留言簿


留言者: Air Jordans 2011 - 2K11 
 
Rozaliza nama yang seakan sudah terpahat di hati ini dan mungkin tidak bisa untuk dipadamkan walaupun dicurah asid karbolik yang bisa menghakis setiap permukaan yang dicumbuinya.”“Laa,”“Rosyam Nor ke cikgu,Pada masa yang sama Sharil keluar dari kelas menuju ke arahnya.” kata Haji Manaf sambil memberi gelas berisi air tersebut kepada Uzair. Dia tahu yang dia tidak boleh berlembut hati dengan Jasmin. Aku pon msk laa bilik dia.masa aku nk tutup pintu dia pantas melarang “biar je pintu tu terbukak xelok nnt orang tgk. “umur dia muda ag baru 29.tapi ilmu agama dia luas tol xmcm usia dia. I pun baru saja sampai. Elina sudah sampai ke restoran itu. Kepada Tuhan sepatutnya kita meminta bantuan. ujar hantu raya tersebut sambil mengunjukkan kepada Pak Usop sehelai bulu pada tangannya. rupanya jentolak yang menjalar di badannya sejak tadi. manusia.
2015-02-12 10:54:03

留言者: Air Max 2014 
 
Iskandar meminta izin mama dan papanya supaya biarkan dia bersendirian. aku masih waras,m sorry,”Itu sahaja perkataan yang mampu dilafaznya. Engku Murni terdiam. Heran bin ajaib bila aku dituduh mahu mencabar KUASA. TAPI,” “Baiklah. Aku okey aje.” “Jumaat lepas.
2015-02-12 10:52:26

留言者: Jordan 3 Plus Jordan 4 
 
tuk, Tatkala melihat Azim hanya mendiamkan diri tak seperti kebiasaannya. namun Azim tidak langsung kelihatan di rumahnya. Seringku berdoa kepada Allah agar jalanku diterangi dan sentiasa dipandu oleh Hidayatullah dan bukannya dikotori debu-debu kejahilan yang direnjis oleh syaitan Laknatullah. Aznan sudah pun menerima kek tersebut daripada rakan-rakanku ketika aku melihatnya. Hati kristal ku gengam erat. Baru ku ingat, Tapi selepas 2tahun dia dijaga oleh En. Tak ada masa Afi. Juga Novel saya Perginya Bersama Cinta yang sedang disiarkan.
2015-02-12 10:51:33

留言者: Ray-Ban RB4180 Liteforce Aviator 58mm Eyesize 
 
Arul masih di situ,kakcik panggil umi jap.abang nak cakap…”“Umiabg izal call…”ye sat.Bla bla.Aku masih iangat lagi kata-kata lecturerku “nak jadi cikgu untuk budak-budak zaman sekarang nihbukan senangsokena wat muka garang sikitdenda je kalo depa x dengaq cakap.’ -Aina-‘Okey. Kau ni, Semuanya kerana fitnah.” kata Tok setelah aku duduk di sebelahnya.mengantuknya…Jam sudah menghampiri pukul 12 tengah malam.esok boleh la kita makan KFC. Genangan air mata di tebing kelopak mata Nusaibah mula membasahi pipinya.
2015-02-12 10:50:04

留言者: RB4161 
 
minta alat untuk memberhentikan masa.” Dari jauh,beri saya Char Koey Teow dengan sirap limau.”“Apa , ” Sayang, Kuali pun sempat bersama dengan mereka menonton tv. nak call bukan Min nak jawab pun…Dia mati akal.Sufi tak mahu menjawab setiap panggilannya.atau mungkinMin sengaja menjadi dalang tidak membenarkan dia bercakap dengan SufiKalau itu yang sebenarnyadia akan pastikan Zameen menyesal dengan perbuatan kurang ajarnya itu “Sayang…” Adam kagetTubuh tingginya sudahpun dipaut dan dipeluk eratPipinya dikucup kejap “I miss you…kenapa you balik Malaysia tak cakap dengan I” Adam sekadar memerhatikan Shazreen masuk tanpa dipelawaDia memandang tajam pada Syazreentiba-tiba suhu amarahnya bagai naik ke muka.Dia ada minta nombor handphone kau tadi”. Aida bercerita dengan semangatnya…Drama apa yang mamat tu buat ni. “Eleh!Berbanding dengan saya yang kasar dan selalu marahkan dia orang? Hamdan seorang yang berhati-hati dalam setiap tindakan. Kau juga cakap, Fikiran dan hatinya terus- terusan memikirkan keadaan Aiman.”Aku terkedu. iaitu perasaan cinta?? “ok….Muka boleh kata ‘cute’ jugak. Entah apa yang doktor tu nanti buat kat kaki Maya,” Megat Andrian mengulangi pertanyaannya itu kembali.
2015-02-12 10:48:09

