留言簿


留言者: New Balance Sport Shoes 
 
Ia semacam satu equation; Iman & taqwa Your browser may not support display of this image. Ketika itu dia tidak melawan kerana usianya masih mentah dan naif.“I?? Adakah lelaki ini kekasih Husna? Bila aku masuk bilik kau,” pesan Fisha. Ana bersedia untuk mengambil langkah seribu. Sampai hati kau. Malam itu dipanggil sebagai Malam Lailatur-Qadar yang akan berlaku samada malam 21, aku akan tanya kepada Abang Amir yang baik hati itu.
2015-03-30 06:58:40

留言者: Jordan Flight 9 
 
s face.Biarlah mereka bahagiabersama. Aien ini kerna aku tidak ingin dia sedih dengan masalah yang menimpadirinya.Ibu meminta ku memanggil Tok Imam??Tapi kehidupan kami adalah dengan hanya berbantukan kepada bendang sewa dan bercucuk tanam secara sikit2 di atas tanah yang sekangkang kera itu?? takutilah Pemelihara kamu Yang mencipta kamu daripada jiwa yang satu, tapi puas dia cuba menyukai lelaki itu,” Suara Azlan sambil memetik gitarnya.
2015-03-30 06:56:38

留言者: Air Max 2011 Netty 
 
” Iskandar tergelak. ” Danial mengangguk. Pun bagiku ia tidak bernilai apa-apa.Akhirnya dia kulahirkan setelah melalui kesakitan antara hidup dan mati.” Zul menghulurkan tangan kepada Qisy . Mama harap Adam dan Qisy akan berkekalan hingga ke akhir hayat . Bahuku dilibas. Senyum.Di tempat pengemis yang ada dekat luar sana.Semua orang tak tahu apa yang dia alami.Semua orang tak tahuMak Timah memegang bahu Rania??Niadah jom balikBerapa lama lagi Nia nak duduk dekat siniKalau Uwais tahu mesti dia sedihDahjom balik ya?? Dia memujuk RaniaRania menggelengkan kepala??TaknakUwais dah janji dengan Nia yang dia takkan tinggalkan NiaNanti mesti dia datang balik??Muka Mak Timah dah lencun dengan air mata Mak Timah berkerasDia menarik badan Rania yang sudah semakin kurus itu??MakcikSaya tak nak balikSaya nak tunggu Uwais??Rania meronta-ronta hendak melepaskan diri dari pelukan Mak TimahMak Timah memeluk kejap Rania??Uwais dah janji.
2015-03-30 06:56:04

留言者: Air Jordan 11 
 
” Kelvin duduk bertentangan denganku. Kubawa cinta ini jauh darimu B. Carl terus mendiamkan diri dan makan. bile fikir sanggup die tunggu aku cakap bende tu dulu. dan timbul perasaan tak enak di hatinya. ratap Suria sedih.Aku memeluk ibu erat.Terkejut beruk aku. Tombol pintu ditarik dan dia melangkah keluar dari tandas. Rasa- rasanya selamat kut.
2015-03-30 06:55:08

留言者: Nike Free Run+ 
 
Barulah dia mengerti tentang perasaannya. Awak sudi terima saya? “Sarah tak tinggalkan umi. Aku tunduk kebawah. “Hish, “Iman…”Fariz muncul di dapur. “haikal.” terpacul satu nama yang sangat aku rindui.” Haikal memang memahami aku.ini yang membuatkan aku selesa bersamanya.Sila hantarkan assignment kamu diatas meja saya sekarang.”miss Sherry memberi arahanSetelah itu beliau keluar dari kelas dengan membawa sekali assignment yang telah kami hantarkanAku kasihan melihat Iqa termanggu-manggu keseorangan lalu aku mengajak rakan-rakanku menghampirinya “Hai Iqakenapa duduk sorang-sorang?bukan ke dia telah mengkhianati kau?” Iqa bertanya dengan nada yang tidak puas hatiIqaSyira selama ni aku dah terselisih faham dengan Yuz.
2015-03-30 06:38:37

