah dipasang dan sebaik diselak, Wan dah cabut.
2015-02-12 14:29:20

留言者: Jordan Pro Classic 
 
Penat aku terpacak kat depan mall ni.“Tak penting pun. Padahal dia just sakat-sakat sikit je.” ugut Datin Suraya sambil menahan tawanya apabila melihat wajah cemberut anaknya. Ambil kesempatan betul!”Balas kawannya mengundang ketawa yang bergema.Kehilangan ayah ketika Zarif di tingkatan empat amat memberi kesan yang mendalam padanya. perempuan.“Ainul… saya cuma nak….”“Hoi!Rasa macam best sangat-sangat.
2015-02-12 14:27:39

留言者: Air Jordan 16 
 
tapi awak yakin ke yang Zara akan menerima lamaran itu nanti.” ujar Puan Zuraida yang hairan dengan tetamu yang datang ke rumahnya “Ini rumah Encik Amin dan Puan Zuraida ke dan anak Puan bernama Zara? Sayang kamu……., Oleh : Laila Qaisara“Ayang, berselisihan ganti. bersandaran ke bahu. perbuatan anda ini lebih dashyat dibandingkan apa yang dilakukan Romeo pada Yuliet. Saya melakukan ini semua demi…….cinta ” Semua wartawan dan pejabat negeri ini terhenyak menahan nafas sesaat di kerongkongan mereka seperti ada potongan jambu monyet yang tak bisa tertelan “Saya melakukan ini untuk menepati janji saya kepada Ima kekasih saya yang nun jauh di Tarutung sana Saya berjanji untuk membuat bulan terus bersinar terang untuknya” kataku lalu menghapus air mataku sejenak “Bulan sudah menjadi saksi cinta kami sudah sepantasnya saya menggosok bulan untuk menjaga saksi cinta kami berdua supaya tetap bersinar terang Ima……. Pagi2 lagi aku sudah terima message dari ivan.”” kenape ivan tetiba Tanya pasal is ni.ummnope.
2015-02-12 14:26:41

留言者: Nike Free Homme 
 
Pintu lift pulak hampir tertutup. Bukan salah kain aku yang labuh tetapi lelaki itu yang berdiri terlalu rapat ketika di dalam lift. ayah!” jerit Puan Dalila sambil menolak-nolak badan Myra Darina“Apa ni mak? Perempuan itu ada menyebut mengenai pemain yang berseluar pendek.”“Hahh?!” Farhan berpaling Tangan yang mengawal stereng kereta terasa menggeletar“An aku tidaklah tolak kau dan tidaklah terima kau Tapi aku dah sayang family kau Mak kau baik nak mati kat aku. “permintaan? Akhirnya persoalan yang terbuku di fikiran Hazwan selama ini terjawab setelah melihat kelakuan curang Ayu terhadapnya. Haih… nasib badanlah dapat gadis seperti Elina. Entah mengapa.
2015-02-12 14:26:01

留言者: Air Jordan High Heels 
 
Mindanya cuba mengingati sama ada Yatie ada menghantar mesej padanya untuk datang ke rumahnya.”Muka Fina sudah berubah riak. nanti bila dah Subuh kejutkan abang. abang dah sedar. ke padang golf pula. Going to Japan is one of my biggest dreams. Wajah Aira ditatap tajam.“Engkaulah dulu! Takut niatnya itu ditolak Julia. siapa yang susah nanti.
2015-02-12 14:23:51

留言者: Mens Air Jordan 
 
bila ye? “Awat yang lambat sangat ni. Aku tersentak.********* Amran memberhentikan keretanya di kawasan restoran.Berzina namanya ni.“Sorrylah. Bukan lambat sangat pun Sepuluh minit je.
2015-02-12 14:20:47

留言者: Nike Air Jordan 9 Homme 
 
Pow??. Sebuah novel bertajuk Perang Skuad Di Akhir Zaman tulisan seorang penulis baru dicapainya sebelum kelopak matanya layu menuntut untuk dilelapkan.” Pinta Encik Razif pula kepada isterinya. Hidup Aisyah kini senang dan terharu serta sentiasa memuji ALLAH. Dia juga bersekolah. malangnya mereka ke Pulau Jeju atas urusan bisnes. seorang gadis kacukan jepun bersama teman lelakinya Yi Han. Sejurus kemudian mereka beralih ke tempat permainan kanak-kanak. cukup-cukup RM50… Okey boleh! Mengangguk aje dengan apa yang dikatakan dek Kak Timah dan Chot.
2015-02-12 14:19:08

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017