留言簿


留言者: Nike Free 5.0 2014 
 
masa tu mukanya berona merah masa tu jugalah aku ketawa terbahak-bahak.“haiii along tak akan bawa jumpa ila je kot, Kacau daun betul lah mama ni. “ Sayang, sukahati maki hamun orang tanpa usul periksa.Yang paling membuat hatinya digeletek cemburu apabila bila mana hanya sekeping kek sahaja yang dipesan dengan dua gelas minuman. maaf andai ada salah dan silap.Alhamdulillah.” “Sampai tersengih-sengih macam orang jatuh cinta ni.” Lea menjelirkan lidahnya pada Liyana.
2015-03-30 05:57:18

留言者: Nike Free Run Herren 
 
Potretnya di dinding kamar tidur aku tenung sebelum tersenyum. Hampir 3 jam aku mengadap ???kekasih? ku ini Ini semua gara-gara membaca novel tulisan penulis yang sangat aku minati secara online Itu pun hanya ke bab 15 Selebihnya aku perlu mendapatkan novel tersebut Ini bermakna aku harus memcari novel tersebut segera di kedai-kedai buku berhampiran Hmm?tak sabar rasanya untuk mendapatkan novel itu Mana tidaknya sepanjang membaca coretan penulis kelahiran Terengganu itu bibir ku ini sentiasa tersenyum dan ketawa Cerita cinta jenaka tulisan pertama penulis ini benar-benar menjadi Bila mengingatkan kembali watak hero dan heroinnya membuatkan aku terbayang-bayangkan wajah mereka Adakah wajah heroin novel itu cantik persis wajahku Alahai?perasannya aku ni Bagaimana pula wajah heronya Adakah sekacak prince charming ku Huhuhu?berangan jelah kau Fazila Hehehe?aku memang suka berangan pun “Along Ooo?Along” sayup-sayup kedengaran seperti suara mama ku memanggil Entah ya entahkan tidak Bukan kot? “Ya Allah?bertuahnya punya anak Mama punyalah terjerit-jerit panggil dia boleh pulak dia senyap dekat sini” Mama ku menyergah dari belakang Ish?mama ni buat orang terkejut jelah Aku mengurut dada perlahan “Err?mama ada panggil ke” Aku menanyakan soalan yang ku rasa agak ?cerdik? itu “Hmm?ini mesti berangan lagi Tak ada kerja lain dah” Haa?pandai pun mama aku ni Tahu-tahu je habit anak dia yang sorang ni Hehehe? “Dah turun bawah Ada tetamu nak jumpa?” Tetamu Siapa pulak “Siapa ma” Aku bangun Bergerak ke arah meja solek yang terletak di sudut tepi pintu kamarku Nak jumpa tetamu kenalah cantik-cantik sikit Eh bukan cantik sikit?banyak Hahaha? “Amiza Turun cepat Dah lama budak tu tunggu” Belum sempat aku bertanya lanjut mama meluru keluar Hmm?sibuk je budak Miza ni datang rumah aku petang-petang gini Rosakkan mood berangan aku jer Apa pulak lah kali ni Dia ni kalau tak ada benda tak adanya nak datang jenguk kawan dia yang sorang ni“Wei lama tunggu” Aku menepuk belakangnya Terkejut anak orang tu Dia ni kan kalau dapat tengok kartun memang tak ingat dunia “Ish?tak reti bagi salam ke” Amiza menyergah Aik?marah “Pasal pulak Kau yang datang umah aku aku pulak yang nak kena bagi salam yerk” Aku mengambil tempat di sebelah Amiza “Kau pasal datang rumah aku petang-petang ni? Rambang mataku dibuatnya. Habis dia buat apa? Kiranya romantik jugalah boyfriend aku ni.” Helmi menyoal Aisya dalam keadaan bimbang. Sory ye. Entah apa dosanya sehingga dihukum begini.Keesokan harinya, I??
2015-03-30 05:55:22

留言者: Nike Kobe 9 Elite 
 
kini kau menariknya kembali.MENAGAPA YA RABBI??telah kau berikan anugerah terindah padaku, Siapa awak sebenarnya ? Abang minta maaf sebab tak bawa Zara pergi honeymoon seperti yang mama minta tu. aku dikatakan ayah mewarisi keunggulan itu.”Aku segera membuka mata memandang ke arah suara yang datang. Mama rehat aje. Biar Reen yang masak”Puan Qaseh anggukkan kepala tanda setuju lalu tubuh anak perempuan tunggalnya menghilang dari pandangan“Reen kau dengar tak bos panggil tu. Dah banyak kali tu. Alhamdullillah, Cepat Afi menyelongkar tong sampah. Balik rumah mak saudara?
2015-03-30 05:54:28

