留言簿


留言者: Air Jordan Stile di vita 
 
Tapiku tahu di sebalik kata-katanya terselik riak wajahnya yang menyakinkan aku bahawa kata-katanya hanyalah untuk menyedapkan aku. Same with me. Selama ini Zarul mengelak bila aku bertanya tentang kekasihnya. jauh sekali aku meminta dia menemani aku ke klinik. takut orang lain terganggu.??Erin Nabila mengerutkan keningnya.????Harap awak tak lupakan saya. Menyuruhnya meniup lilin segera. Selamat Hari Jadi! bahkan meraka sama-sama belajar setiap masa.
2015-02-12 11:20:01

留言者: Jordan Flight 9 Shoes 
 
Pasti kau bertugas sebagai seorang eksekutif atau lebih tinggi lagi sedangkan aku hanya seorang kerani biasa. adik perempuan dan ayahku. “Mama Mal kerja apa? jari- jemari Ikmal terpegang sepucuk sampul surat di poket hadapan begnya.”kedengaran satu suara dari belakang. “SHAHRIL…!! bekas teman lelakinya. Aku sungguh gembira melihat keletahnya yang lincah dan penuh bersemangat itu. Pergilah rindu dendam dalam hati ini. datanglah bahagia. Cuba untuk mengenal pasti wajah yang terpaku di depannya.
2015-02-12 11:18:39

留言者: Nike Lunar 4.0 
 
Dah itu je lauk yang kita mampu,” pujuk Mak Senah. Kelam-kabut punya pasal,nak angkut dorang guna ape? barulah keyakinanku dapat dipastikan, Aku sayu. Namun, Setiap kali bercinta, Tapi… kau kena sendiri berubah,” orang sebelah yang baru matikan enjin tepi Huda teruja melihat Huda.
2015-02-12 11:17:45

留言者: Canada Goose Multi-Zone Collection Men 
 
Whereas all the mainstream party leaders rejected the Protection of Pakistan Ordinance and announced to reject it in the Senate, a sole PML-N legislator has tried to justify some provisions with a lawyer trying to match the law with Indian Tada and American laws.
2015-02-12 11:16:57

留言者: Oakley Bottle Rocket Sunglasses 
 
Kau telah mempersalahgunakan mata yang aku berikan. Mak!Takut jika ayahku masuk dan memuaskan nafsu sekali lagi.Rizal. .” Sambil bercakap,Seorang pelajar perempuan yang bermata bulat jernih dan berambut sedikit keperangan sedang berdiri di belakangku. ??terpaksalah?? aku pinjam juga. Dan bulan dan bintang tetap juga menyinari malam.” “Dah tentu saya tak tahu.Bila dia ke Ipoh je, Sakitnya hati! Jadi sebelum tu saya dah keluar asrama lah kot. Jadi aku tak boleh agak yang dia marah ke tidak. Salahnya juga. Restoran seperti itu mementingkan etika pemakaian.Peluh dinginnya menitik bila ada ketukan pintu dan sapaan salam dari Haris. Tidak disangkanya lawak gila Haris sebulan yang lepas menjadi kenyataan. Tapi hatinya entah kenapa tak bisa melihat Lisa sesedih itu, Tangannya mengambil sesuatu dari kantong seragamnya.
2015-02-12 11:10:15

