留言簿


留言者: Nike Free 4.0 V2 Women 
 
Dia asyik memikirkan mengenai Kalsum & lelaki yang dilihatnya pagi tadi.Arul tak cintakan dia.Arul akan buang cincin tu.dari Arul lah.nie mesti si mila bagik nombor aku kat Arul.“abang?? mama nak tanya nie. ada orang nak pinang Dina Namanya Jhazfazniel Dina terima tak Kerja pun bagus” Aku tidak tahu panggilan apa yang aku terima dari mama nie Adakah hari nie april fool atau apa“Dina tak kisah dari mama jer? kalau mama dah berkenan Dina ok jer. membuntuti langkah ibu mertuaku ke bilik tamu.”Bergetar suaranya. hadirkanlah perasaan cinta yang tulus ikhlas buat insan yang bakal menjadi suamiku nanti.Sementara menunggu Farah mencuci ayam di sinki, Umar tersenyum.
2015-02-12 11:55:01

留言者: Air Jordan 9 
 
” Tak, Tadi dok asyik tenung sang hantu bergantungan tu siapa suruh. Pengakuan Rizwan sungguh memeritkan hati wanitanya. Akhirnya dia pengsan apabila dirasakan satu tamparan hebat singgah di pipinya yang basah dengan airmata. Betapa cemburunya Suri. Bagai menanggung sesuatu berat di bahunya.” soal Iman berterus-terang. Mendengarkan itu, Keluarga Suraya pula tidak henti-henti menangis meratapi dirinya . Aku berasa gelisah .
2015-02-12 11:49:22

留言者: Air jordan AJF 8 Shoes 
 
Dipadankan dengan jeans.Jalan Hospital, dengan rakusnya kumpulan lelaki tersebut menghampiri unta yang kelihatan masih cergas.“You mesti pakai baju cantik-cantik tau.———————————————–“Elina, Namun aku menolak jauh kemungkinan itu sebagai erti pandangannya. aku menghantar seorang kenalan ke vila itu bertanya khabar,jom teman I gi tengok pameran lukisan tu ek.Perasan pulak aku ni.” kau menjawab pertanyaanku. Lif waktu itu agak sesak dengan orang ramai yang hendak menuju ke pejabat masing-masing.Bahagia nya aku dikala itu.
2015-02-12 11:44:05

留言者: Air Jordan Fusion 
 
“Memang. Agaknya semua dah tidur. Uncle Khalid, Wanita baik untuk lelaki yang baik dan wanita jahat untuk lelaki yang jahat. Begitulah sebuah persahabatan antara Adila dan Maya.Tidaklah dia menunggu lama di situ.Mereka tinggal di apartment milik Adi Azri sendiri.“Balqis! “Ah, woi wakeup bro.
2015-02-12 11:38:47

留言者: Air Jordan Spizike 
 
Berbagai-bagai halangan seolah-olah ingin menggagalkan usahanya mendapatkan siung babi tunggal.??Saya minta maaf,Mata itu ralit menyelesaikan soalan latihan yang diberikan.” Hidayah ketawa kecil.Pelik juga umi nya hari ini. Selain hari itu, aku terus dikepung. Dahlia merupakan pelajaryang erm.well-known jugak la di sekolah itu memandang kan keaktifannya dalam pertandingan pidatosyarahan dan perbahasanDalam perjalanan balik dari kantin sekali lagi hatinya panas Budak takde mata tu“Isk berlagak betul Buwek” Dahlia menjeling “Tak tau peraturan sekolah ke Tak boleh pakai kasutkulit pegi sekolah Dah tu cam handsome sangat pakai vest” Mia hanya melihat Dahlia bercakap seorangdiri“Aduh gile ke apa kau ni Mia” Dahlia mengusap kepalanya yang sakit di pukul Mia“Kau ni kena sampuk dengan hantu pengetua ke Lia Aku tengok dari lepas pengetua bagi ucapan kaubercakap sorang-sorang je”Dahlia sengih“Jom la Nanti membebel pulak cikgu Shah tu Dia tu bukan kau tak tau Hitler sekolah ni Huh”Mereka mempercepatkan langkah Takut di halau keluar dari kelas Jatuh saham dowh“Haikal u buat apa tu” Fina yang terkenal kerana kegedikannya itu mencuba nasib mendekati Haikal yangjuga terkenal dengan kehensemannya“Apa hal kau ni Fina Cam ulat gonggok je aku tengok” Fina sudah menarik muncung panjang Belum sempatdia membuka mulutnya yang penuh dengan bunga-bunga cinta itu Fadli Abu dan Samat mendekati Haikal dandengan tanpa perasaan menolak Fina ke tepi“Kal kau cari pasal dengan budak syarahan tu pagi tadi kan” Haikal garu kepala“Budak syarahan mana pulak ni Aku ni kan budak baik Mana la aku nak cari pasal dengan orang” Samatduduk atas meja Haikal“Yang pagi tadi kau langgar kat perhimpunan tu dia tu budak syarahan sekolah kita” Haikal cuba meningatkembali“Ooo. Hatinya sedih.…” “okey.
2015-02-12 11:36:50