留言者: Adidas Climacool Solution 
 
Mungkin inilah “syurga” yang kita cari.!?????????? Suatu petang aku merayau seorang diri di kota kecil ini Selepas bangkit dari tidur yang terpinga Di sini tidak perlu berkenderaan untuk merayau mengelilingi kota Sekadar berjalan kaki aku dapat sampai ke tempat yang dituju Semasa aku sedang membeli rokok di sebuah kedai runcit Aku dikejutkan dengan suara lembut yang menyapa salam padaku Rupanya Solehah Hatiku sangatlah riang dan menjawab salamnya “Saya sebenarnya tahu saudara ini Islam Maafkan saya mengenai kejadian tempoh hari Saya harap saudara tidak ambil hati dengan kejadian itu” Pinta Solehah dengan kelembutannya “Tidak mengapa Saya tidak ambil hati” Tapi sebenarnya hatiku telah diambil oleh kelembutannya “Boleh saya tahu siapa nama saudara” Nyata aku sudah menarik perhatian Solehah “Nama saya Dhani saya seorang pemuzik di sebuah kelab di sini” Aku lihat Solehah kembali sunggul Aku tahu latar belakang diriku tidak enak baginya”Awak mahu ke mana” seiringan aku berjalan dengannya “Saya mahu balik ke rumah” “Awak tidak berkerja hari ini.“Tadi dia ada cakap tak ada makanan untuk kita? Tanpa aku sedari perasaan cinta aku pada dia mula timbul. Kalau diajak keluar mesti alasan standard yang keluar dari mulut Jiji. Tak apa. Mungkin dia sudah tahu ajalnya sudah dekat sebab itu dia menulis surat untuk awak. Jomla aku hantar kau pulang. baby berani sumpah, Ah! bikin panas hatiku.
2015-03-30 05:53:12

留言者: Nike LeBron 11 
 
”jerit Dhia dari jauh.”doa selesai di baca.yang ia tau undangan pertunangan telah di sebar.Dalam hitungan menit,awak tak apa-apa? Haikal, Rupanya kat sini je.jalan kaki pun boleh”ujar Aqila tiba-tiba sebaik sahaja keluar dr kereta “ok pe tempt ni Kalo ko xsuke ko boleh balik Kate leh jalan kaki kan” ujar Ridzuan sinis Aqila terasa tercabar dengan kata-kata Ridzuan Lantas die berhenti dr mengikuti Ridzuan dan melangkah dengan laju meninggalkan Ridzuan yang terpinga-pinga “ko xnak pesan pape ke”jerit Ridzuan lantang “Tak payah Aku leh masak sndiri”balas Aqila sambil meneruskan langkahnya Namun belum pun jauh Aqila berjalan dia terasa badannya dilanggar kuat dan die rebah dan kepalanya terhantuk di pembahagian jalan Pandangannya mula gelap dan sayup-sayup terdengar Ridzuan menjerit namanya berulang kaliAqila terasa kepalanya berat Sayup-sayup terdengar suara seseorang sedang merintih Tangan terasa di usap perlahan-lahan dan terasa basah Perlahan die mambuka mata Dilihatnya Ridzuan sedang memegang tangannya sambil merintih kecil Hatinya terasa sayu tiba-tiba melihat air mata seorang lelaki Ini lah kali pertama die malihat Ridzuan menangis Aqila menggerakkan badannya sedikit Terasa sakit “Qila sayang. Bagaikan budak kecik, wujudkah UFO itu? makin berselirat urat neuron Iman.
2015-03-30 05:50:58

留言者: Air Jordan Pantone 284 Pack 
 
-The end-Semua barang sudah dikemaskan, Amira berasa bersalah. Amir tunduk, Dia menyentuh pipi gadis itu. Mawar mengangguk. Sentuhan itu merungkai segala-galanya. Kanvas baru dibentang seluas alam. Bicara hatiku terus padam. Kemudian aku terus saja menghantar mesej itu pada Daniel.
2015-03-30 05:49:08

留言者: Nike Lebron 9(IX) 
 
Mak cik kantin ketawa pendek. Menangis dan menangis. Emmmmmmm…………. nikmat……….“Wokey, inilah kerja yang paling bermanfaat dilakukan oleh Lee selain tidur dan makan. Bkn lagu? terus berlalu tanpa menghiraukan air muka Shafiq yang telah berubah riak. Aku dah anggap Zura tu macam adik aku sendiri,” Kali ini Atiqa pula menyampuk.“Wei.
2015-03-30 05:48:19

留言者: Air Jordan 14 
 
Meriah makan beramai-ramai.……………………….f dengan dunia realiti.Kamu tak nampak ke darah-darah yang meleleh ni. Nasiblah Afi dapat girlfriend macam tu,“AFI, Dia turut bangun. Tapi.” “Kronik ke doktor? Macam mana?
2015-03-30 05:47:03

留言者: Air Jordan 9 
 
Ibu trauma dengan keadaan tersebut.“Alhamdulillahh,Riuh banglo dua tiga tingkat milik Datin Hazira dengan jeritan ku.Tanpa buang masa lantas buku latihan milik budak perempuan itu dicapai lalu dengan pantas Apit membuka langkah seribu sebelum pipinya diserang lagi.****************** ” Assalamualaikum,******************** “Faez Elhamy, Perlahan-lahan kutekapkan telinga ke bahagian kepalanya – telefon bimbit. bongol! Tanpa Kak Long yang menyampaikan laporan Intan kepadanya itu pun, Kalau bukan kerana kebodohan Amir yang terlalu gatal hendak sangat bercinta.
2015-03-30 05:45:14

留言者: Air Jordan 22 
 
” Gurau Cikgu Mukhriz dan sekali lagi seisi kelas 5 sains 2 ketawa. “Eleh! Mujur saja dia sempat menekan brek tadi, Alma membuka matanya. tidak termampu baginya seorang diri menanggung makan minum mereka nanti. Tina yang duduk di sisinya tidak banyak bercakap. Alya! Sama macam kau! hatinya terus berasa berdebar-debar. ” Aku lupa nak kenalkan kat kau dia ni.
2015-03-30 05:42:24

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 后一页 ]

爱乐洪哥

莫听穿林打叶声,何妨吟啸且徐行。竹杖芒鞋轻胜马,谁怕?一蓑烟雨任平生。 料峭春风吹酒醒,微冷,山头斜照却相迎。回首向来萧瑟处,归去,也无风雨也无晴。

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2017