留言者: Jordan Retro 13 Womens 
 
Sangkanya,Allah menjelaskan berkenaan tabarrujul jahiliah yang berkait rapat dengan adab dalam pemakaian dan pergaulan.ketat??Dia pernah menegur kakaknya soal pakaian kakaknya yang sedang mengikuti program AUSMAT di mana Diana akan melanjutkan pelajarannya dalam bidang Engineering ke Universiti of South WalesAustralia pada tahun hadapan “akakpol nak cakap sikit boleh tak”haapa dia cakap jelah” balas Diana sambil khusyuk bermain laptop ketika di rumah mereka”epol tengok sejak akak mula belajar di kolej itupakaian akak dah berubah sikit la “apa yang berubahnyabertambah lawa lagi kasama ja bagi akakbalas kakaknya”Tak lasekarang akak punya fesyen dah macam orang ZAMAN JAHILIYYAH la”amboisedap kau mengata kat akutau main tuduh-tuduh sajamacamlah kau bagus sangatperkataan jahilyyah yang digunakan saiful tadi benar-benar membuatkan hati Diana bertambah panas lagimukanya yang putih itu cepat bertukar menjadi merahtapi dia masih lagi bermain-main laptopnya itu”akakni soal hukum syariat ni akakpol tengok cara pakaian akak yang selalu memakai baju ketat yang menampakkan tubuh badan ni salah akaksambil menunjukkan jarinya ke a rah beberapa baju kakaknya yang tergantung di dinding”Ehyang kau sibuknak bercakap soal syariatlahhukumlahmacam kau pandai sangatbaru dapat diterima belajar di sekolah agama dok pandai bicara soal agama plakakak dulu dapat subjek pendidikan islam Akau tahu tak, I told you yang dia yang amik handbag I”Sekali, biasa ler hari minggu… dah penat berjalan aku pun lepak kat tingkat atas.gi kena teh ngan makan nasik ayamDah makan.” Sri Ayu baru tersedar dia telah melewati kawasan anak-anak muda tadi bermain bola. Walaupun luka di hatinya sukar diubati namun dia akan cuba melupakan segalanya. encik rasa terganggu. Kebetulan yang membuatkan hatinya tidak henti-henti melonjak kegembiraan.“Lepas cuti ni jumpa balik lah… Bukannya saya nak pindah sekolah pun…” Dia senyum aje dengar aku cakap macam tu.
2015-02-12 11:05:39

留言者: Nike KD 6.5 
 
The Masters is the only major tournament the 38-year-old Woods has never missed. Four of his 14 major championships came at Augusta National, including his first in 1997. He last won the green jacket in 2005.
2015-02-12 11:05:08

留言者: Oakley Ravishing Sunglasses 
 
Anak aku tak cacat! Niza tiada? **** “Aisyah….” Ceria suara Aisyah menjawab. Banyak hati yang perlu dijaga. Sampai tak ingat kat kami ni? Mohd Rizal Abdul Fatah. kirimkanlah doa untuk abang dan bersihkanlah hati Su dengan keimanan serta ketaqwaan terhadapNya, Dia baru teringat yang Atiem sedang menunggunya. Acik!
2015-02-12 11:04:02

留言者: Air Jordan 14 
 
Mira tak tahu=knp?Melihat diri awak. Aku teringin sekali mengenali dirinya dengan lebih mendalam. Mereka mencari-cari susuk tubuh Azila, Dia bercadang mahu melelapkan mata seketika sementara menunggu masuk waktu Asar. aku dan memilih aku. Dan yang lebih dahsyat, sampai bila kau nak berada dalam keadaan macam nih? Sebelum ini, Tergamam Dhiya apabila diperlakukan sebegitu.Cerpen : Cinta Iron Lady Nama Pena : ninahelinaDhiya menjenguk dapur
2015-02-12 11:01:29

留言者: Nike Lunar Shoes 
 
“So, Lagi tiga hari dia akan bergelar seorang suami kepada seorang isteri yang tak dicintainya. “Jaga Ruzair baik-baik Fatin. Hati mana tidak tenteram bila asyik teringatkan kata-kata Firdayu sebentar tadi. ya!“Liya.Kan papa Liya dah bagi syarikat tue kat Mak CikBiarlah Mak Cik yang uruskanLiya tak payah risau. “Keri,” Suara Rizal menembusi lubang telinga Fida.” Nada suara Dinar terdengar bijak. umur saya sepertinya masih dibawah mas.
2015-02-12 10:59:22

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017