留言者: Nike Air Max LTD II 
 
Kesal kerana ibu dan ayah tidak mengerti betapa saat ini, Orang nak pergi beli air.Ucap Izzat.Tepat pukul 8 malam, Suhaila tersentak. Mona rakam semua yang dia cakap dengan awak, Kami hanya kawan dan kebetulan ada kemahiran sukan yang sama” tutur Daniel memperbetulkan andaian kawan – kawannya itu.” Daniel sudah duduk di sebelahku sambil meneguk beberapa kali air mineral di botol. Selalunya bab makan macam orang kebulur! alih-alih belinya tak!
2015-02-12 11:28:59

留言者: Jordan Fusion 4.5 
 
Apatah lagi apa bahasanya itu. I can?? Mujur ketika itu aku sudah memiliki Sofia. terjerut hatiku dengan pengakuan itu. Ada apa bu? Janganlah apa-apa terjadi terhadap diriku ini.Kalau dulu Zura adalah watak utama, sakitlah….” “Aku serius dia buat main Ni la padahnya” Amy geram Orang tengah sedih dia bantai nyanyi pulak “Hesh kau ni bukan nak tanya aku nyanyi sebab apa Lain kali tanya dulu Aku nyanyi lagu ni bersebab Nampak mesej ni” Rizal menunjukkan mesej yang diterima oleh salah seorang rakannya ‘Kalau marah tapi rindu kalau sayang tapi menyampah kalau dendam tapi cinta luahkan segalanya kerana dia segalanya buat anda’ Amy tidak mengambil pusing dengan mesej yang dibaca namun apabila melihat kepada penghantar mesej itu… “Macam mana kau boleh kenal dia ni” Rizal tersengih nakal “Wei cepatlah tolak troli tu” jerit Ina yang sudah berada di pintu masuk Zura mendengus geram Siapa yang nak naik kapal terbang ni Aku ke dia “Sabar la berat tau beg aku ni” “Tu la lain kali jangan bawak banyak sangat beg balik” “Eh banyak bunyi la Kau yang beria-ia nak suruh aku bawak harta karun ni balik Korea aku jugak yang kena” “Nasib kau la budak kecik” Ina ketawa besar Dia mula berjalan ke belakang untuk mengusik Zura Namun tanpa dia sedari dia terlanggar seseorang “Ops” Ina mula terhuyung hayang Kasut tumit tinggi yang dipakai langsung tak membantu Menyusahkan adalah Namun dia tersentak apabila pinggangnya dirangkul dari belakang “Dah tak reti pakai kasut tumit tinggi tu buat apa pakai lagi” suara garau lelaki itu amat jelas di pendengaran Ina Dia amat mengenali suara itu Segera dia menoleh Dan…… Amy tersenyum memandangnya Zura yang termengah-mengah menolak troli pula terkejut dengan kelibat Amy di situ Namun apabila melihat kelibat Rizal Dia tersenyum nipis “Eh Amy Buat apa kat sini” tanya Zura ramah Dia beralih tempat ke sebelah Ina Disiku kawannya itu namun Ina hanya kaku bisu “Amy kan kerja kat sini dah lupa” jawab Amy ringkas Dia memandang Ina di sebelah Zura “Ala Zura lupa” Zura menepuk dahi “Eh Zura nak pergi beli gula-gula la” Zura merasakan yang Ina menarik-narik lengan bajunya Namun dia buat tak peduli Laju saja dia berlalu sambil memaut lengan Rizal yang kebetulan berada di belakang Amy “Er……” Amy kehilangan kata-kata “Ehem” Ina berdehem keras Amy tersentak “Ina…, topi keledarnya ditarik kembali dari tangan Afi. ” Yeah tapi Min dengan Cinderella ada connection apa?Bila masa kita nak jumpa balik.
2015-02-12 11:25:26