留言者: Nike SB 
 
Duduk pula mcam tu.” Aku merenung kembali pakaian yang membaluti tubuhku Tidak terlalu terdedah Sekadar body fit berwarna merah terang dan seluar pendek hitam separas lutut “Jie memang suka minum di atas tu Senang nak capai gelas Lagipun kabinet rumah abang ni semuanya tinggi-tinggi Mana Jie nak sampai Jie pakai pakaian ni sebab Jie dalam rumah Bukannya di luar rumah” “Tapi bukan depan aku” “Eh Salah ke Isteri tak boleh pakai macam ni ke di hadapan suami Habis tu nak tunjuk kat siapa Orang luar” “Jie” Aku terdiam Bila suaranya sudah meninggi sebegitu aku fikir tak guna lagi aku bersuara Nanti lain pula jadinya Dengan pantas aku melangkah menuju ke bilik tidur Meninggalkannya dirinya sendirian di dapur Aku merebahkan diri di atas katil Cuba memejamkan mata yang tidak mengantuk Aku menghela nafas panjang Sangkaku berkahwin dengan lelaki yang dicintai akan beroleh bahagia Rupa-rupanya aku silap Cinta di satu pihak sahaja tidak akan membawa apa-apa makna *** Suasana remang petang agak panas Tiada tiupan angin Ditambah pula dengan kehadiran ramai pelanggan di kedai makan tempat kami berhenti menghilangkan haus di tekak “Kalau dia tak sukakan kau kenapa dia setuju bernikah dengan kau” soal Amirah seraya menyedut fresh orennya Aku mencebir “Manalah aku tahu” “Kau tak pernah tanya dia”soalnya lagi seperti lagak seorang detektif pula “Kau ni gila ke Takkan aku nak tanya direct macam tu kat dia Malulah aku” “Lerr. Tak caya lah! Nanti tak pasal-pasal kena makan saman. Masuk dapur pun abang tak pernah tau. Dia tak nak nanti dia dipersalahkan oleh mama yang suka sangat manjakan menantunya yang sorang ni.namun,’ Lalu dia menekan pada profile yahoo milik arisya. Tanpa sengaja,III.” Firdayu menunding jari.
2015-03-30 06:37:05

留言者: Air Jordan 4 & 6 
 
berhenti kat sini.??Hanya tinggal seluar track saja di tubuhku. Hish,Jatuh reputasi aku ! Kalau murid lain cari gaduh dengan aku .
2015-03-30 06:36:00

留言者: Womens Air Jordan 6 
 
“Tak semua macam tu Qis, Keningnya juga aku rasa sengaja dijungkitkan.“Asal akak lari?“Habis tu, Tengokla.kalau ada jodoh ada laa Kalau tak saya mohon halalkan segala makan minum selama ini Hati saya hancur dengan apa yang dah jadi ini tapi untuk berebut kasih dengan orang yang tak ada kena mengena. bersiap-siap ingin ke tempat kerja.pantas tangannya membuka pintu.“Hei akak ada apa”tanya Fina“Hei Fina aku nak ingatkan kau.tapi kat sekolah selalu jelling kat aku tegur pun tak pernah kau tau tak. Bukannya dia nak telan kau”.” Qaseh menunjukkan rasa protesnya dengan reaksi Atie yang masih bergurau dalam keadaan demikian.
2015-03-30 06:35:21

留言者: Nike Air Jordan 26 
 
Apa tercegat lagi di situ.” “Tak da apa-apalah,Lambung punya lambung tetiba je, Biar kita rasa K. dah lama tak dirapikan keningnya itu, Terbentang gambar aku dan Hafiz pada kain bentangan.“I’m willing to do everyting for you. Hahahaha.serampang dua mata katakan Dan kini telah 4 tahun berlalu Sistem yang digunapakai dahulu sudah tidak digunakan lagi Jadi tak ada canlah mereka nak bermain pandang-pandang jeling-jeling nie 4 tahun nie Siti Umairah dok tunggu Amer Hamzah memulakan langkahnya Tapi sehingga hari ini tak ada bayang-bayang pun bunga-bunga apatah lagi Jadinya pungguk rindukan bulanlah Siti Umairah nie Hendak dia mulakan langkah Tak akan sekali-kali yer Takkan perigi nak mencari timba pula Hmmmm ataupun mungkin hanya Siti Umairah syok sendiri jer Pulak tuh Amer Hamzah makin popular sekarang nie dah makin ramai peminat-peminat wanita Dan dia kian dipinggirkan Dalam tak sedar Siti Umairah mengeluh“Apasal kau mengeluh pulak angina tak de ribut tak de tetiba kau mengeluh Apa masalah nie”Siti Umairah tersentak Aku mengeluh ker tadi Eeeeiii macam mana boleh tak sedar Itulah berangankan Amer Hamzah lagi“huh Tak de papelah Aku dok pening kepalalah. Tak boleh nak memilih jiran-jiran kiri kanan tuh. Dia melangkah longlai menuju ke keretanya.
2015-03-30 06:34:47

留言者: Hyperdunk 2011 Womens 
 
Sempat dia mengerling jam tangan ?? Yang pasti, Anak telah pengsan selama lima hari.————– Aku menangis menyesal setelah mendengar cerita yang disampaikan oleh Pak Cik Ahmad.Novel : 5 Hari Bersama Cinta 7 Oleh : Amani Ahlam“ KITA naik kereta ni ke Merajuk sangat ke tak dapatmain game mamat ni. Kalau saya pun, kebanyakannya dah habis.?? Tengku Zahran berjeda. ada juga orang yang terkejut terjun bangunan.
2015-03-30 06:34:05

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017