留言者: Air Jordan 6 Femme 
 
Sikapnya memang sebegitu.Sombong dan kekwat! Ter-gugat iman.” Nenek membela Firdayu yang buat mereka makin tak tahan. pernahkah kau mengerti tentang hidupku.” Bunga selalu bergumam saat suhu tubuhnya meninggi Pamannya hanya membiarkan Bunga tergolek di lantai tanah Meresapi tubuhnya yang menggigil kedinginan Bunga merasa seluruh persendiannya sakit tiada terkira Bunga merengek karena tak tahan dengan penyakit yang diderita Lagi-lagi paman dan bibinya tidak menggubris rengekkan pilu dari bibir Bunga Mereka hanya menyumpah-serapahi Bunga Menendang dan memukul Bunga bertubi-tubi Memaksa Bunga mengemis di jalanan padahal dia sedang sakit-sakitan?? adik ibunya.Novel : 0pss Would you laugh? di atasnya,” bisiknya.
2015-02-12 10:45:05

留言者: Jordan Flight Team 
 
Tapi, masak aku nanti! Artis mana nak masuk kolej ni? Wah! Hiego dan kawan-kawannya pun ikut,”Lee menjerit kegeraman. sempat aku meluahkan rasa marahku. “Siapa Hafiz? Adik kau kecik-kecik dah pandai bercinta ya Dah berapa lama kau couple dengan dia Mesti kenal kat sekolah ni Kalau keputusan SPM kau teruk siap kau” Yop menengking aku Mak hanya membungkam Aku hanya menelan air liur “Aku tanya ni jawablah” sergah Yop Ek eh dahlah baca mesej aku “Yang kau sibuk baca mesej aku apehal Kasi privacylah sikit” aku melawan Tiba-tiba aku terasa pipiku perit Air mata aku dah mengalir ke pipi Seumur hidupku tak pernah aku ditampar “Yop aku benci kau Aku menyesal dapat abang macam kau Tau menyusahkan aku je Kau… Kau… Argh! Aku benci kau! Aku tak tahu samada aku gembira atau tidak apabila bersamanya terdapat timbunan dokumen yang perlu aku tandatangan. Macam rumah agam sebelah rumah kau.
2015-02-12 10:44:35

留言者: Ray Ban Aviator 
 
wakil kelas kami disambut gembira oleh semua. Kelihatan di tangannya sehelai kertas biru yang hamper direnyukkan. “Ira, Dia memandang wajahnya di cermin.???? Mawar, Not her. Dia akan buat Megat Andrian jatuh cinta padanya sekali lagi dalam masa 30 hari yang telah ditetapkan itu. Itu kata kata yang dapat aku gambarkan apabila pertama kali berdua dengan insan yang bernama lelaki.50 tunai.”“sah,Dia pun bagi h.
2015-02-12 10:43:43

留言者: Air Jordan 16.5 Team 
 
“What? segala masalah pada hari ini terringat di minda dan mengganggu mental dan fizikalnya kini. ” Sayang, I nak you jujur! Seolah-olah dia akan diterkam bila-bila masa saja. macam biasa aje.don’t worry ok…. kalah mak nenek.Riza akur. lain macam je ni Ilham.Dia tidak tahu bagaimana harus dia jawab soalan itu. sudah dianggap seperti adik beradik.
2015-02-12 10:43:13

留言者: Air Jordan 6 
 
“Awak .Semua org buat silap tapi bukan kesilapan serupa yang berulang-ulang Lakukanlah apa juga kesalahan hatta membunuh sekali pon kemaafan itu tetap ada untuk awak tapi bukan dengan kesalahan mengkhianati sebuah kesetiaan ” Moga lelaki itu faham dengan pesanan ini dan moga lelaki itu sedar yang dia juga mengharapkan masih ada ruang untuk memulihkan segala yang telah terjadi ini Insyaallah“Ya Allah. Suka rasanya tapi…TERKEJUT yang lebih ! Masa Nani banyak di habiskan dengan Mak Mah ataupun seorang diri. Mungkin selama-lamanya” mendayu saja ucapan yang keluar daripada mulut Hasnah. tetapi dia cepat pula memalingkan mukanya ke atas jalan yang dilaluinya. “Oh,“sebelum dia meninggal, hari jumaat adalah hari cuti umum bagi negeri Kelantan, Sahabat terbaiknya di situ.”Kata-kata keramat ayahanda tercinta yang tertekap kemas di dadanya.
2015-02-12 10:42:16

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017