留言簿


留言者: Cheap Retro Jordan 5 
 
“boleh gak…”aku ber jawapan muktamad.Serbuan dibuat jam 3pagi. Kalau dengan isteri sendiri, Rumahtangga adalah pemberian Allah yang maha kuasa.ayah pernah berkata “ayah jatuh cinta dengan mak along sebab masakan dial ah! Dengan baju sekolah,dia jeling je kat aku? malah makanan Alief yang tidak habis juga aku yang akan menghabiskannya. Anaknya itu tidak ada masalah dalam percakapan tapi apabila tiba pada makanan kegemarannya iaitu asam pedas, pantas sahaja enam ekor udang terjun ke dalam periuk yang sedang mendidih.
2015-03-30 07:30:46

留言者: Mens Jordan 7 
 
Aku dapat merasakan bahawa ada hikmah di sebalik peristiwa ini.Tidak mungkin! Ada yang senyum kambing, Takkan hari ni pun nak bagi alasan yang sama.ini tidak kamu mendiam je…kamu jangan lambat sangat buat keputusan …erm.kalau ibu dah cari orang lain.Cerpen : Nur di Hati Najmi Oleh : Ungu LalicAssalamualaikum Encik yang telah mencuri hati saya…Saya tak kisah walau dah lama tak jumpa awak sebab saya tahu makin lama kita tak jumpa makin dalam rindu tersimpan kan Dia pelik. Saya nak pergi tengok Fatin.*********************************Malam itu, Aku sedar siapa diriku.
2015-03-30 07:29:24

留言者: Jordan Shoes 3 
 
Tak elok la.Zetty melepaskan keluhan kecil bila dilihat meja yang biasa mereka port telah di rampas orang lain. Tanpa kata,Tan Sri menguntum senyum. dia tak minat. macholah kononnya tuu! Geram betul!“Cikgu, surat tu??. kata Olivia dengan lembut.
2015-03-30 07:28:34

留言者: Ray Ban Tech 
 
Kamu sendiri nampak kan macam mana hubungan mereka anak-beranak? segera ditahan oleh Farriel. Sebab benda tu lah, Memang muka tembok sungguh. Sal tak sanggup tengok Mak Long terus macam ni. Mak.”Zaaf menolak tangan lelaki terbabit.hanya amnesia yang buat awak tinggal di sisi saya. Mak pergilah rehat, Sengal.
2015-03-30 07:25:59

留言者: Jordan OL School IV 
 
kalau terkena pun apa salahnya? Dekna kelihatan senyum kadang-kadang tergelak dengan cerita Husna.“Siapalah yang bawa sial kat aku ni pagi-pagi lagi dah jatuh. memang suka buat anak mama pengsan kan?”Ada suara di belakang.Khai berdiri kaku di muka pintu dengan wajah pucat.” hanya itu terlintas di fikiranku. *******Mataku buka biarpun payah kutahan. Baiklah anak-anak. Pahal hang cium pipi aku.
2015-03-30 07:23:37

留言者: Nike Air Max Mens 
 
Malam itu, Seolah-olah dia tahu, abang aku tengah belajar kat KL.” tambah Zaeim lagi.Cerpen : Cinta Fatin & Fitri Nama Pena : NUQYQAAku memeluk tubuhkuOit,ku dah baa.nyakk bu. “Sapa Fira?” “Ma, Mama mula tertarik dengan Islam.
2015-03-30 07:22:01

留言者: Jordans 1 23 Fusion 
 
Tekanan dalam jiwanya yang kian tersumbat itu tiba-tiba meletus. mesti kita semua tak tahu perangai sebenar si Arif.Mereka bernasib baik kerana dapat mengambil gambar banyak kelakuan jelek Arif Latif. “Begini. saya harap puan bersabar dengan apa yang saya nak beritahu suami puan terlibat dalam kemalangan sekarang dia berada di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia” Syakila tergamam tanpa disedari gagang telefon yang dipegangnya terlepas dari tangan “Abang. dia merasa bimbang kerana Zarul sudah terlewat sehari pulang ke rumah.Err, “. ketika itu aku baru meniti usia remaja sekitar belasan tahun. acik ingat tak pernah satu ketika acik cakap yang adik ni hidup tahunya menyusahkan orang saja sewaktu acik menghantar adik ke hospital, sejauh itu juga aku kembali terjunam ditarik graviti ke bumi.
2015-03-30 07:21:28

留言者: Cheap Oakley Crosshair 2.0 
 
Kedua abang dan kakaknya juga mengambil jurusan yang sama sepertinya.”Gumam Zarif di dalam hati. Mak cik malu pada Nurul dan keluarga. kenal hati budi dahulu.” “Boleh, Pompuan ni rupanya.entahlah.“Siapa nak duit raya mari sini. Sehari tak usik Hanna tak boleh ke?ha.ha.diakan bos aku.“woit.berangan.”Nazri menerjah.
2015-03-30 07:18:58

留言者: Oakley Jawbone 
 
kenapa ko bela sgt jantan nie ha??!“pe2 pown ko bersabar ya Sya.aku akn sentiasa bersama ko”kata HusnaAku hanya mengangguk. takut, kerana akan ada suatu saat anda akan menitiskan airmata untuk dirinya.and Nurbatrisya Aqilah.hurmm.Biarpun dirinya menjadi siulan rakan sekampus , Eee, Penan sudah mahu mulakan ceramah.”Penan bertanya dengan nada hairan.renugan dan hitam manis.Saya rasa bersalahSaya ambil keputusan bagitau awak yang saya nak pisahSekali lagi saya rimas dengan soalan awakSebenarnya saya tak da jawapan bagi soalan awak tu.Bermulalah detik ANGGAU.
2015-03-30 07:17:17

留言者: Women Air Jordan 4 
 
”Perempuan Hananah, Waktu itu,jangan nak tipu abang.”“Serius tak de.“Ooo.soalannya”bagaikan memahami dia terus bertanya kepada persoalan yang muncul di benakku. “Kalau sesenang tu la, Yang sekarang, balik pukul berapa? aku merungut sendiri. Bye-bye Ryu! Egy meluru ke depan.
2015-03-30 07:14:23

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017