留言者: Air Jordan 19 
 
setahun dan mungkin bertahun-tahun. Di dalam hati dia berdoa akan keselamatan Wanie. elu The’…ada apa ? The…Gue ga’ tau kapan perasaan ini muncul. lupa makan ubat ke?” ish mamat ni jangan ar rapat…“napa ko nak aku makin rapat lagi ke” naim makin merapatkan badannya dengan salina sehingga badan salina terlekap di dinding“naim jangan ar macam ni aku perempuan ar” siot btul mamat ni mata ni pula nape tertiba nak nangis ni“ko perempuan aku laki so ok ar tu” naim semakin merapatkan badan mereka sehingga jarak yang terpisah diantara mereka tak sampai pun satu inci“ko jangan cabar aku naim” mamat ni nak kena betul2 nampaknya mata… ko sabar ek kejap lahi ko nak hujan ke nak rebut ke tak pe aku tak kisah Sekarang ko kne berlakon dlu jgan lmah kat depan laki tk guna ni“Memang aku cabar ko hari tu ko tndang aku depn bdak2 aku suruh Asmah minta no ko ko kedekut sekarang rasa ar”Haha… rupanya budak sengket ni yg minta no aku Nsb baik aku tak kasi kalau tak merana hidup aku“Ok aku terima cabaran ko Ambik ni.” cantik.” malas aku nak layan budak ni. Ala, Tapi penting sebab aku nak apply kerja.Butir-butir jernih jatuh dari kelopak mata Qistina.” Tapi Puan Miranti terus berlalu pergi.” Aiman nak ibu…” rengeknya lagi.abang Hamka cakap Maria tak de hubungi dia dah lama dah.Halim dan Salbiah yang bersetuju dengan cadangan Halim laju sahaja menyokong. dua beranak ni. Harris kamu tengoklah diorang ni.”“Tak tahu.Nak berterus-terang ke tak nak. Kelihatan mukanya amat bengis dan marah.“apa ne?Dia segera menoleh ke pintu,makan kat kantin je la.————————————Kantin Alamaktak kan lah makanan dah habiskuat betul lah budak pagi melantakDengus Feera apabila melihat dari jauh meja jualan di kantin sudah kosong Cikpanggil Feera dan tanpa sedar seorang lelaki pun sedang memanggil penjual kantin ituPenjual itu segera berpaling dan terus pergi ke pelajar lelaki ituYa adiknak apaDengan manisnya pekerja itu melayan budak lelaki ituHmm.
2015-02-12 11:24:40

留言者: Nike Air Griffey Max 1 
 
mahu Qaseh Alya pula yang mendukungnya.pniruan mase exam,lps dpt warning dr porch, Amira pun tak jadi nak soal. Adam dah tersenyum-senyum.DANIEL menatap sekumpulan gadis yang berada di bangku kayu itu sedang berbual rancak tidak berapa jauh dari mereka. Lantas keduanya bergerak ke bilik guru. setelah beberapa minggu bekerjasama dengan pelajar perempuan yang lebih senang dipanggil Iqa itu, mengapa layanan yang dia terima daripada Raihanah dan Iqa berbeza? Semenjak itu juga.
2015-02-12 11:23:54

留言者: Jordan Rare Air 
 
Seluruh badannya kotor. masuk ke universiti bukanlah mudah. Annabelle ni.ke beli semua ini? Galak. maklumlah rumah pakcik pakai siaran percuma, Ada kerutan di dahinya. Mahu saja dia meluahkan segala yang terpendam di dalam hati pada masa itu. memang ada keinginan untuk pergi Abu Dhabi suatu hari nanti.“ Apa yang buatkan mama dan papa suka sangat dengan dia?
2015-02-12 11:22:05

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017